fictional
Country: Australia
Registered: August 21, 2021
Last post: June 26, 2022 at 6:40 AM
Posts: 602
1 2 3 4 •• 12

bleed have large fanbase?

posted 3 days ago

morbius owned yall

posted 3 days ago

only if fl1pz can get a better call i will replace benkai for him. man top fragging while igl ing is insane

posted 3 days ago

bruh they say XIA play at AAA gaming house and they still got some problem? living in 3rd world country is rly sucks bro

posted 5 days ago

clip pleaseee

posted 5 days ago

no they will not. AE will face GFN/Bleed. u can see it here

posted 6 days ago
  1. ONIC
  2. AE
  3. BOOM
  4. Nakya Esport
  5. Persija Esport
  6. Ex-Nakya Esport
posted 6 days ago

jinggg is from Pekalongan. he use lot of cheat back then

posted 6 days ago

axeluvya 12 assist playing like he is the prime ozil

posted 6 days ago

lmao asterisk and Eeyore more look like a businessman instead of pro player

posted 1 week ago

bruhhhh u can get the player if u ask it politely. but godlike choose violence

posted 1 week ago

bruh jinggg trying to build a family to beat susanto bloodine supremacy

posted 1 week ago

https://liquipedia.net/valorant/VCT/2022/Circuit_Points/APAC
APAC circuit point get 9 spot for APAC LCQ
OCE LCQ champs get 1 spot for APAC LCQ
hence 10 teams will compete at APAC LCQ
Full sense already out
GE is on their edge of fate waiting for one of TS or AE bomb out directly from playoff

posted 1 week ago

this one is banger, 3 OTs lol my heart cant take it

posted 1 week ago

Baiters battling each other out is so fun to watch. Keep it comin fellas.

posted 1 week ago

sheeeesh the fire is getting bigger it started to burn half of Aussie forest

posted 1 week ago

it's ph team playing so it's normal

posted 1 week ago

common FlyDoggoWoweeClap L

posted 1 week ago

GGs BOOM GGs ORDER. it's really fun to watch since this match up has the most spiciest banter rn in APAC val

posted 1 week ago

lmaooo but i don't rly understand why flips so angry

posted 1 week ago

true lol, SA fans too much to talk b4 their team prove something. at OCE side it's the player, they didn't prove anything yet ask for some respect with such an arrogant tone. but he is still a kid

posted 1 week ago

right, indo val scene is on their peak rn

posted 1 week ago

let's see the bracket first lol. we still have the possibilities of all 3 indos team in the same side of bracket

posted 1 week ago

minimise farming stars

posted 1 week ago

aight guys already 1 and half way there

posted 1 week ago

aaahh good to see both dicey and asuna is top fragging

posted 1 week ago

*4-0

posted 1 week ago

remove valorant

posted 1 week ago

wronski isn't indian bro

posted 1 week ago

wheeeze

posted 1 week ago

crazyguy said that it's true

posted 1 week ago

u mean rdeew? skrossi isn't duelist main anymore rn

posted 1 week ago

SA take notes this is what good game look like.

posted 1 week ago

aduka skye mysg
tess ph
persia kr
vibhor sa
they will compete in hk/tw i know it!!

posted 1 week ago

bruh what does it mean by do what they feel best? but yeah already vote change roster

posted 1 week ago

bruh the schedule so bad why the upper bracket team have less time to prepare then lower bracket team? well it's ppgL so nothing new

posted 1 week ago

TH too shaky rn. it's time for ID vs MY/SG

posted 1 week ago

tess isn't tier 1 imo but he is god tier in SA

posted 1 week ago
1 2 3 4 •• 12