0

Team with the most firepower?

Comments:
Threaded Linear
#1
Na1myy

FNATIC probably, the duo of Alfajer in Derke is the strongest duo of all time, no doubt.

#2
namzelor
20
Frags
+

Way to early to say all of the time, but they currently they are the strongest duo besides F0rsaken and Jinggg

#3
thiagomds
16
Frags
+

LOUD

#23
trembolonaRage
-9
Frags
+

Less and saadhak aim are terrible

#26
thiagomds
4
Frags
+

murizzz and rhz are worse

#39
Rabbiit
0
Frags
+

Not wanting to defend the lunatic Trembolona in any way, but rhz and murizzz aim is pretty strong

#28
ChrisPewPew
5
Frags
+

wym saadhak is one of the igls with most firepower , and less has a good aim

#53
HelVini
0
Frags
+

If Less is terrible I want to be terrible too and get 40 frags on icebox

#4
JSR
8
Frags
+

team with most firepower would probably be liquid but they dont work well together

#29
BoF7ooM
0
Frags
+

😂😂

#33
JSR
0
Frags
+

they literally have the headshot machine scream , the awp god jamppi and nivera who are all insane .

#36
SilentCypher
3
Frags
+

Fr lmao, igl issues and role issues. Once they figure their stuff, they are near unstoppable with the firepower they got

#5
wohe
1
Frags
+

BBL

#6
Dokka
2
Frags
+

PRX in terms of aim imo

#49
DELUSIONAL_LAKIA_FAN
0
Frags
+

idk why ur getting downvoted cause they are at least top 5 in firepower

#7
33AJ
4
Frags
+

Gotta be Prx
Forsaken and jinggg💀

#8
Noyn
5
Frags
+

Loud, easily. The worst on the team in terms of aim is Saadhak and he's insane, Derke and Alfajer are good, but have you ever seen Pancada and Aspas? Sacy and Less?

#9
77hayate
0
Frags
+

alfajer x enzo x derke
best trio rn alltime, boaster and mistic doing the setup plays for the boys

#10
hellohello139
0
Frags
+

Enzo pretty much their 2nd igl

#11
imperfecto
5
Frags
+

bro eu based lmao. you gotta expand ur horizon. theres prx with jing and forsaken, loud has an impressive firepower including their igl, hell team liquid also has firepower

#12
hazard25
4
Frags
+

paper rex paper rex paper rex paper rex paper rex paper rex paper rex paper rex paper rex paper rex paper rex paper rex paper rex paper rex paper rex

#13
cribbitercrab
0
Frags
+

LOUD with aspas + Sacy
fnatic of course
Optic with yay + marved
Prx with Jinggg + forsaken

#14
SourceAvocado
6
Frags
+

Paper Rex & Loud

#18
Noyn
1
Frags
+

Agree, Zeta is also very good

#15
no_noise_979
1
Frags
+

Loud, acend and liquid

#16
Rebellion2408
5
Frags
+

Best firepower...
PRX- Forsaken and Jingg plus the other 3 are very insane
LOUD - All 5 have great aim
Fnatic - Derke and Alfajer

#17
MethMeth59
1
Frags
+

1-)Loud
2-)Fnatic i guess

#19
trembolonaRage
-7
Frags
+

Definitely VK

Heat is a world class jett player
Mwzera world class duelist

#20
ChrisPewPew
2
Frags
+

Loud
PRX
G2/fnatic/M3c

#22
meyournightmare
6
Frags
+

remove G2 they consistently inconsistent

#27
Mkin11
1
Frags
+

talking about firepower they are one of the best

#30
ChrisPewPew
2
Frags
+

cuz of strats not because of their firepower tho

#21
KillFeed
0
Frags
+

Honestly surprising i didn't see DRX or ZETA cuz they are pretty insane aim wise

#24
ufc
0
Frags
+

For a team that did not make it : NAVI

#25
FlyDoggoWoweeClap
1
Frags
+

APAC : PRX,AE AND ZETA
BR :LOUD
EMEA:FNATIC & M3C
NA: OPTIC

#31
SidEx07
1
Frags
+

Jamppi and scream have been doing it for over a year xD

#32
BoF7ooM
2
Frags
+

LOUD (everyone)
Liquid (nivera, jampii and scream, and they still lose somehow)
Optic (Yay, marved, victor, crashies)
Acend (cned, zeek, starxo, Monsterr)
PRX (almost all of them)
Zeta (minus crow)
DRX (everyone has unbelievable aim)

#34
archetype
1
Frags
+

PRX
LOUD
DRX
FNATIC

(I would put OpTic but FNS tends to whiff sometimes)

#35
mocking
3
Frags
+

lenny time

#40
WinterZ
1
Frags
+

common mocking W

#37
deadSQUAD
2
Frags
+

loud, no explaination neededn, their whole team could take care of themself in a gun fight.
fnatic, the derke alfajer and enzo trio.
prx, f0rsaken and jinggg duo with d4v4i as their like secondary aimstar.
drx, no explanation needed.
liquid, insane firepower but that's all they got.
m3c, not on their form rn.
ghost, personally i think they have the most firepower in NA rn. each of their player have insane aim. even their igl is having fun destroying NA tier 1 using chamber.

#38
WinterZ
0
Frags
+

Team Liquid. Instead of the SEN Strat (TenZ go kill) or the FNC Strat (Derke + Alfajer go kill) we made our own Team Liquid strat (which is just everybody go kill)

#41
flu1d
0
Frags
+

C9 leaf and xeppaa
Prx forsaken and jing.

#42
Gud
1
Frags
+

not sentinel

#43
TwinFM
3
Frags
+

SEN - TenZ easily overtakes every team

#44
Primion
1
Frags
+

If TenZ on another team maybe he more impactfull ig

#45
BurninFaggot
-4
Frags
+
> 1. - [# ~~***z***~~text](link)
#46
DiegoMocu
0
Frags
+

Liquid imo, name by name is just absurd

#47
JustEnjoying
0
Frags
+

Liquid

#48
virtz
0
Frags
+

DRX, region already full of good aimers and what they need is just strats.

#50
misaquartz
1
Frags
+

not strats but mental

edit: wait if u mean the whole region then u probably right

#51
DELUSIONAL_LAKIA_FAN
1
Frags
+
  1. LOUD
  2. liquid
  3. PRX
  4. DRX
  5. fnatic/optic
#52
number1_100T_fan
0
Frags
+

derrek will bang asuna

#54
deathlyclawsXD
0
Frags
+

Prx

#55
Beyonder
0
Frags
+

PRX

  • Preview
  • Edit
› check that that your post follows the forum rules and guidelines or get formatting help
Sign up or log in to post a comment