sentinelmain377
Flag: Canada
Registered: April 3, 2022
Last post: July 20, 2024 at 8:50 AM
Posts: 9175
1 2 3 4 5 •• 182

finally bro agrees to EMEA being best region right now

posted 15 hours ago

while EMEA is the best overall region,

PAC and AMER have the BEST teams (GENG and G2)

posted 15 hours ago

teams that have made all 4 champs: FNATIC, Vision Strikers/DRX, KRU

teams that made 3 champs: TEAM LIQUID, ENVY/OPTIC/NRG, PRX, X10/XERXIA/TALON, EDG

posted 15 hours ago

rare sheahhhh W

posted 15 hours ago

delete account rn

posted 15 hours ago

watch CS bro https://www.twitch.tv/ohnepixel

look at your brainrot rn watching valorant

posted 15 hours ago

when FAZE vs NAVI is on

https://www.twitch.tv/ohnepixel

posted 15 hours ago

last time they went out in such a close game to GENG (13-10, 10-13, 11-13)
it prob affected their mental by being in lowers so early

thas why they brought a mental coach this stage lmao: https://www.vlr.gg/player/42534/psych-chek

on top of that, Leo was still feeling sick

they will be much better in champs

posted 17 hours ago

fr
[DUMMY FNC] being 100T who copied FNATIC's Haven Comp

posted 17 hours ago

Aspas went +7 in FK:FD and LEV still lost LMAO

posted 17 hours ago

its possible bro

posted 17 hours ago

2024 Shanghai had all 3 emea teams qualifying to playoffs

are you sleeping?

EMEA also has the most tournaments in which all teams from EMEA qualify to playoffs:
Champions 2021, Copenhagen 2022, Champions 2022, Shanghai 2024

posted 17 hours ago

FNATIC clear lmfao

even NA teams (100T) are copying FNATIC to win games

posted 17 hours ago

idc if G2 gets 1st seed or 100T gets 2nd seed. these are just placeholders

LEV 1st seed, G2 2nd seed, 100T 3rd see, SEN 4th seed

groups:
GENG 1, G2 2, TH 3, BLG 4 - GENG and TH qualify
LEV 1, PRX 2, TRACE 3, FUT 4 - PRX and FUT qualify
FNC 1, FPX 2, DRX 3, SEN 4 - FNC and DRX/FPX qualify
EDG 1, VIT 2, 100T 3, TLN 4 - VIT and EDG qualify ?? (100T prob win tho)

posted 17 hours ago

yes

posted 18 hours ago

its actually possible is the funniest thing (SEN and 100T/KRU are ass)

2nd seed of AMER could get a group with GENG and HERETICS

posted 18 hours ago

W. Sayf the goat of this game (best player to touch this fucking game)

posted 18 hours ago

oh my god

posted 18 hours ago

EMEA as a region was the best the best at Shanghai
EMEA doesnt have the best team though

very similar situation to 2023 and 2022

in 2021, EMEA was the best region and had the best 2 teams (GAMBIT, ACEND)

in 2022, EMEA was the best region overall, but AMER had the best 2 teams (OPTIC, LOUD) with the rest of AMER looking horrendous (other than XSET at Champs)

in 2023, AMER was the best region overall, but EMEA had the best team (FNATIC)

posted 18 hours ago

EMEA had the best average placement at Shanghai

what are you on about?
EMEA: 2nd, 5th-6th, 7th-8th (4.66)
AMER: 3rd, 4th, 9th-10th (5.33)
PAC: 1st, 5th-6th, 11th-12th (5.66)

posted 18 hours ago

???
lowest FNATIC was FNATIC in shanghai

posted 18 hours ago

2-1 actually
get ur facts straight

FNC 13-5 FUT
FNC 8-13 FUT
FNC 3-13 FUT

FNC went -7 rounds to FUT

FNC 13-10 GENG
FNC 10-13 GENG
FNC 11-13 GENG

FNC went -2 rounds to GENG

posted 18 hours ago

buddy

do you not know who cNed is?

teams feared him like FEARED HIS SITE in every game of 2021

they FEARED him

100T of 2021 FEARED him

demon1 literally only existed during Stage 1 2023 and Champions 2023

posted 18 hours ago

all time (2020-2024)

posted 18 hours ago

https://www.vlr.gg/pickem/7b1288b8 ☠️ ☠️ ☠️

posted 18 hours ago

forgot mb

posted 18 hours ago

nah
Messi is the goat bro tf u on

posted 18 hours ago

true (2021) he was a top 4 duelist (after cNed, TenZ, Derke)

posted 18 hours ago

lmao
they couldve gone 8-2 in groups btw (they lost to M8 and KOI and still went 6-4)

posted 18 hours ago

4 of the 6 are C9 NRG FURIA and MIBR LMAOO

posted 18 hours ago

top 1 duelist of 2021
good duelist in EMEA 2022 but he was on Acend team sooooo...
top 7 duelist of 2023 (after Demon1, Aspas, Derke, Jawgemo, Sayf, Something. but before Zmjkk who is #8 best duelist of 2023)
top 8 duelist of 2024 (after T3xture, Aspas, Zekken, Cryo, Derke, Jingg, wo0t)

posted 18 hours ago

the reason I made this post is because I changed my mind on chamber being a duelist. I wanna see who is the 5th best duelist if Chamber counts as a sentinel

posted 18 hours ago

chamber is a sentinel

in my sentinel all time ranking, he is #5.
LESS - ALFAJER - SUYGETSU - NATS - YAY

posted 18 hours ago

they getting top 4 in champs 100%
what r u on about

posted 18 hours ago

top 4 duelists of ALL TIME: ASPAS - DERKE - CNED - BUZZ -

who is the 5th: (choose from here)
ScreaM, Sayf (Duelist), Miniboo, Twisten, d3ffo, Keloqz, Fit1nho, QutionerX, qw1, something
Yay (Duelist), TenZ (Duelist), Zekken, Demon1, Jawgemo, Leaf (Duelist), Cryocells, Keznit, Tacolillaa
Jingg, t3xture, Sayaplayer
Zmjkk

remember, Chamber is a sentinel (yay is a top 5 sentinel)

Edit: I actually think maybe keznit takes it?

posted 18 hours ago

no stfu

get Sayf to NA and get him a trophy since EU teams cant win anything bro

posted 18 hours ago

FUT > TALON
LMAOOOOOOOOOOOOO

posted 18 hours ago

Sayf and Redgar would have arguments about the game, but not beef.

Arguments are a good thing btw, otherwise your team wont develop.

TL just kicked both of them since they had these arguments.

posted 18 hours ago

he didnt lmao

sayf said there was no beef

posted 18 hours ago

noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

im depressed

posted 18 hours ago

VITALITY ARE winning this game??????????

despite it being for seeding

are Heretics done for?

EMEA shit region LMAO

edit: Im bandwagoning to DRX

posted 19 hours ago

They had 2 subs you baiter

posted 20 hours ago

when I said Guard :skull: and NIP :skull: (i meant they were the 2nd best team of NA and BR respectively and thas how bad the 2nd best team was)

AMER 2 team region (OPTC, LOUD), while EMEA was at least 2 (FPX, FNC)

with G2 TL and M3C being better than GUARD and NIP/KRU

you are just going off topic. this was a discussion between EMEA vs AMER during Stage 1 2022

posted 20 hours ago

they were separate regions back then. AMER got 5 slots, EMEA got 3 slots 😭😭😭😭😭😭

posted 20 hours ago

bro T1(dogshit team, 3rd best PAC) lost to LEV (3rd best AMER)
LEV (3rd best AMER) is the one that went -12 rounds to FUT (3rd best EMEA)

also I am not biased and just like KC and TH in Madrid, that T1 vs G2 match was the 2nd international / 1st international for the players on G2

posted 1 day ago

bro. the 3rd best team in PACIFIC was T1 bruh. 🤣 🤣

im laughing so hard right now and how dumb your reply was. I was looking for something actually smart

posted 1 day ago

????????

  • during Shanghai: TH > G2 100T > FUT FNC > LEV. just with this, average better is EMEA.
  • EMEA also had the best average placement at Shanghai.
  • EMEA 9-7 AMER in maps at Shanghai
  • EMEA 3-3 AMER in series at Shanghai. EMEA 3-0 AMER in elimination series at Shanghai.

also dont u remember NRG FURIA and MIBR in Stage 1 ☠️ ☠️ ☠️ (managed to look worse than KOI and GX by the end of Stage 1)

posted 1 day ago

SEN in stage 1 where at
NAVI and LOUD in stage 2 where at

posted 1 day ago
1 2 3 4 5 •• 182