24

shahz NA fans have brain damage.

Comments:
Threaded Linear
#1
Fliksty

the chat is full of xenophobic comments towards eu and criticise accents when it is not their first language. when eu wins champions, make sure to not feel sorry for NA.

#2
Arisqq
-6
Frags
+

when CIS will win champions*

#4
Fliksty
47
Frags
+

i dont care. as long as its not NA.

#32
Revlo
-29
Frags
+

We live rent free in your head, how sad. Also fnatic flair KEKW. UK is so bad at valo.

#46
FightWasTaken
6
Frags
+

havent seen team liquid then or are you just blind ?

#54
Neon74
31
Frags
+

NV fans still coping after losing 0-3 to Gambit

#79
Revlo
-9
Frags
+

Best players aren’t even British you’re braindead.

#83
FightWasTaken
4
Frags
+

are you saying link and soulcas are bad? they dont have to be the best to be good ?

#99
VirajKnight
-10
Frags
+

Canada is a state of USA. lol

#118
Neon74
1
Frags
+

what? you are baiting right?

#119
Aperture
0
Frags
+

ye he is just trolling I think

#120
dexter000111
1
Frags
+

What country did u get ur education my man ?

#121
VirajKnight
-2
Frags
+

Sarcasm dude. He is talking trash about other countries. Needed to give him his own medicine

#124
Blazieboy
1
Frags
+

He wasn't talking trash about the country, he was talking about how trash the players were.

#140
Aperture
0
Frags
+

ye players from Britain, can you read mate

#61
s4nky
2
Frags
+

same shit

#3
PrTsty
0
Frags
+

Bruh dapr keeps saying "you would be silver in NA"
I watch NA ranked and cry (besides high immortal which is actually insane)

#5
wedqatwrtgehge
6
Frags
+

I can't tell if you're being serious or you're just this dumb, it was so obviously satire.

#13
Fliksty
-7
Frags
+

in every piece of satire there is a bit of true feeling

#14
wedqatwrtgehge
15
Frags
+

Ok I fucked your mom

#16
Fliksty
-3
Frags
+

good one. but dapr, hides behind his mask xD

#18
wedqatwrtgehge
12
Frags
+

You sound like you know him in real life personally talking about masks and shit LMAO it's actually sad the shit you try to make up to hate on sentinels

#21
PrTsty
-13
Frags
+

Its actually sad how every sen fan sees everything as an insult towards sentinels

#23
wedqatwrtgehge
5
Frags
+
  • Quite literally posted an insult
#34
PrTsty
-2
Frags
+

Where and who? Only one who insulted someone here are you lol

#92
Abdul
-3
Frags
+

no cap

#64
Itsover
0
Frags
+

Dapr is a 50 acs bot whos gonna get cypher diffed by nats, magnum and link

#78
Blazieboy
0
Frags
+

Why, what did Dapr to do you personally that you want him to fail so bad?

#81
MercilesShark
-3
Frags
+

Hes a EU 12yr old snowflake kid who got offended by dapr tbagging his fav pro and prolly sent death threat and roid raging on this irrelevant website

#94
Itsover
0
Frags
+

Nah, I just think that he's an overrated bot who holds tenz and sick back, just like z omegalul mbs

#128
skTenZ
-4
Frags
+

Dont compare Dapr with that Fnatic noob Magnum

#142
Aperture
2
Frags
+

Gonna cry mate?

#6
mauge67
32
Frags
+

bruh who tf feels sorry for sen in the first place,probably the most dislikeable team in champs,everyone expect sick and tenz have a much bigger ego than they should,they probably think they're the astralis of valo after that 1 tournament win lol

#58
MercilesShark
-12
Frags
+

Oh okay "1 tournament win" im deaddddddd

#86
Mortadelo
4
Frags
+

They just won one relevant tournament my friend. Or are we gonna count each region ones? Because then G2 and VS>>>>>

#87
MercilesShark
-6
Frags
+

"1 relevent tourney" Valorant has had 10 relevent tourneys right?? fucking braindamage holyy...kids are making shit up to cope LMFAO im dead

#88
Blazieboy
4
Frags
+

Lol. Actually Val has had only 4 relevant tourneys. Sentinels won 2, reached semifinals in 1 and qualified for the top 8 in another. The only other team to have that much success is Gambit who won 2 and came 4th in first strike.

#89
MercilesShark
-1
Frags
+

he meant relevant tourneys as in LAN tourneys , kid is saying SEN has had only 1 LAN win as if there has been 10 LAN tourneys to win

#90
Mortadelo
2
Frags
+

That’s exactly what I meant 1/2. You were like "1 tournament win" and I just said that it’s a fact not an opinion

#116
kristof
6
Frags
+

That was a regional tourney you dombass and also they are playing in farmers league. sentinels only win 1 lan event and they think they are the astralis of valorant

#117
Blazieboy
-4
Frags
+

IDK how you got upvoted but calling NA valorant a farmers league is idiotic. NA is one of the most unpredictable Valorant scene in the world. Anyone can win in NA. Sentinels were just ahead of the pack.

If Na was a farmer's league then C9 or V1 would've never made it to LAN.

#136
Ibis
0
Frags
+

Dude the biggest farmers league is korea.Vision Strikers Are like PSG in football. They dominate everyone in their league, have good team but never win in an international tournament.

#137
Blazieboy
0
Frags
+

This is just their 2nd international tourney. I guess they are definitely contenders and I will be disappointed if they don't reach semifinals at minimum.

#59
MercilesShark
-6
Frags
+

make a reddit post bout it instead of commenting on this irrelevant website, might get a few karma u could use for your pathetic life

#65
jblancard
1
Frags
+

sick and tenz big ego?
edit: ooo except not expect nvm

#84
Fliksty
0
Frags
+

i was talking about people who feel sorry for NA CS since they only won a single major. but i agree with you

#147
EyeZagg
0
Frags
+

true af

#7
shyftnot
8
Frags
+

It's ok not to like someone, but why spread hate for no reason.

#8
wedqatwrtgehge
-6
Frags
+

Because sentinels bad 😡😡🤬🤬wah wah wah🤬🤬🤬😡😡

#40
Decati132
6
Frags
+

both Scenes have bad apples that make terrible comments to each other both sides feel they are justified. Making jokes about people with brain damage is absolutely wrong, I find it funny how many people here feel like labelling entire regions as disabled are somehow better than the people they call xenophobic. I get not liking sentinels fans, but notice how Pro teams don't hate each other like this? It's crazy to me that the scenes hate each other as much as they do. The amount of toxicity NA gets internationally from EU and India is crazy compared to how the actual NA teams and average NA fan treats them.

#9
Noyn
1
Frags
+

Sentinels is one of the worst big event winning team I've seen in any e-sport, apart from Sick and TenZ, the other 3 are the worst possible people.

#10
wutdeepak
5
Frags
+

"worst possible people" get out of your room and meet some people in real world.

#125
hekzy
4
Frags
+

I have and nobody is that toxic. What's next? Should I go touch some grass?

#127
wutdeepak
-7
Frags
+

Good for you

#11
feaN
-2
Frags
+

True af

#12
USERNAME
-9
Frags
+

.

#15
wutdeepak
2
Frags
+

6 out of you 9 post have word TenZ in it, must be a big fan

#25
ryugafpsz
0
Frags
+

flair checks out

#126
hekzy
0
Frags
+

And flag

#132
ryugafpsz
0
Frags
+

economy checks out go play outside

#138
hekzy
1
Frags
+

I was speaking about the indian flag

#134
tRONGOD
1
Frags
+

Flair and Flag checks out.

#146
EyeZagg
1
Frags
+

nothing but the truth

#17
artofsteal
0
Frags
+

Bra. Why does one man's opinion make you react with opening a thread?

#19
Fliksty
3
Frags
+

1 man, more like a whole movement mf

#20
artofsteal
0
Frags
+

Ok. Whole Movement. Who gives a fuck? And why does it affect you?

#22
Fliksty
0
Frags
+

you want me to just shut up?

#24
artofsteal
8
Frags
+

I want you to realize people have opinions and those opinions should literally mean 0 shits to you UNLESS YOU want them to mean something.

No one is preaching the truth. It's literally just opinions...on a video game.

Edit: here's an example. You hate my FAVORITE video game. Why should I give a fuck what you think?

#30
Fliksty
2
Frags
+

you make a good argument.

maybe shahz should also learn from u by not reading hate comments.

#31
artofsteal
8
Frags
+

Idk what shaz has been saying exactly, but every time i tune in, he literally ends all his shit talking and the shit in chat by saying

"guys chill it's just a video game. we are just speaking shit. why do you give a shit about a video game; don't be so invested, we are all shit."

Shaz probably reacts prior to that more violently because it's his job so he feels he needs to be good at it.
But I agree, it definitely takes time for people to realize that you shouldn't give a shit about every single thing people think about you or else it'll hold you back.

#96
Fliksty
0
Frags
+

i pondered on this thought and i decided to watch this vid: https://www.youtube.com/watch?v=LnJwH_PZXnM i recommend people watch

#100
artofsteal
1
Frags
+

Good link. I'm glad you stepping forward my guy. Keep going. Because we are all in this community, a lot of us are prone to ending up in the same echo chamber, echoing the same thoughts that may or may not be healthy.

One of my college profs once told me I was part of this "era of anxiety" -- didn't understand until recently what he meant by this.

Stop taking things so seriously -- but don't let that stop you from learning and how to use that to improve upon aspects of your life that you want to invest time into. You'll get far that way.

#26
FightWasTaken
-2
Frags
+

na fans have always been braindamaged no surprise there

#27
artofsteal
10
Frags
+

Hey man if that's what you think that's cool.

I just hope some day people learn to not be sensitive fucks and not give their entire lifebeing's worth of effort into arguing with other people about shit they'll never come into agreement to.

What a waste of time to give a fuck about what insignificant people think about your opinion

#33
wedqatwrtgehge
3
Frags
+

There's no point in arguing with them, you'll be downvote into oblivion if youre on the wrong side of the popular opinion which in this case it to hate on North Americans and sentinels

#36
artofsteal
10
Frags
+

Na. I think people just need to wake up and realize every now and then this is a fucking video game and opinions on it hold barely any matters of shit unless somehow some insult about how they perform in a video game makes them feel insecure about their fucking nationality.

Playing video games and taking it so seriously, it's hard to not remember, but rather mature the fuck up and realize what other people think about you should mean absolute DOG WATER unless you are legitimately a psychopath.

If you are insecure. That's fine. Own it. Accept it. Then realize other people's fucking opinions shouldn't affect your life unless it's actually something you want to do about it. (i.e. if you're a bum at home).

#38
wedqatwrtgehge
2
Frags
+

Completely agreed

#48
FightWasTaken
-2
Frags
+

have no respect for xenophobic people and ur very mad

#45
FightWasTaken
-2
Frags
+

ain't no way u say "what a waste of time" but write a whole essay 🤣

#49
artofsteal
3
Frags
+

Yep

#68
Blazieboy
0
Frags
+

Well that's how people can explain something to braindead people.

#60
MercilesShark
0
Frags
+

I HECKIN LOVE CNED BatChest, I HECKIN LOVE EU BatChest

#28
MilanTheMyth
-3
Frags
+

Sentinels is on the top when it comes to getting disliked
They got ShahZaM
They got Zombs
They got Dapr
They got no professionalism as a ORG

#62
MercilesShark
0
Frags
+

Clueless SEN def most disliked team

#123
EyeZagg
-2
Frags
+

facts

#29
qwertyuiopasdfghjklzxcvbn
14
Frags
+

Anyone who watches shahz is under age of 14

#37
Decati132
-15
Frags
+

Based +Ratio

#55
Neon74
4
Frags
+

11 year old spotted

#103
Aperture
2
Frags
+

Under 14 year old spotted

#35
Revlo
-4
Frags
+

gonna cry?

#104
Aperture
6
Frags
+

Still mad after 0-3 to Gambit?

#39
Sprouts
6
Frags
+

Although unlikely, I hope literally any region other than NA or EU win Champions, just to see EU and NA stop arguing for two seconds

#42
Fliksty
0
Frags
+

NA community will probably be happier than EU but its just my guess
edit: if its BR, EU will be happier than NA
but if its APAC, NA will be happier than EU

#44
Daniveus
0
Frags
+

VS for the win

#69
Blazieboy
0
Frags
+

Don't worry brother. It's VS time to shine.

#41
Decati132
4
Frags
+

both Scenes have bad apples that make terrible comments to each other both sides feel they are justified. Making jokes about people with brain damage is absolutely wrong, I find it funny how many people here feel like labelling entire regions as disabled are somehow better than the people they call xenophobic. I get not liking sentinels fans, but notice how Pro teams don't hate each other like this? It's crazy to me that the scenes hate each other as much as they do. The amount of toxicity NA gets internationally from EU and India is crazy compared to how the actual NA teams and average NA fan treats them.

#43
Daniveus
2
Frags
+

I have never seen shahz say anything bad during his streams, his chat is kinda dumb tho for sure.

#101
ShadowisBAD
-1
Frags
+

shahz doesnt say snything bad during his streams , not to his teamates or anythings , he just get a bit annoyed when his chat become bitches but thats understandable

#47
yaiima0
0
Frags
+

Lmao you people are soft as hell. Everyone region has its toxic base, why are you surprised?

#50
patuj
-4
Frags
+

Dapr, Zombs and Shahzam (not as bad) have some of the biggest egos and are some of the most toxic in Valorant. And their chats follow everything they say. The amount of chat messages that I saw of viewers making fun of people for everything was really high. Let it be bad play, whiff, comm issue (even some callouts that are common in EU), accent etc. They are literally criticizing every move some random low Immortal player does and making fun of it. And usually these 3 guys are doing it as well. Just look at Dapr's stream and the only thing he talks about is how shitty the players are that he is playing with. Like we get you are top pro playing against random Immortals.

And I just want to say that no hate towards these players. This is just trend that I've seen with them and their chats. I think its fair critique.

#53
FightWasTaken
-1
Frags
+

wow dapr surprised he is playing with teammates not on his level and malding at them lmfao na ego on another level

#63
MercilesShark
-6
Frags
+

ur prob 30yr old EU boomer normie who doesnt watch or understand twitch but somehow got into Valorant lmao

#66
patuj
2
Frags
+

What tf are you talking about? Your comment is the most dumbest I've seen for a while and really shows your mental age. And even though your age guess was 10 year off, I would still much rather be 30 year old boomer normie than 14 year old zoomer normie. You are just perfect example. Assuming you are regular viewer of these.

#71
MercilesShark
-2
Frags
+

CLASSIC 20 yr old adult but brain and behaviour 12yr old snowflake kid who got offended by 3 video game pros he saw on the internet coz they say their ranked teammates are bad sometimes?? u must have gotten bullied hard in high school man i feel bad for u...ur prob that dude that gave death threats coz dapr tbagged someone for fun

#82
patuj
2
Frags
+

Get some help dude. Either you are just really young to not realize how stupid you sound like, or you have problems. You make nonsensical assumptions and act like a kid. If you don't think those 3 players (or more like 2) and their streams are some of the most toxic in all of Valorant then you must be part of it. Really feel bad for you, sad, sad human being. Go watch some Dapr zoomer normie.

#85
MercilesShark
-4
Frags
+

They are soo toxic dude, how could they tbag and knife my fav pro :( listen kid nobody gives a fuck bout who u think is toxic or egoistic, ur whole existence is irrelevant just like ur how braindead u r i feel bad for your parents honestly, im not gonna waste my time talking to some crazy mentally disabled kid so peace..keep posting bout how toxic SEN is in this irrelevant website coz braindamaged kids like u arent even allowed on fucking reddit

#93
patuj
3
Frags
+

Take the L then and go cry

#105
Aperture
3
Frags
+

gonna cry, you seem offended?

#122
kristof
0
Frags
+

Big facts.

#51
Sem1-
-2
Frags
+

you colonized the whole world yet your media game was so weak that we couldn't make fun of NA accent

#52
Kep1er22b
0
Frags
+

LMAOOO, did you just change it to from shanks to shahz 💀

#56
Johndrocketfella
0
Frags
+

Hello Shahzam

#57
Jimymltd
-5
Frags
+

lol EU KEKW Atleast your flight home will be short

#67
mclife20
-12
Frags
+

Lol NA SCHOOL SHOOTING

#70
Blazieboy
5
Frags
+

When you don't have any points to counter him, why bring in irrelevant things? This is a website to discuss about Valorant, not to show how idiotic you are.

#73
mclife20
-9
Frags
+

Because NA think they are superior idiot Indian food doogshit

#75
Blazieboy
3
Frags
+

Like I told you, this site is about discussion for Valorant only. If you cannot find yourself a relevant argument it's better to shut up instead of talking nonsense.

#106
Aperture
0
Frags
+

Like this thread isn't already filled with nonsense??

#110
Blazieboy
1
Frags
+

Talking poorly about one's country = Nonsensical and Idiotic.

#111
Aperture
-1
Frags
+

I meant like this whole post is already nonsensical, mb for saying thread

#112
Blazieboy
0
Frags
+

True. Targeting one's country should not be the base for arguments

#113
Aperture
0
Frags
+

Agreed

#74
mclife20
0
Frags
+

There's so many to counter NA because I know they are trash in CSGO , dota and League.

#80
Revlo
0
Frags
+

NA makes up 5 percent of the CS population and we won a major, I’d say we’re doing pretty good you brainlet idiot bot.

#102
Itsover
0
Frags
+

Biggest fluke major ever, that c9 squad never won anything relevant ever again because they were lucky bots.

#141
Revlo
1
Frags
+

Stay mad we won bot. I don’t see Belarus winning anything 🤡

#144
Itsover
0
Frags
+

Keep coping, clown9(fluke) fan, na csgo is irrelevant and will suck forever.

#143
hekzy
0
Frags
+

You were 21% when that happened

#72
hkim
1
Frags
+

Dude this is insensitive

#107
Aperture
-3
Frags
+

cry then

#76
HoeBiden
2
Frags
+

So you're a piece of shit, even by the standards of this website, you really outdone your kind

#77
coguyy
-1
Frags
+

dont worry sentinels is done 1 game org will tweet ''sentinels against the world'' again

#91
Rimuru_T
3
Frags
+

yea i have no problem with sentinels whatsoever but i just dislike this shaz guy

#95
elayaCL
0
Frags
+

I think that happens in EVERY twitch chat. Kids are really cringe nowadays.

#97
exxem
0
Frags
+

People in this thread are just making both sides look bad LMAO

#98
i_come_from_hltv
0
Frags
+

IMAGINE TAKING TWITCH CHAT SERIOUSLY LUL

#130
kristof
1
Frags
+

Its not just twitch chat, the players are also doing

#108
Aperture
0
Frags
+

God damn, I am actually laughing my ass off. It's actually the funniest thing jsut making people mad. LMFAO

#109
idkbro
0
Frags
+

ironic coming from a brimbrish but I agree

#145
Fliksty
0
Frags
+

i break my country's stereotype dw

#114
ikramspp
0
Frags
+

can someone tell me what was the original post said? because it seems like the author has deleted the content so i can only see the title..

#115
ritdro2211
-3
Frags
+

imagine taking this seriously lmao
just trying to get a small reason to hate sentinels and NA

#129
hekzy
0
Frags
+

I wonder where all these sentinels fans were when shahzam was rocking a 0.5 rating in tier10 NA scene in csgo. Clueless bandwagoners. Rats and washed up bots shouldn't have a big enough ego to say anything. They should be glad they found a second chance in this retirement home of an esport.

#131
Blazieboy
-1
Frags
+

I just wanted to know, do you hate Valorant or Sentinels?

#133
kristof
1
Frags
+

The problem is their ego and bad personality, no other team or player is that arrogant

#139
hekzy
1
Frags
+

I hate washed fucking rats who think they are a big deal even though they would be stuck playing mythic cash cups for 100$ if it wasn't for valorant being a retirement home.

Don't worry, they are so talentless that in one or two years actual valorant talent will throw them back to the amateur leagues.

#135
Jexhos
0
Frags
+

.

  • Preview
  • Edit
› check that that your post follows the forum rules and guidelines or get formatting help
Sign up or log in to post a comment