aomilan
Country: Sweden
Registered: September 9, 2021
Last post: September 18, 2022 at 1:26 PM
Posts: 195
1 2 3 4

when does prx win something internationally thats not "unpredictable playstyle" award or "exciting team" award

posted 2 months ago

From csgo to val 😩😩😩 the choking never stops 😋😋😋

posted 2 months ago

They became the one who knocks ! 😈😈😈

posted 2 months ago

4v2, LOUD is in their head already

posted 2 months ago

Because its sacy day. Loud too strong this tourney, they will win inchallah

posted 2 months ago

For the love of god, he cant op lmao. Just cause you play jett, doesnt mean u should op if you cant.

posted 2 months ago

I hope LOUD wins the tourney. They are insane🙏

posted 2 months ago

Wp drx. I like fpx when they play but i hate suygetsu, he has a çunt personality, so not too mad

posted 2 months ago

Drops a few rounds to give false comeback hope n then win out n win the series 🙏

posted 2 months ago

Even optic fans have given up lulw

posted 2 months ago

Plat? Diamond? Or maybe gold?

posted 2 months ago

Optic loses,
Drx loses
Fpx beats optic,
Fpx beats LOUD

posted 2 months ago

Hes one of those cringe xset haters that pose as xset fans just so when xset is winning he can try and jinx them

posted 2 months ago

The overlords will show everyone who is still king. You can knock them down but not out. #king

posted 2 months ago

Stfu, its 10-10. Its not even over dumbass.

posted 2 months ago

Choke, FNC is reading them now

posted 2 months ago

The fck does that change that hes 4-12. Bro is consistently dogshit. If he was a fraction better they win all games easy

posted 2 months ago

Lmfao

posted 2 months ago

At ecos?? Or low buyz???

posted 2 months ago

Im from sweden, lol. I only like america because of their capitlasm

posted 2 months ago

Poland speaking.

posted 2 months ago

Or i will delete my acocunt

posted 2 months ago

Fpx fans rise up 🔝

posted 2 months ago

FPX dominance incoming. Non of the EU teams can beat FPX. Non of the other teams can either, and XSET was a groupstage game. FPX is a different monster in playoffs

posted 2 months ago

that i can respect for their consistency on the stage, is BANG. they will lose, but he proved himself the best player consistently in 100t

posted 2 months ago

hes very unsure of where to look or aim, very jittery. I would say pressure is getting to him

posted 2 months ago

dont resort on that level. FNC is already better team, they don't need jinx to win.

posted 2 months ago

jinxes arent gonna work. When u say fnc will really beat 100t, they actually will..

posted 2 months ago

for champions?

posted 2 months ago

someone to book their tickets back home. 3 NA teams in playoffs is not possible, because it is not.

posted 2 months ago

In your own words which describe you “you are a child”

posted 2 months ago

Fox dominated. Now fnatic will send 100t home. I put 20 on fpx won that and put 25 on fnc, expecting a easy return as well

posted 2 months ago

Title. Map one and their pick. Fpx wins this. Reverse sweep. Ardis and suygetsu masterclaass incoming

posted 2 months ago

They almost never win their own map pick. Wonder why

posted 2 months ago

Title

posted 3 months ago

They have been getting better and better. Respect to them, and also 100t who is doing good as well against this seasoned time for their first time on lan. No shame in losing to them.

posted 3 months ago

Stellar<stax
Will<buzz
Mako=bang
Derrick>rb
Asuna>zest

posted 3 months ago

How come he did not see him under the kitchen? is it left-handedness, or idk, very weird moment.

posted 3 months ago

BEST TEAM ITW for a reason. Strongest mental in the game (DRX is also really good too) and calm and cool all the time.

posted 3 months ago

Nope, im still right lmfao

posted 3 months ago

Yup lmao. Now who’s right

posted 3 months ago

Mark my words, FNC 2-1 over 100T and LOUD will revenge against optic too. Common top g W

posted 3 months ago

FNS

posted 3 months ago

Kekw, insane viper diff

posted 3 months ago

Bro needs to stop oping. hes missing so many shots.

posted 3 months ago

Yes thats fine. I guess its just suprising to me that most ppl that are ascendent on my team somehow are worse than the silver players but the enemy ones are like gods

posted 4 months ago

Bro im p3 somehow after i was peak gold 1 this act and mfers in my lobby high ascendent. This mm shit is so broken

posted 4 months ago

Nt. Gl next time

posted 4 months ago

Fpx beats pprx and everyone acknowleges fpx as the overlords 💤

posted 4 months ago
  1. Fpx/pprx
  2. Optic
  3. Drx
  4. Fnc
  5. Guild
  6. Tarik
posted 4 months ago
1 2 3 4