since_beta
Flag: United States
Registered: October 17, 2021
Last post: June 6, 2024 at 12:07 PM
Posts: 3397
1 2 3 4 •• 66

nah just a shitty gesture by a player.
gesture banned by riot as well.

"please don't comment hateful stuff and keep it clean"

posted 1 month ago

he should be cautious, why did riot ban it, and like me many would have noticed it too.

posted 1 month ago

You won't understand

posted 1 month ago

well, he shouldn't be doing that, it's not a cute uwu thing to do

posted 1 month ago

I might be late for this, but I remember him pointing the pig to Turkish players, isn't that pretty offensive, and he should be penalized for hurting religious sentiments?
please don't comment hateful stuff and keep it clean

posted 1 month ago

MASTERS BERMUDA

posted 1 month ago

100T LIST IS ASS !!!

posted 2 months ago

DEAL

posted 2 months ago

Yeah I mean deryeon is pretty good too

posted 2 months ago

True, but he isn't in the team

posted 3 months ago

the only logical take

posted 3 months ago

w

posted 3 months ago

American agent, ardis inversed

posted 3 months ago

W

posted 4 months ago

Spoiled milk is already aged.

posted 4 months ago

Okay let me be honest, enjoying ig is very subjective, I enjoy when I get to use my brain to get the job done, I get to learn everyday, but i don't enjoy when i have to wake up everyday, reach office at the right time, follow a strict schedule. But again that's how it is with any corporate office.

If you like coding, development and do it out of your passion, then there is no life better than this, apart from freelancing or startups ig, because at the end of the day, what manners is the $$$ credited in your acc

posted 6 months ago

Software Engineer at an Investment Bank, Cant name it, but think of the biggest one.

posted 6 months ago

stopped playing cuz i landed a job

posted 6 months ago

W

posted 6 months ago

CLIP?

posted 6 months ago

me pls

posted 7 months ago

W

posted 7 months ago

Best of luck bois
#IndiaWin

posted 7 months ago

+2231 _

posted 9 months ago

me too pls

posted 9 months ago

Wactical Wab

posted 10 months ago

I did #7 helped

posted 10 months ago

Umm okay wait

posted 10 months ago

Mf trynna be funny when someone needs help

posted 10 months ago

Bro the tab isn't visible, what the fuck is this glitch, how do I find it

posted 10 months ago

How do I play a custom game, I wanna explore the new map, I am back to this game after 3 months, welppp

posted 10 months ago

:Pog: :mibr;

posted 11 months ago

Oceania's only VCT rep is no more.

Bro whatπŸ’€πŸ’€πŸ’€πŸ‘ŒπŸ»

posted 11 months ago

whats inting?

posted about a year ago

60, p3

posted about a year ago

aluna sounds like a pornstar name

posted about a year ago

he (33) is gonna be age of what hiko (33) is rn

posted about a year ago

marved to vanity is the biggest downgrade

posted about a year ago

🀑

posted about a year ago

Bro has had the script

posted about a year ago

Toldya

posted about a year ago

All

posted about a year ago

I love india, W country, W people

posted about a year ago

I don’t know what this means

posted about a year ago

PetraπŸ˜‚πŸ˜Ή

posted about a year ago
1 2 3 4 •• 66