0

Best valorant player

Comments:
Threaded Linear
#1
Ryuji

suygetsu change my mind

#2
xLeo
2
Frags
+

don't wanna change

#3
Elcatsu
1
Frags
+

shao

#4
number1_ScreaM_fan
1
Frags
+

It’s a tie between shao and suygetsu in my head.

In my heart it’s no doubt scream

#5
Elcatsu
10
Frags
+

scream is the best overrated player

#7
number1_ScreaM_fan
-3
Frags
+

Check stats and watch matches before you comment pls

#23
Burningquince
0
Frags
+

True

#6
kristof
0
Frags
+

thats zeek
world champion
world champion MVP
diffed mwzera with raze

#8
xLeo
7
Frags
+

*was

#37
hekzy
1
Frags
+

Trembolona mentioned!

#9
patuj
8
Frags
+

IMO Suygetsu is best sentinel player in the world and Shao is best Fade and maybe best initiator in the world. But are either of those top 1? Hard to say. So hard because roles differ quite a lot.

#10
InXtiNct
1
Frags
+

Jinggg, all this mofo do is out aiming everyone

#12
mocking
-1
Frags
+

Me

#44
Luck_
0
Frags
+

im so sad lenny time didnt make franchising....

#13
SMK_sss
1
Frags
+

after any series or any tournament this question is asked as a thread thousand time.lollllllllllllllllllll

#14
MourninggStarr
0
Frags
+

suygetsu/shao, jinggg could be up there if he had just a bit more discipline, but he's WGAMING all tha way

#15
Tanzim
3
Frags
+

Jinggg but definitely suygetsu, shao and forsaken up there

#18
ThePsych0
1
Frags
+

U really mentioned d3ffo or am I trippin?

#27
Tanzim
2
Frags
+

ur trippin by deffo i mean definitely
why would i mention deffo he's a botfrag duelist

#32
Tanzim
0
Frags
+

also mb the sentence was a bit confusing but fixed it

#16
Shownu
3
Frags
+

Suygetsu finally recognised. EU fans always knew how insane he is.

#17
ThePsych0
0
Frags
+

Best player can be defined by many things. Cause Valorant is a much more complex game than CS or other fps.

Best IGL: Ange1
Best Aimer: Suygetsu (so clean)
Best OPer: cNed or yay (cned more flashy, yay so consistent)
Best Flex: Shao
Best Clutcher: Shao and after him Mindfreak
Biggest balls: Jingg

#20
ItsMeDio
-6
Frags
+

Best IGL ange1? nonono

#25
ThePsych0
0
Frags
+

I mean he is the only igl that antistratted PAPERREX…Boaster couldnt do it

#38
Neonfreak
1
Frags
+

I think Ange1 is a really smart IGL and good player but I don't know if you can give him all of the credit for antistratting PRX. They have analysts and a really good coach that did a good bit of that imo.

#29
ldsaldlsa
0
Frags
+

it is a fact

#31
ItsMeDio
-2
Frags
+

nah bro
with the amout of the FD he got, he's not the best igl in my book

the best igl have to the last 2 player (usually) to alive, not the first one

#22
InXtiNct
0
Frags
+

Ill put jinggg as a better aimer but biggest balls is a thing by itself

#28
valvenq
0
Frags
+

I mean we have to inspect properly..

#19
kenshy
1
Frags
+

zeek. i mean he's the first and only major mvp

#21
moatz
-3
Frags
+

All this recency bias kkkkkkkk
Dicey > than all of them

#26
AllMight
1
Frags
+

L

#24
virtz
0
Frags
+

We won't know until Vlr atleast copies all of hltv except for the fantasy section

#30
ldsaldlsa
0
Frags
+

suy with a big gap

#33
antikapasiki
0
Frags
+

zeek
major mvp

#34
SigmaMale
0
Frags
+

yay

#35
BRUTALITY
0
Frags
+

Currently I believe it’s Shao, the new undisputed King of Clutch. Should’ve been MVP but popularity won.

#36
zardinez
-1
Frags
+

Shao, Jinggg, and yay deserve a mention. They all performed extremely well.

#39
Athraxin
4
Frags
+

cNed no doubt.

#40
Lyptice
0
Frags
+

Tenz.

#41
spookmeister
0
Frags
+

In my brain? suygetsu, yay, jinggg
In my heart? Asuna, bang, grimoire

#42
Ryuji
0
Frags
+

You forgot Real mocking

#43
DELUSIONAL_KILES_FAN
2
Frags
+

Kiles

#45
FBC623_val
0
Frags
+

retired, hiko because he's an easy example to learn from for high edpi players like me. current players it's objectively a race between shao, yay, and suy.

in gc it's jazzy from c9 white with nobody really close to her. maybe flowerful from shopify gc or sarah from imt is close behind but that's it tbh.

#46
Gutssz
0
Frags
+

YAYSTER

  • Preview
  • Edit
› check that that your post follows the forum rules and guidelines or get formatting help
Sign up or log in to post a comment