1

Block users feature

Comments:
Threaded Linear
#1
rasoru

Im on my limit with the baiters on this site. if you can't ban them can't we atleast be able to block them?

#2
GAGAZ
-12
Frags
+

opposite opinion = baiter , troller
hmm what wrong with you

#4
rasoru
7
Frags
+

You clearly havent been on this site for long.

#13
totneK_kaT_umkaM
9
Frags
+

You clearly havent been on this site for long

https://www.vlr.gg/89310/user-blocking-script

#14
Quagmire
0
Frags
+

bruh

#17
totneK_kaT_umkaM
0
Frags
+

I bump the original thread in case you need it lol

#15
hanafuji
-1
Frags
+

bruh you're a genius

#16
rasoru
0
Frags
+

wtf that got me

#3
appleju1ce
-7
Frags
+

This post seems to be a bait or troll mod ban this guy

#5
makoidk
1
Frags
+

rasoru is on my block list

#6
rasoru
3
Frags
+

😳

#7
jeet24
3
Frags
+

And soulstalker is on mine

#8
M0K1
0
Frags
+

finally can talk with actual nice guys with no babysasuke around

#12
blazennn
0
Frags
+

he’s disappeared
He’ll be back tho

#20
M0K1
0
Frags
+

nah he was on fire day before yesterday getting into every post

#9
SilentNight
0
Frags
+

indo and sg (except for few) users on my blocklist

#10
Delusional_SA_fan
-2
Frags
+

W

#11
SilentNight
0
Frags
+

and also some of the annoying SA users sadly..

#28
Terrain
-2
Frags
+

lol

#29
Delusional_SA_fan
0
Frags
+

tu khud Indian hai bsdk

#21
acels1
0
Frags
+

L

#18
QGG
6
Frags
+

It takes 5 min to make alt account.
It takes 1 min to make bait/hate thread.
But it just takes 1 sec to ignore it. Yet you decide to take it personal and ruin your whole day.
Complain to mod won't help your mental issue.

-totneK_kaT_umkaM

#25
rasoru
0
Frags
+

Im just trying to reduce the negativity on this site, is that wrong?

#31
luckypleb
0
Frags
+

Lol can't take the quote seriously when the username says "I'll fuck your mom" reversed

#32
totneK_kaT_umkaM
0
Frags
+

Wkwkwkwkwkwkwkwkwkwk

#19
KyLZi
1
Frags
+

lol My recommendation is first read a name before reading a comment and second don't care about random online user opinions. If their opinion is obviously wack stop reading. But what do I know I'm just a random online user.

#22
trembolonaRage
0
Frags
+

I'm using it for a very long time already

Here's how it looks https://prnt.sc/U4jznz1nmrht

#24
Quagmire
0
Frags
+

how?

#23
nutab1e
0
Frags
+

Cry!

#26
rasoru
0
Frags
+

is free indeed

#27
Zapkhiel
0
Frags
+

Imagine crying for baiters

#30
Kindler
0
Frags
+

I feel like it should be called adblocker instead of user blocker. These baiters are more annoying than anything else.

#33
SigmaMale
-1
Frags
+

I will block all brazil flags

  • Preview
  • Edit
› check that that your post follows the forum rules and guidelines or get formatting help
Sign up or log in to post a comment