swaglord69
Country: Canada
Registered: April 3, 2021
Last post: March 2, 2024 at 9:16 PM
Posts: 2318
1 2 3 4 •• 45

YAYYY VCT BACK GET HYPE NRG WINNN

posted 2 weeks ago

True or what/?? AI

posted 3 weeks ago

Goat duo stay mad

posted 3 weeks ago

why would u disrespect ronaldo like that

posted 4 months ago

Marved and crashies secondary calling

posted 6 months ago

Guys I assure you the roster will be

  • vanity (igl/sentinel/smokes)
  • marved (smokes/lurk)
  • yay (chamber/ jett?/ sentinel idk)
  • victor (duelist/kayo/kj when needed)
  • crashies (initiator)
    Like frfr mark my words this is the real shit. Trust me.
posted 6 months ago

this man is so handsome holy smokes

posted 6 months ago

wow that is sad

posted 6 months ago

hope prx own the frauds

posted 6 months ago

this is beautifully accurate

posted 6 months ago

also the n4rrate thing, victor said on stream once that crashies doesn't play that much during breaks so he could j be subbing in for him.

posted 6 months ago

THANKS BROTHA

posted 6 months ago

where can i see this nrg roster thing for ludwig invitational thing? how do people know about n4rrate and marved and all of this whre is this coming from someone pls EXPLAIN

posted 6 months ago

wait where u see this

posted 6 months ago

someones mad

posted 6 months ago

mannnn i wish nrg made it through so we could get anotha banger

posted 6 months ago

LOUD winning the whole thing!!! if only optic where here for that gf...

posted 6 months ago

agreed we need el diablo back we can keep W stripper but WE NEEEED YAY

posted 6 months ago

WORDDD

posted 6 months ago

NRG will absolutely demolish billibongs this time around

posted 6 months ago

Hard agree

posted 6 months ago

nrg lower bracket run nothing new!

posted 6 months ago

BILIBILI? Who? What? NRG 2-0 🗣️🗣️

posted 7 months ago

bro fnatic clearsss the frauds

posted 8 months ago

True dat

posted 8 months ago

11 pm in americas est 😴😴

posted 8 months ago

oh wow it’s already here…

posted 8 months ago

yuh

posted 9 months ago

MYYYY FOOD

posted 9 months ago

frauds never win in the end!

posted 9 months ago

fns doesn’t need aim he has the biggest brain in the world

posted 9 months ago

YUP ONLY CHAMP LEVEL TEAMS I. AMERICAS

posted 9 months ago

yesssuuhhhh

posted 9 months ago

LETS GOOO BABBYYYY I KNEW WE WOULD WIN

posted 9 months ago

ya na is screed if nrg don’t go choke9 can’t do shitzzz just wait nrg will close out rn

posted 9 months ago

just wait ma boiiii

posted 9 months ago

also nrg used to be pretty trash

posted 9 months ago

nah fam nrg winning americas just wait

posted 9 months ago

Lagooooo NRG owns these frauds

posted 9 months ago
1 2 3 4 •• 45