bandwagondestroyer
Country: United Arab Emirates
Registered: October 31, 2021
Last post: March 29, 2022 at 9:59 AM
Posts: 1086
1 2 3 4 •• 21

vlr, porn , and internet in general have fucked up my brain really really badly, it was intially a site i came to for stats, now it has become an addiction, i cant find calm without vlr(same with porn, but quit it after a big battle), so good bye everyone, idk if anyone cars, but this website at certain times looked like my only source of please. baiting got dopamaine running through my brain, and thats all i did for a few months, messed up my school exams to a new low, despite my finals of highschool being only a month away. pls pray for me, and goodbye(this isnt a bait)

posted 1 month ago

didnt read

posted 1 month ago

not really i get very happy when i see uae flags, so for the people devoid of dopamine they use flags for such purposes

posted 1 month ago

they shouldnt, just try to work around it, and sliggy has something in mind recently, so lets see it

posted 1 month ago

jokes aside some people do come here to get things off their chest

posted 1 month ago

soulcas is really good imo

posted 1 month ago

LMAO,

posted 1 month ago

and top 5 orgs, glob0t esports for them friends> roster changes

posted 1 month ago

me ciro milan and pra wiin gonna show up along with out buddies

posted 1 month ago

-zombs + jcstani

posted 1 month ago

not true

posted 1 month ago

i think na take this tbh

posted 1 month ago

ratio

posted 1 month ago

the momentum :(

posted 1 month ago

idk people just getting mad at liquid

posted 1 month ago

yeah, atleast he is making bucks

posted 1 month ago

only been a fan cuz of psalm, but rip

posted 1 month ago

come on liquid, emea has lost a major contender in fpx sadly due to the problems in this world, i hope u stop playing dual smokes, go back to your champions form, and win. sliggy please, no weird shit. and pls dont be angry with liquid, they aint blocking the visa of fpx players, ive seen people downvoting liquid fans, i mean if ur team somehow gets thru, them getting happpy is obv(or ur choice)

posted 1 month ago

expert opinion

posted 1 month ago

brazillians fully occupy your one of two braincells

posted 1 month ago

L

posted 1 month ago

all abroad the loud train, chooooo choooooooo

posted 1 month ago

mf is dunking on these kids, this is not ranked, this is vct

posted 1 month ago

100th

posted 1 month ago

fr this guy insane

posted 1 month ago

holyyy

posted 1 month ago

sike

posted 1 month ago

0-11, 0-11? not normally

posted 1 month ago

elige 0-9 shox 0-9 nitr0 carry? time for new valorant talent elige??

posted 1 month ago

wont be without good reason and give examples

posted 1 month ago

mid

posted 1 month ago

what did i say? not even 3 months, 1 and a half month later hes out. #bandwagondestroyerwasrightagain

posted 1 month ago

dude wat

posted 1 month ago

braindead question

posted 1 month ago

copium

posted 1 month ago

nope if the game is over it starts early

posted 1 month ago

right after

posted 1 month ago

bandwagons be gone

posted 1 month ago

L from val leagues, and L from eutalyx

posted 1 month ago

avg m0xwell fanboy L take

posted 1 month ago

altough ive been a fan since fish123 days, g2 takes this, but if liquid suprises me, i would be happy too

posted 1 month ago

https://b.zmtcdn.com/data/reviews_photos/901/e13b5caacfabcf908e3bfab8792d1901_1544862145.jpg?fit=around|300:273&crop=300:273;, who the fuck puts fries in ice cream and why is this a thing. wanna win Michelin stars? put fucking fries in ice cream and those inspectors will come and suck your dick

posted 1 month ago

not disgusting, but sad def

posted 1 month ago

f0rsaken
sova ✅
jett ✅
yoru ✅
kay0 ✅
neon ✅

tenz
jett ✅
raze ✅

5>2 f0rsaken wins, thank you for your attention

posted 1 month ago

uk its funny but sliggy is probably the most popular coach on vlr, like he crazily outnumbers any other coach, liquid numba 1, im proud

posted 1 month ago

I FORGOR

posted 1 month ago
  1. kick sliggy, bad comp
  2. best liquid roster changes
  3. scream reyna when
  4. jamppi choker
  5. bot m0xwell
  6. losing team laugh thread

edit: 7.fpx momentum unreal

posted 1 month ago

Nivera👍

posted 1 month ago
1 2 3 4 •• 21