worstbrimplayer
Country: Canada
Registered: March 14, 2022
Last post: September 21, 2022 at 10:59 AM
Posts: 256
1 2 3 4 5

We all knew it was coming but it still doesn’t feel right

posted 1 week ago

Gonna miss the team :(

posted 1 week ago

Another sinatraa thread 😔

posted 1 week ago

I apologize for my comment.

posted 1 week ago

Internet explorer

posted 1 week ago

Considering this is a list about individuals, your point is very valid. But still the sheer impact Less had is enough to put him second. I believe he won them breeze in the GF. His hold in b site was too strong

posted 1 week ago

As much as King did insane, I feel that he should be replaced by a LOUD player like LESS or aspas. I personally would put Less second. His impact was insane.

posted 1 week ago

No problem bro. I do like all the players on LOUD. The players on LOUD are just more consistent than the ones on OpTic. And ye I did have a lil bias towards OpTic. All g

posted 1 week ago

Bro if I see a throw I’m gonna call it out for what it is. I know LOUD is better. Calm down lol. Also I worded my previous post a bit poorly. I meant they should have lost ascent not the whole series.

posted 1 week ago

They were very close to OpTic even then. I know everyone just looks at the score and goes off that, but those three games in Iceland were also really close and could have gone LOUD’s way.

posted 1 week ago

I’m not discrediting LOUDS win and I literally just said that LOUD is better??? I’m just highlighting how close the games were.

posted 1 week ago

I’m going to only talk about the GF here. The game on Ascent should have been an OpTic win. They threw a 12-8 lead. Props to Sacy as he had an insane game. OpTic then won a convincing game in bind. The third map was the closest map that could have gone both ways. Sure LOUD won 3-1 but had one round gone different it could have been OpTic 3-0. I do still believe OpTic can best LOUD but as of now LOUD >= OpTic.

posted 1 week ago

LOUD is amazing but they have been the only Brazilian team to actually show results on the international stage. NA as a whole is still the better region but LOUD is prob the best team in the Americas

posted 1 week ago

Mostly ye. When you flame a team for something they didn’t do, you are gonna get shit for it.

posted 1 week ago

GG to LOUD. Love the rivalry. Emea KEKW

posted 1 week ago

That was cause of the FPX players tweets

posted 1 week ago

W

posted 1 week ago

Still better than liquid.

posted 1 week ago

They barely beat yay on an off day, made it to playoffs and bombed out

posted 1 week ago

The highest GUILD has placed internationally is 8th

posted 1 week ago

Eu frogs yapping. Congrats to LOUD they are insane.

posted 1 week ago

Disbanded KEKW

posted 1 week ago

Fpx flair

posted 1 week ago

OpTic should have not thrown Ascent

posted 1 week ago

Ik the luck is acc so insane

posted 1 week ago

I’m rooting for OpTic but they are not sweeping LOUD. They have two map bans and all the info on OpTic.

posted 1 week ago

Where Emea?

posted 1 week ago

Angel had a life game on ascent. Unfortunate

posted 2 weeks ago

Ye both syyko and dephh issued an apology. FNS and chet both replied to dephh’s tweet

posted 2 weeks ago

Bro how is he still rent free in their heads 💀💀

posted 2 weeks ago

If optic lose

posted 2 weeks ago

Deal

posted 2 weeks ago

If that happens I’ll change my flair to gold2

posted 2 weeks ago

W

posted 2 weeks ago

OpTic had two unloseable rounds on atk. Should have been a 7-5 half.

posted 2 weeks ago

Based on their showings LOUD wins. They look better in all aspects.

posted 3 weeks ago

I care

posted 3 weeks ago

I think they are good with yay lol

posted 3 weeks ago

:)

posted 3 weeks ago

Not too bad tbf. Asia has always had it worse

posted 3 weeks ago

Waking up 8-9 am is not that early calm down

posted 3 weeks ago

I doubt the result would have been too different. 100T simply played better.

posted 3 weeks ago

Could work on their breeze but they look strong on fracture, bind, and pearl

posted 4 weeks ago

Good vid ngl

posted 4 weeks ago

Nitrus1
Country: Canada
Registered: September 2, 2022
Last post: September 2, 2022 at 7:27 PM
Posts: 1

posted 4 weeks ago

Isn’t it better to play on stage??? 100T are at a disadvantage

posted 4 weeks ago

My god haodong is insane

posted 4 weeks ago
1 2 3 4 5