0

Wardell racist?

Comments:
Threaded Linear
#1
Delusional_SA_fan

https://clips.twitch.tv/ShinyBrightArmadilloBCouch-f8H2dc_ZU45N0Blk calls ayrin a "cheeseball asian"

and he also said "do they even speak english in India hahaha"

#2
Mincho
21
Frags
+

reaching

#3
JiangLi
12
Frags
+

tf does cheeseball asian even mean lol

he also said "do they even speak english in India haha"

drop the clip

#5
Delusional_SA_fan
1
Frags
+

once the stream ends i will clip it, it happened to 20 minutes ago so it wont show in the clip anymore

#7
JiangLi
7
Frags
+

you can go and clip from the vod

#43
symbols07
0
Frags
+

.

#72
PigExe
2
Frags
+

still waiting

#4
muharrik
40
Frags
+

not racism, just common NA brainrot cuz of a sheltered life dont worry bout it

#25
spookmeister
-4
Frags
+

Not even common NA brain rot this is just dumb most people wouldn’t be this stupid

#67
koromast
-1
Frags
+

bad take bro, you on vlrdotgg there is way more stupid mfers here

#41
soonwookong
12
Frags
+

well a lot of racism comes out of being sheltered and taught stereotypes, it is racism

#6
FlyingDoggoWoweeCIap7
-9
Frags
+

what a shot by wardell there

ns

#8
seere
-2
Frags
+

its ok hes asian too

#13
muharrik
-3
Frags
+

bruh you can be racist against your own race too. i can give countless examples, but don't wanna spout political shit on a gaming forum so let's leave it.

#14
soulstalker
10
Frags
+

yeah indian are racists towards indian too

#53
Kk0bra
-4
Frags
+

Yeah ik, especially south Indians vs typical mumbai/UP Ppl

#9
Psychological_You17262
20
Frags
+

As a cheeseball, I find this extremely offensive and it should be a term that only other cheeseballs and ball cheeses alike can say. He crossed the line and Ayrin is a victim. Cancel Wardell for derogatory conduct and make sure he never plays on a team, and for Ayrin, give him 10000 VCT circuit points as compensation for Wardell's behaviour. Ayrin, fellow cheeseballs and I shall come together to Destroy his platform and his career.

#10
jeet24
-6
Frags
+

Wardell IQ < Lowest IQ ever recorded

#40
Crimson12345
6
Frags
+

we have a new low

#11
not_smart_user
6
Frags
+

friendly fire

#12
shey222
-13
Frags
+

We speak better English than wardell probably

#16
luckypleb
14
Frags
+

ive heard this before, do you guys actually think you speak English better than native speakers?

#22
nematoma
-15
Frags
+

not sure if the people would be fluent but im sure we have better vocab than US citizens and im speaking for all educated asians

#27
acels
10
Frags
+

i call cap

#32
spookmeister
6
Frags
+

100%. Essay incoming
A lot of people dislike American English accents, which is fair because the way we pronounce words is extremely quick and it loses some of the enunciation of the letters (for example in a normal conversation where people aren’t making an effort to enunciate words, if someone said “one and two” it would kind of sound like “wun nan too”)
But accent and pronunciation is the only thing I think other people are justified in disliking or whatever.
I think he’s just going off of the way we write online, in which we use slang and less variety of words because usually we don’t need to. It’s not like we speak and write like that all the time, especially not at school, for example. In fact, a lot of teachers when grading a paper will include word choice and variety in the rubric. Like i could say “lied” a few times but I’d get a few points marked off if I didn’t mix a “deceived” and other synonyms
in there

#35
acels
4
Frags
+

rare spookmeister W

#36
spookmeister
1
Frags
+

Rare..? 🥲 I’d say theyre infrequent… Rare is too little, right?? please

#37
acels
5
Frags
+

periodic spookmeister W

#38
spookmeister
1
Frags
+

Thanks

#62
nutab1e
5
Frags
+

actually I call my teacher 'goofy ahh' and my dad 'lil bro'

#64
Vineyard
0
Frags
+

Based nutty boi

#28
spookmeister
3
Frags
+

??💀
What, do you think we are restricted to slang only in our vocabulary?

#39
goofy_goober
0
Frags
+

cap

#47
kylocat
-1
Frags
+

what is giving you that sense of false narrative lol

#59
nematoma
-2
Frags
+

most downvoted message for me till now ^_^ but i still think that people have this misconception that indians dont speak english on the level of other english speaking countries

#66
spookmeister
3
Frags
+

The problem wasn’t that you said you spoke English well, but you said you did it better than native English countries like the US, claimed to have better vocabulary, and then said you “spoke for all educated Asians” which no you don’t

#74
nematoma
0
Frags
+

never said that we speak english better than native speakers but yea i think asians have better vocabulary than native speakers because native speakers convey in easiest way possible which is not taught to us( which is ofcourse a fail from our education systems)

#23
Delusional_SA_fan
6
Frags
+

indos obviously don't.

#17
Flyjin
3
Frags
+

🤣🤣🤣🤣

Yall speak such good english you dont know what cheeseball or racism is

#20
FlyingDoggoWoweeCIap7
-6
Frags
+

ayooo cmon man don't roast this guy to a crisp

#24
Nezko_
0
Frags
+

okay so lets generalize everyone :D

#26
Vineyard
15
Frags
+

Korean talking 💀 Has to be the most ironic thing I've seen all day.

#70
hanafuji
2
Frags
+

bro 💀💀💀

#33
spookmeister
-5
Frags
+

Is cheeseball a racist word towards Indians or something?
Never heard anyone use that in my life.

#69
yaiima0
0
Frags
+

Absolutely not lmao

#15
OnlyOneStar
9
Frags
+

They are friends it's not rasist c'mon....it's friendly talks... please edit and remove this stupid comment

#18
pluggg
2
Frags
+

bro chill they are close and thats not even a racist, like u call N word to your fellow black man

#19
Flyjin
0
Frags
+

Oh so cheeseball = n word now

Bro one thing vlr made me realize is that peeps dont really understand english lol

#21
Dante3874
7
Frags
+

bbruh doesnt india have like the second highest english speakers in the world

#29
acels
-8
Frags
+

ok but they have like 1/7 of the worlds population

#30
BackoxyXD
8
Frags
+

what a funny joke hahahahahahahahahha
(you guys still watch this guy??)

#34
spookmeister
4
Frags
+

For real
He fell off way back when he started insulting the whole NA scene and saying they were unskilled and shit just because he got the boot

#31
Valgod
-3
Frags
+

Friendly fire

#42
The_Truthteller
-1
Frags
+

Lol indians

#44
Delusional_SA_fan
8
Frags
+

tu khud gujarati hai bhosdike

#45
GENZAMAN1235
0
Frags
+

Washed pros trying not to ruin their career more challenge level impossible

#46
Yuranagi
0
Frags
+

What is our beloved mimosa response about this one?

#48
AvIsBeastMCxd
3
Frags
+

well we have the most english speakers than any other country in the world so-

#49
SigmaMale
0
Frags
+

quantity>quality

#50
The_Truthteller
-6
Frags
+

yea but are they really even fluent in English? I mean a simple search reveals that the US has the most English speakers so either you can't read, don't know what your writing or you didn't do your research.

#51
Delusional_SA_fan
19
Frags
+

you're*

#52
SigmaMale
0
Frags
+

LMAO

#55
meteorite
0
Frags
+

lmao

#60
AvIsBeastMCxd
0
Frags
+

ur funny ngl, you're*

#54
SleepyBear
-5
Frags
+

Why is India so easily get offended? can u just chill ,talk something about indian = rasict lol

#56
Delusional_SA_fan
0
Frags
+

he said "cheeseball asian"

#57
SleepyBear
-2
Frags
+

yeah and then? wtf does cheeseball asian even mean no one cares bro

#71
Lapindos
0
Frags
+

actually he is indo🤦

#58
Qwertyy
2
Frags
+

leaf would never

#61
RickyIndian
-1
Frags
+

snowflake trying to reach

he prolly doesn't know anything about india and what does cheeseball even mean?

#63
ilovefrozenblueberries
0
Frags
+

Vros tryna cancel wardell

#65
100TBoeJiden
-1
Frags
+

wow ruin his life and career!

Marxist band together and make a united e-front!!!

this is the hill we die on. we must stand up now!! democracy is at stake!!

science > fear!!

#68
yaiima0
0
Frags
+

Man you guys really love reaching it seems.

#73
SAMPV6
-2
Frags
+

nvm

  • Preview
  • Edit
› check that that your post follows the forum rules and guidelines or get formatting help
Sign up or log in to post a comment