0

Tenz

Comments:
Threaded Linear
#1
Ashh

Still one of the top 5 best players in the world dont care about his team, hes still cracked asf

#2
GLN321
144
Frags
+

He's still good but I wouldn't put him top 5 right now just out of respect to the other players from other teams that actually have been performing

#3
gradualhorizon
7
Frags
+

true

#94
Conti
1
Frags
+

More like probs top 30 jett

#162
Charism
1
Frags
+

I'm actually really really impressed by f0rsaken. That dude is nuts

#4
Omega_lul
3
Frags
+

Batchesting RN

#5
avepalto
1
Frags
+

top 25 at best

#149
Sukita
-4
Frags
+

Keznit >>> Tenz

#150
Ashh
0
Frags
+

nope

#152
nutab1e
-3
Frags
+

literal inanimate objects >> tenz

#160
saloo
0
Frags
+

go watch cringe zero wins

#172
3lricc
1
Frags
+

Bro no I don’t like SEN much but please don’t make dumb biased comments

#6
McLovinGG
4
Frags
+

I think its just his confidence thats holding him back from being a top 5 jett in the world rn

#8
moonstar
9
Frags
+

he will be top 5 jett when nobody plays jett lol

#7
Giannero
3
Frags
+

Not even near top 10

#9
RGS_OnToP
-11
Frags
+

Tenz is the best
Rn a little bit out of form but STILL the best

#13
Giannero
7
Frags
+

Lmfao no, he ain't even close

#15
RGS_OnToP
-13
Frags
+

tenz is still the most decorated and most successful valorant player in the world
only nats and cned have similar successes

#16
Giannero
4
Frags
+

Yeah ok, you're baiting no shot your brain is THAT underdeveloped

#17
RGS_OnToP
-10
Frags
+

then drop some names
and dont come up with some "never win shit loser "
just name someone who is more successful then tenz

#18
Giannero
6
Frags
+

Zeek who was mvp of champs, cned who did the unthinkable in the same tournament, nats who redefined how we play valorant. And a lot otger people who still didn't win shit are way better than him, achievements aren't everything, a lot of players like: nukkye, sacy, aspas, mako, buzz, forsaken, jingg, surf, derke, jamppi, yay, marved, nivera, leaf, sayaplayer, heat, shao, ardiis, zyppan, leo, cryocells. All these players are arguably better than him (most are for sure) even tho they didn't win anything, get a brain, gdt knowledge about valorant

#22
RGS_OnToP
-8
Frags
+

achievements aren't everything are you for real ?
nobody would call faker the best player in lol if not for his achievements lol
do you think orgs would have paid millions for him if all all the "newer win shit dude " are better then him ?
btw nice for zeek that he go mvp of champs, but how does that make him better than tenz who was mvp of iceland ?

#23
Giannero
6
Frags
+

My fucking god I've never seen someone as stupid as you are. So by your logic, s1mple wasn't the best player CS had ever seen until he won a major? Or if you win something you're automatically better than the others no matter how much more skilled mechanically or tactically they are? Yeah, now I get why the OGs are going away from this site if people like write shit like this unironically

#57
kapteN
-3
Frags
+

I agree with you but tbh before s1mple won a major dev1ce was the undisputed GOAT.

#80
fLORYwIs
0
Frags
+

nvm

#82
Giannero
0
Frags
+

You saw all the shit he wrote to edit, right?

#32
Alovant
1
Frags
+

IM just saying but aint being the mvp of Champs ( the biggest tournament val ever had ) better than being mvp of Iceland ( the first international valorant ever had, and also technically the smallest )

#40
Hasbulla
-1
Frags
+

huh?? MVP of Champs is better than MVP of Iceland lol.

#77
Bitsu
-1
Frags
+

You must be 10iq max, Tenz has only won 1masters, its nothing, and he won nothing since last year!
And btw iceland was nothing compared to champ, champ is like worlds for LOL

#78
RGS_OnToP
-1
Frags
+

he won 2 master you monkey Na master and iceland master

#79
Bitsu
0
Frags
+

Na master is nothing, im talking about big international tourney, you are just a delusional fan or baiting, winning iceland one year ago and beeing in a trash team don't make him still a good player!

#166
pewpew
-1
Frags
+

this dude really say Zeek. Not even sure who he is.

#169
Giannero
0
Frags
+

Champs MVP, yeah, he is better than tenz when he isn't struggling mentally

#19
MasKQRadeX
5
Frags
+

He isn't even top 10 rn but if you don't acknowledge that he is literally the face of the game it's you whose brain is THAT underdeveloped.

#20
Giannero
-1
Frags
+

Face of valorant? Yes, probably, best player? Not even close

#37
Omega_lul
0
Frags
+

Most successful players rn are Gambit players & not TenZ the Iceland flukers

#39
RGS_OnToP
-1
Frags
+

l2read idiot
sen 2 master 4 challenger
gambit 2 master 3 challenger

#41
Hasbulla
1
Frags
+

being decoreated and successful doesn't make Tenz the current best player in the world mate, he was the best during Iceland but not anymore, thats why he hasn't won shit since.

#10
RAOSHAB
1
Frags
+

maybe who cares when u r not playing any tourna...

#11
Dr_DoofenshmirtZ
6
Frags
+

non consistent at all
its like one day hes yay, the next hes shanks

#12
ATLASSTYX
-2
Frags
+

bro shanks is good tho KEKW TwT

#35
Terefied
1
Frags
+

bro u didnt have to do shanks like that

#14
number1_ScreaM_fan
1
Frags
+

he fell off tbh. during his prime he was 100% no.1 in the world but nowadays i would put him maybe top 10-20

#21
yungbasel
1
Frags
+

Yeah, no chance. Good player, sometimes Amazing.

But these APAC Jetts are way more nasty and consistent. And then there's yay, sayaplayer and leaf who are also better currently.

#24
RGS_OnToP
-5
Frags
+

listen you fool beside of cned and nats all the player you have listed has "never won shit in valorant "
this is complettly different from simple who won suff just not a major

#25
Giannero
1
Frags
+

You are braindead and you don't follow the competitive scene nor understand shit about valorant, you're a clown and I better stop wasting time with you

#27
RGS_OnToP
-9
Frags
+

you are comparing a 2xmaster winner ,all Na challenger2021 winner and iceland mvp with some no name "never win shit" hobos ^^

#28
Giannero
5
Frags
+

I think that you can't understand english properly so I'll use a simpler version of it.
You win big trophy but you shit bed for 1 year after you not good you bad

#30
RGS_OnToP
-6
Frags
+

you shit bed for 1 year ?are you dumb sen last big victory was 2021-08-15 so is not even 6 month ago
this still doesnt mean all the "never win shit" hobos are now better then tenz you dumbass
you should go to therapy your envy clouds your ability to think straight

#31
61Hiko
3
Frags
+

how is that not even 6 months HUH. Not only english is what u lack, but also maths.

#33
RGS_OnToP
-4
Frags
+

6 months is still not a year you idiot

#34
Giannero
0
Frags
+

Won Iceland, played bad at berlin, not even gonna talk about Champs, and this year he got fucked

#36
RGS_OnToP
-3
Frags
+

he is in slumber right now no question
but that goes for all master winner
what's your point here ?

#43
wkeyspectre
0
Frags
+

it was 8 months ago not 6 LMAO

#54
ciro
0
Frags
+

more trophies =/= better

#59
RGS_OnToP
-1
Frags
+

yes more trophies=better
especially in the case of sentinels which has a losing rate of over 80% when tenz doesn't pop up

#60
ciro
0
Frags
+

thats a misleading stat that doesnt show how bad tenz plays when they lose
and its like saying device > s1mple

#45
Hasbulla
1
Frags
+

Bro when was the last time u watched competitive game and also what rank are you

#46
RGS_OnToP
-1
Frags
+

i'm wrong ? then name some player beside sen ,acend or gamibt who has won anything in valorant ?

#47
Hasbulla
1
Frags
+

I never said you were wrong or right? I asked for the last time you watched competitive val and your rank? so tell us

#48
RGS_OnToP
-1
Frags
+

when tenz was live the zeta vs drx match
i dont even play valorant but this doesnt mean i dont follow the competitive games

#49
Giannero
0
Frags
+

Ok you don't play valorant your opinion doesn't mean shit LMFAO

#53
RGS_OnToP
-1
Frags
+

So what ? you think your bronze rank give you more credibility ? lol

#62
Hasbulla
1
Frags
+

better than not playing the game lol
What you think you're good coz you watch TenZ?

#71
RGS_OnToP
0
Frags
+

I don't play the game so what ?
you think because to play the game make you a expert ? lol

#115
Hasbulla
0
Frags
+

yes bro, its common sense. are you ok???

#69
Giannero
0
Frags
+

First of all I'm plat, second of all, even I was iron 1 my opinion was valid unlike yours lmfao

#70
RGS_OnToP
0
Frags
+

why is your opinion valid because you're plat dude ?
c'mon you're acting like plat is some hight lvl pro shit
I mean kyedae is Dia does this mean her opinion is more valid than yours ? lol

#73
Giannero
0
Frags
+

You cannot read lmfao. I said I'm plat cuz you said I'm bronze plus, I play the game you don't so you have no fucking right to come here and behave like you know shit, gtfo dumbass

#50
Hasbulla
1
Frags
+

Ok so please don't talk like you know shit bro

#51
nutab1e
0
Frags
+

doesn't play the game XD

#26
pandoraUwU
1
Frags
+

winning a tournament doesn't make u the best player for every other tournament after performing shit, though he was good at berlin

#29
Common-guy
0
Frags
+

Top 5 ranked maybe , at stage not even top 20 , his teammante dapr is better than him
I have high expectations from sinatraa

#38
hellohello139
1
Frags
+

He's one of the best for sure. Top 5 worldwide? No way. Top 25 to 50 maybe

#42
Shinxly
0
Frags
+

Tenz with girlfriend buff = top 3

#44
DELUSIONAL_LAKIA_FAN
2
Frags
+

good but his team relies on him too much and doesnt support him that well so he will have bad performances.

#52
Gyro
1
Frags
+

mechanically tenz is easily top 3 in world
but gamesense and agent pool is very mid

#55
SaltyMcNulty
0
Frags
+

When he is at the right mindset, I would say he is easily top 2 and he ain't #2

#56
Strafe7
0
Frags
+

Obviously still very good, wait for the next stage and we'll see how well he performs. This game is all about form anyway.

#58
kapteN
1
Frags
+

He's not even top 5 in NA atm, let alone world

#61
Ashh
-1
Frags
+

top 5 in na? bro what are u tell me whos better in na

#63
kapteN
1
Frags
+

rn? yay, leaf, trent, sayaplayer, xeppaa are all better than tenz at the moment.

#64
Ashh
-1
Frags
+

cant really say bc of different roles

#65
Ashh
1
Frags
+

trent did awful at lan

#66
kapteN
-2
Frags
+

Still doing better than tenz lately

pls rename yourself to delusional_tenz_Fan

#67
Ashh
-3
Frags
+

nah thats cringe name, and also individually tenz is better team holding him back

#68
kapteN
0
Frags
+

lmao? sentinels have been setting up tenz like CRAZY ever since he joined. in a team that didnt spend all their util to make their duelist shine, tenz would do even worse

#72
romanval
1
Frags
+

TenZ skill wise is a top 5 player NA atm, just because sentinels aren't winning doesn't mean somehow he is trash at the game. Maybe not globally but he has proven to be the best in the world before he just needs the chance to do it again

#74
andrewdamf
0
Frags
+

Its actually hilarious how people say this dumbass is top 5 in the world when the only good thing about him is aim, which literally a bunch of people have better aim, and movement which is basically useless besides bunnyhopping which is easy

#86
Tanzim
0
Frags
+

Tenz is still very good at the game but just has been a bit down lately , he’s maybe lacking practice and his team haven’t been that great too. I think we all know that his got what it takes to be the best but he’s definitely not it atm and needs to shred of his confidence and work harder. Same goes for the entire sentinels roster. Being a sentinels fan myself, I would say he’s top 10 NA and maybe top 25 in the world atm.

#87
Giannero
0
Frags
+

Not top 10 NA

#112
Tanzim
0
Frags
+

if u say hes worse than that then ur just wrong bro

#88
RGS_OnToP
0
Frags
+

mate you are a fucking hard stuck platinum player
stop lying to yourself
you are no better then me when comes to Valorant
non rank,bronze,silver,plat,dia are all noobs rank mate

#89
A_Silent_Fart
0
Frags
+

u 13

#92
Giannero
2
Frags
+

Seek medical help if you're not baiting, unironically retarded

#95
RGS_OnToP
0
Frags
+

said the one who opens at least 3-4 threads about Tenz every day to vent his frustration there because he is hard stuck platinum lol

#99
Giannero
0
Frags
+

3-4 threads? Wtf are you on LMFAO I DID 1 IN MY LIFETIME

#109
RGS_OnToP
0
Frags
+

why are you lying ?
I really see your fucking name in every tenz thread and that's at least 7-9 a day

#121
Giannero
0
Frags
+

You have actual mental damage to say this. If what you say is true then give me some links of different threads

#137
RGS_OnToP
0
Frags
+

https://www.vlr.gg/92144/truth-about-famous-val-players lol you are just sick

#138
Giannero
0
Frags
+

1 thread, were are all the others you talk about?

#140
RGS_OnToP
0
Frags
+

you think i have nothing else to do ?
this one wasnt hard to find i just typ tenz name in forum and that shit instanly pop up

#143
Giannero
0
Frags
+

How the fuck can it pop up when it literally is a thread where I talk about famous players not only tenz lmfao you have time to waste and it's shown by how little times there's beetwen your responses, you just cannot find any other thread where I talk about tenz because there's none

#139
nutab1e
0
Frags
+

#99

#100
nutab1e
0
Frags
+

you are hardstuck where? on tenzs cock?

#104
RGS_OnToP
0
Frags
+

no hardstuck in your moms pussy

#103
RGS_OnToP
0
Frags
+

1

#106
nutab1e
0
Frags
+

s-so you don't know anything about the game? >.<

#108
RGS_OnToP
0
Frags
+

let me guess but you know everything about the game ?

#110
nutab1e
0
Frags
+

I know the callouts on the map, how to use agent abilities, how to hold postplant/retake, if you haven't played the game before you don't know what good versions of these look like in pro play. I think you don't play because ur scared of losing

#111
Tanzim
0
Frags
+

nah mate hes just too poor for a pc and a good internet connection

#113
RGS_OnToP
0
Frags
+

if you know that much you should become a pro
for someone with so much depth of play it shouldn't be that difficult to becomes the new tenz, right ?
then you don't need to vent your frustration on vlr about tenz every day

#114
Tanzim
0
Frags
+

bro im not taking out my frustration here. Look i like tenz aswell and am a big fan of him but both me and you know that hes not the best anymore.

#118
ShiroNekoX
0
Frags
+

If that's true, its no way then there is at least one thread everyday about how bad TenZ is, complaining about his salaries because yay and others good players can't reach that numbers, hating on him because of his fanboys that not even so loud anymore.

#120
Tanzim
0
Frags
+

bro im not even hating on him cuz i said myself that im a fan of tenz and the salary he gets is absolutely deserving cuz he is literally the most famous valorant player and face of the game , the amount of money he brings to his org and game itself cant be brought by any other pro . Im just saying that he is not as good as before and calling him the best is definitely an overstatement.

#124
ShiroNekoX
0
Frags
+

Then "I am not" is the right sentence, not "none of us". That sentence really against reality. All good brother.

#126
Tanzim
0
Frags
+

true ur right i'll fix it. Thnx bro

#116
nutab1e
0
Frags
+

Its about the context, obv I am not as mechanically talented or as smart as tenz, but my experience playing the game helps me better understand. Why don't you try the the game? Then you don't need to waste your time riding tenz dick on vlr every day

#127
RGS_OnToP
0
Frags
+

why i don't play the game? because i don't care about shooters lol
Why don't you just try to get better instead of repeating the same Tenz hate bullshit day after day here on vlr
one might think that your little weirdos don't get enough attention at home

#131
nutab1e
0
Frags
+

You don't care about shooters but defend tenz an fps player. makes sense. And don't worry I will keep trying to be better. Surely you don't talk about attention when we're posting the same amount. Makes sense as well

#133
RGS_OnToP
0
Frags
+

lol idid make one comment saying tenz is the best after that all the vlr retard weirdos came out of their moms basment to attack me
i just response lol

#134
nutab1e
0
Frags
+

lol i make one comment saying tenz is the worst after that all the vlr weirdos came out of their moms basement just to attack me
i just response lol

#122
Mattia99
-1
Frags
+

tenz= best choker

#142
HaSanity
0
Frags
+

bro why does this have so many upvotes

  • Preview
  • Edit
› check that that your post follows the forum rules and guidelines or get formatting help
Sign up or log in to post a comment