0

Guild salaries

posted in Off Topic
Comments:
Threaded Linear
#1
Misterrobot

Spanish streamer friend of koldamenta said its more than 15k

No wonder this trash org is going bankrupt

#2
Melrose222
7
Frags
+

Let the players get the bag

#3
DingleFan83
-2
Frags
+

Minimum wage where I live is 20k. Shits wack

#4
nutab1e
12
Frags
+

he's talking per month I think

#5
Misterrobot
0
Frags
+

20k a year

#6
CristanchOx
0
Frags
+

ur not american XDD

#11
Misterrobot
1
Frags
+

Yes i am USA USA, go Barack obama

#27
caut1on
0
Frags
+

Welcome trump

#7
koeNN
1
Frags
+

Yacine paycheck stealer hahaha

#8
wizardbot
5
Frags
+

Why are you surprised? Its a top 5 team in EMEA. Teams like Sen, C9, TSM, 100T, Optic already pay in excess of 15k per month and Ange1 already said the salaries for top teams in both NA and EMEA are nearly the same

#9
Olofboost
1
Frags
+

Really? And they still have no fans and produce no content, absolutely dead Youtube, Twitter accounts, players don't stream either

#12
wizardbot
-3
Frags
+

Their YT has fake views lmfao

#15
minte
8
Frags
+

nah they run ads for their youtube videos, each ad view (no matter the length being viewed) will always +1 view to the video. you can see how they've targetted this for a certain type of video (guild beating optic highlights for example as its a big achievement) - i've gotten guild ads as full videos multiple times lol, other people can probably confirm too

#22
wizardbot
0
Frags
+

Oh alright mb

#10
Kuuga
5
Frags
+

At least they also get paid in Subway sandwiches

#13
Glycoroldas
6
Frags
+

That's a very fair compensation imo, considering that most of pro players end up sacrificing their education, thereby affecting their long term earning potential. Especially, if they are unable to "retire" into an alternative career within esports/entertainment, be it streaming or freelance casting etc.

#14
babysasuke
-4
Frags
+

ITT: SHITMEA fans learn that even T2 players in NA make their parents yearly income in a month

#16
Misterrobot
1
Frags
+

Na trash region only money all players get overpayed. In league of Legends EU players they just sacrifice their carreer to just retire in na and steal paychecks

#17
babysasuke
-4
Frags
+

Vro really talking about league of legends 🤓

#18
Imwrong
0
Frags
+

NA orgs love burning money

#19
Sayf
22
Frags
+

wdym salary?
i get paid by headshot, 10 dollars per headshot and 50 dollars for a clutch.
why do u think i keep baiting for stats?
noob.

#20
SmashOmega
0
Frags
+

makes sense hahaha

#21
Misterrobot
0
Frags
+

Sayf how much are you getting? 20k? U eating good

#23
PigeX
0
Frags
+

No wonder you play chamber this meta.

#24
babysasuke
-5
Frags
+

Can you comment on the rumors that Guild is picking up Sinatraa for Champions if you qualify?

#25
minte
4
Frags
+

what are your thoughts on the rumours that vlr.gg is benching babysasuke permanently

#26
babysasuke
-2
Frags
+

I think it would be a mistake

#28
Asphyxia
0
Frags
+

How was bonkar being paid?

#30
crashhacker1
0
Frags
+

W XD, and all the best for your match, m8

#31
Skyss
0
Frags
+

its make sense

#29
RiotGunBuddy
0
Frags
+

i have never heard of guild before valarante

#32
minte
0
Frags
+

guild is as old as valorant basically

  • Preview
  • Edit
› check that that your post follows the forum rules and guidelines or get formatting help
Sign up or log in to post a comment