0

krü nats

posted in Off Topic
Comments:
Threaded Linear
#1
asdfghjkl

leaked news btw keznit just said on stream

i think he deleted stream 2 seconds ago cuz he wasn't supoposed to leak

#2
shockyyyy
1
Frags
+

Nah i heard he’s coming to sen from reporter rhydon from trustmebro.com

#6
traviswheeler
3
Frags
+

hmmm this rhydon reporter sounds very trust worthy, im sure his last name is very appropriate and not vulgar at all

#8
spookmeister
0
Frags
+

its just a pokemon bro not everything is a deez nuts joke 😭

#9
jackb2016
1
Frags
+

Are you sure? Candice says otherwise

#12
Zsaber
0
Frags
+

Omg Candice from Phineas and Ferb🙀

#14
number1_ScreaM_fan
-1
Frags
+

candice deez nuts hah gottem

#10
traviswheeler
0
Frags
+

oh, thanks for letting me know. on a side note could i interest u in taking a rhydon this dick?

#13
shockyyyy
0
Frags
+

Very trustworthy geddes said he was in a deleted tweet

#3
randomperson2304
8
Frags
+

nah i have multiple sources telling me nats is joining g2 with andrew tate

#11
sentinelmain377
0
Frags
+

LMFAO

finally
W of the day: randomperson2304

#4
DNRIIS
2
Frags
+

-klaus + nats
-nagzet + dgzin
Super team SA

#16
makewar
0
Frags
+

curious take. dgzin and keznit together is kinda of unthinkable. and kalus is the igl, who would igl on your super team?

#5
ZeRUSia
0
Frags
+

hell naw, naTs going to T1 with neTs bro.
Source : trustmebro.cum

#7
sSecretdude
0
Frags
+

nah

#15
WinterZ
0
Frags
+

nah nAts is joining Sentinels.

Source: Fabled Esports Reporter Anita P. Ness said it in a deleted tweet

  • Preview
  • Edit
› check that that your post follows the forum rules and guidelines or get formatting help
Sign up or log in to post a comment