happiness_
Country: United States
Registered: December 11, 2023
Last post: February 28, 2024 at 10:59 PM
Posts: 588
1 2 3 4 5 6 7 •• 10

Be ass and overrated 🤮🤮🤮

posted 2 months ago

Nailing the message home :)

posted 2 months ago

like other players that are younger in the scene don't get shit on even harder LOL cry about it, if someone's ass and overrated then I just gotta say something I can't help it, feels like the right thing to do :)

posted 2 months ago

24 more hrs until you drop that flair :)

posted 2 months ago

Cryo is going to ragdoll that fraud

posted 2 months ago

why copypast........im very sad...

posted 2 months ago

but zallsis vibe.......tens lose....why sentinel not happy...

posted 2 months ago

but every one say sentinal is best team..........how used to lose.....?

posted 2 months ago

why zalsis no shake butt...team no happy now.........

posted 2 months ago

SAN lose to loud no aspas....that is very bad.....what happen??????

posted 2 months ago

me SEN fan, me like SEN, me see SEN win super cool many time but why lose to LOUD ?

me see SEN win DRX, team laquid, PRX, Ge2, moistcr1tika... many good team.... so why SEN lose ???

many green win in off saeson, now red loss yedterday ??? how be best in world like this ?????

I though zacken is one of best....tens is GOAT....jonqt is save team with igl...zallses is make team happy...saucy world champion....

is team not good ???.... but they hav cool scrim and win many time in off saeson..... me SEN fan no understand :((((

posted 2 months ago

mid

posted 2 months ago

Calling it bait when you know I'm right is nothing but pure denial, I'll get right back on my bullshit once SEN bomb out tomorrow :)

posted 2 months ago

If "good" means getting diffed by discount dollar store ass aspas then yeah you fans are fucking cooked LOL

posted 2 months ago

Ofc replacing him with a better duelist would be a strong positive lol what. Zekken doesn't belong in Tier 1 if the goal is to win championships.

posted 2 months ago

Feeling pretty good to me buddy

posted 2 months ago

I should add him there too holy shit the amount of people I've seen say Zekken > Victor

posted 2 months ago

No I'm feeling pretty happy after that SEN loss :)

posted 2 months ago

Did I kill someone? Relax buddy Im just stating some hard facts.

posted 2 months ago

this guy hit Rank #1 7 times aint no way https://www.youtube.com/watch?v=GYoLAqykQn0

and then he wonders why he isnt as good as Demon1

posted 2 months ago

yeah, and he got diffed by a budget aspas there, dont tell me u think he did good lmfaooo even he knows he shit the bed https://twitter.com/zekkenVAL/status/1759009663495049570

posted 2 months ago

who names themselves after a keyboard layout

posted 2 months ago

explain how he went straight into ranked then, its the only thing he knows LOL

posted 2 months ago

FOR SURE DUDE!!!

posted 2 months ago

not comparing them to Demon1, just listing players that are better and don't have the choking issue Zekken has

posted 2 months ago

0 lies, maybe if he hits rank 1 again he wouldn't get diffed by budget aspas

posted 2 months ago

always does decent against garbage teams and will always choke against good teams that can shoot back. This fraud reaches rank 1 every Act, sometimes even having multiple accounts in the top 10, as if any of that is going to change the fact that he's mid on stage. Seeing him being compared to Demon1, OXY, Leaf, Victor, etc is so cringe when this guy is only accustomed to brain dead gameplay.

The ranked merchant INSTANTLY went to go play some more ranked right after losing LMFAO https://tracker.gg/valorant/profile/riot/sen%20z%235193/overview

the fact that he has a 30% HS rating in ranked but always averages to have 15% on stage is nothing but pure proof that he gets all nervous and shit when it matters, he's simply not built for this level of play. You'll never catch someone like OXY getting THAT nervous lol.

Forget being a ranked merchant, he's THE ranked merchant.

posted 2 months ago

https://www.vlr.gg/295610/loud-vs-sentinels-champions-tour-2024-americas-kickoff-opening-b/?game=all&tab=performance going -5 in the duelist matchup to discount aspas is a certified choke, the fact that he has less ADR than fucking Sacy in that series playing Raze/Jett is also crazy LOL. Also peep the garbage HS%, high nerves does that to you. He's not built for this stage just accept it, ranked merchant for life.

posted 2 months ago

so you just don't watch VCT then?

posted 2 months ago

you gotta talk to zekken before he chokes tomorrows match with those shaky ass nerves 💀💀💀💀💀💀

posted 2 months ago

obsessed at pointing out garbage 💀💀💀💀 cant wait for tomorrow

posted 2 months ago

bump bc even the fraud knows its his fault https://twitter.com/zekkenVAL/status/1759009663495049570 💀💀💀💀💀💀💀💀💀

posted 2 months ago

gl

posted 2 months ago

keznit drops 70

posted 2 months ago

damn i cooked on this 1

posted 2 months ago

igl gapped to oblivion

posted 2 months ago

Neither team is beating LEV/LOUD anyways.

posted 2 months ago

He'll clear SEN unbelievably hard with Zikz, SEN don't have new shit bc they showed their hand playing irrelevant offseason garbage and havent changed anything bc they won their first "trophy" in a decade. 100T anti-strat to an easy 2-0.

posted 2 months ago

Kick Zellsis for Pancada and do open trials for TenZ's spot and the team will be winning Champs 2024

posted 2 months ago

No one with a functioning brain would, it's genuinely unbelievable that LOUD were seen as the underdogs in that match holy shit the lowballing was crazy.

posted 2 months ago

Nah Pancada gets sick for one showmatch match, Zellsis does good in that match, which means Zellsis > Pancada forever. That's literally how it all began. SHOWMATCH by the way.

posted 2 months ago

nah SEN won some irrelevant matches nobody tried in but them and look decent in scrims so that means Zellsis is better and Pancada should stay in Brazil until he leaves the org. Brain damage is not curable unfortunately.

posted 2 months ago

I've never not cooked

posted 2 months ago

100T are gonna 2-0 SEN anyways, 2-1 at worst, and I don't even like the team that much.

posted 2 months ago

It's actually the funniest shit ever.

posted 2 months ago

Clearly more important than winning lol, classic SEN shit

posted 2 months ago

except that hes an actually good player with accomplishments and amazing stats, not a vibe merchant at all. Big difference, and on top of that he's really not all about vibes that you make it out to be to begin with.

posted 2 months ago

Boostio is actually a genius IGL and can frag on top of that, wtf can Zellsis do besides disappoint and twerk? World Champion for a reason.

posted 2 months ago
1 2 3 4 5 6 7 •• 10