Glycoroldas
Country: Lithuania
Registered: March 18, 2021
Last post: May 19, 2022 at 7:45 AM
Posts: 1060
1 2 3 4 •• 21

shitty weapon skins brings them more revenue in the short term than development of new gamemodes or cs:go like demo system, is really simple mens 😎

posted 2 hours ago

bbq dip sauce

posted 7 hours ago

valorant residentsleeper

posted 5 days ago

potential in names only

posted 3 weeks ago

I think that nivera, jamppi and especially scream are overhyped. EMEA's superteam would have a better chance with non liquid players

posted 1 month ago

g2 fan, but damn is loud playing this game beautifully, respect

posted 1 month ago

GOD(riot games) IS WITH G2

posted 1 month ago

What's your lose all stars speedrun strat gonna be like? I would go for the classic full N word with hard R

posted 1 month ago

nah this game was always mocked as a child game

posted 1 month ago

Playing like a braindead monkey is the design and feature of this game, not a bug.

posted 1 month ago

see you tomorrow

posted 1 month ago

Gonna have to agree with this one, gives teams from major regions an unfair advantage against minor regions when it comes to analysis and preparation between matches.

posted 1 month ago

When a team loses I call their members of staff the R word(I don't discriminate)

posted 1 month ago

my balls itch

posted 1 month ago

Kobe stuff happened in 2000s, while sinatra happened in 2020s. I mean, there is a reason why #MeToo happened. Sexual assaults among celebrities were quite normalised just mere 5 years ago, purely because back then you needed major news outlets to pick up the story. Nowadays, thanks to social media, major news outlets can be skipped all together.

Nevertheless, even in 2000s Kobe was cancelled to some extent. He did end up losing jersey sponsorships and he needed some time for his SA case to blow over.

posted 1 month ago

They care, but not enough to invest into fallback hardware. They are running the entire tournament with least amount of cost, but if they cared more then there would be no expense spared to prepare for all eventualities, including this mishap with the stream overlay HUD.

posted 1 month ago

burok

posted 1 month ago

Honestly, this looks much better when compared with the implementation of HUD overlay that they are using for the stream

posted 1 month ago

Riot can't keep getting away with all these Ws

https://twitter.com/Sliggy_/status/1514196460442693636

posted 1 month ago

fnatic copers were literally saying the same shit when they got smoked by g2 lol. Noo, it's definitely an off day and not the fact that fnatic have shown everything they got up until now and everybody literally knows how to counter boaster's "tactics"

posted 1 month ago

EMEA is going to Brazil

posted 1 month ago

Man's might have dyslexia and might have misread boaster for nukkye

posted 1 month ago

You're Going to Brazil

posted 1 month ago

URGH I'M COOOOOOOOOOOOPING I'M GONNA COOOOOOOOOOPE

posted 1 month ago

nah, fnatic are not worthy of copium

posted 1 month ago

Fnatic is going to Brazil axaxaxaxa

posted 1 month ago

aite, bet

⠀⠀⠀⠀⢰⡿⠋⠁⠀⠀⠈⠉⠙⠻⣷⣄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⢀⣿⠇⠀⢀⣴⣶⡾⠿⠿⠿⢿⣿⣦⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⣀⣀⣸⡿⠀⠀⢸⣿⣇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠙⣷⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⣾⡟⠛⣿⡇⠀⠀⢸⣿⣿⣷⣤⣤⣤⣤⣶⣶⣿⠇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣀⠀⠀
⢀⣿⠀⢀⣿⡇⠀⠀⠀⠻⢿⣿⣿⣿⣿⣿⠿⣿⡏⠀⠀⠀⠀⢴⣶⣶⣿⣿⣿⣆
⢸⣿⠀⢸⣿⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠉⠁⠀⠀⠀⣿⡇⣀⣠⣴⣾⣮⣝⠿⠿⠿⣻⡟
⢸⣿⠀⠘⣿⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣠⣶⣾⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⠁⠉⠀
⠸⣿⠀⠀⣿⡇⠀⠀⠀⠀⠀⣠⣾⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⠟⠉⠀⠀⠀⠀
⠀⠻⣷⣶⣿⣇⠀⠀⠀⢠⣼⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣛⣛⣻⠉⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⢸⣿⠀⠀⠀⢸⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⢸⣿⣀⣀⣀⣼⡿⢿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⣿⣿⡿

posted 1 month ago

Should have taken "these are just seeding matches bro" more seriously then

posted 1 month ago

Does this somewhat confirm vakk to acend rumours?

posted 1 month ago

tbf most of the teams that failed to get promoted for EMEA masters, have disbanded or are going through roster shuffles. Turkish valorant is no exception. What else are the orgs really supposed to do for the next month or so, especially if they want quick results?

posted 1 month ago

Interesting that Vitality are going even more international route, rather than going more French. Isn't there a lot of upcoming talent in the French valorant scene currently?

posted 1 month ago

eastern european cuisine is the tastiest, dont @ me

posted 1 month ago

oh no they can't handle krea6on content

posted 1 month ago

I use it to troll celebrities 😎

posted 1 month ago

Subjective opinion, but I don't understand how Ange1 can have better aim than m1xwell in this battle of boomers. Ange1 having this sharp of an aim at pro level in his 30s is just mind boggling.

posted 1 month ago

Yeah because people thought that gambit, liquid and fnatic should have easily taken care of g2, hence the rekindled hype for g2

posted 1 month ago

meh, made it to masters, that's g2 already punching above its weight. This forum wouldn't shut the fuck up about g2 not making to masters, but here we are

posted 1 month ago

FNC were successful in group stage because they had 2 months to come up with new stuff during the player break. But after revealing most of their hand in the group stage, they got easily figured out in muh "seeding" matches. Why would a team relying on "tactics" so much would not want to get #1 seed and skip R1 robin round stage in Reykjavik.

posted 1 month ago

Fnatic are scary after extended player breaks because that's when they come up with new stuff, once they play a few games their stuff gets quickly figured out by other teams. Rinse and repeat every 4 months.

posted 1 month ago

Yeah but his jett during heretics felt meh and underwhelming

posted 1 month ago

Maybe he is trying to buy a house in California, where property prices are in the millions if you want something decent

posted 1 month ago

damn, didn't expect nukkye to have a respectable jett

posted 1 month ago

characters like nivera deserved it

posted 1 month ago

This. G2 had a whole day off to prepare for today's match, while gambit had less than 12 hours for this. Riot is still retarded at organising things

posted 1 month ago

I'm the most gringo user on this forum, don't @ me

If your cuisine doesn't put sour cream on fried potatoes, then we can't talk, sorry

posted 1 month ago

Finally not a lucky/easy bracket for G2 xaxaxaxaxa

posted 1 month ago

Expected, you snooze you lose in this game.

posted 2 months ago

No, it shouldn't make you feel more right at all. Zeek essentially was doing what you keep propagating through your comments. Zeek kept trying to "deal with his psychological problems" since new year, because he is a "professional", but something happened on top of what he was dealing with already until one day it became too much. If mental health issues were not looked down upon, then he most likely could have taken a break way earlier, rather than now.

posted 2 months ago
1 2 3 4 •• 21