ait8k
Country: International
Registered: July 5, 2021
Last post: January 9, 2023 at 12:27 PM
Posts: 1100
1 2 3 4 •• 21

who's the last team tho?

posted 2 months ago

ratio

posted 3 months ago

when i play good i lose, when i play bad i win. seems good to me

posted 4 months ago

find god.

posted 6 months ago

astra ult = top 5, sounds good to me.

posted 7 months ago

astralis

posted 7 months ago

ofc they will

posted 8 months ago

.

posted 8 months ago

igl

posted 8 months ago

how do u find the courag to type shit like this lmao

posted 8 months ago

has to be random cause it makes zero sense

posted 8 months ago

3 times actually lmao

posted 8 months ago

in the cut since jimmy came in

posted 8 months ago

😏

posted 8 months ago

100T is gonna get exposed from now on.

posted 8 months ago

do not send him back to eu after 1 month tho

posted 8 months ago

They wont bro, wake up please

posted 8 months ago

fellow tsm and optic

posted 8 months ago

it is bro, wake up

posted 8 months ago

signature

posted 8 months ago

false, false and ratio

posted 8 months ago

zander, wardell, xeta, brax

posted 8 months ago

even zekken is better than cryo

posted 8 months ago

before the quals i believe, also the data analyst is a world champ

posted 8 months ago

with the Coaching staff that TSM has, there is a chance of winning

posted 8 months ago

alfajer was a great addition

posted 8 months ago

i feel like its just cned, maybe he didn't adapt with the jett changes

posted 8 months ago

whatttt

posted 8 months ago

TSM might qualify

posted 8 months ago

that round was so chaotic

posted 8 months ago

in this the new patch?

posted 8 months ago

reduxx u need allah

posted 8 months ago

just a funny group

posted 8 months ago

let me guess, 100T is gonna make masters?

posted 8 months ago

corey is one handsome man wow

posted 8 months ago

he said it on stream

posted 8 months ago

100T about to get 13-0 again

posted 8 months ago

shaz about to accuse him of stream sniping again 💀

posted 8 months ago

non sparare minchiate per favore

posted 8 months ago

they're gonna lose to daddy steel in the upper round dw

posted 8 months ago

porca madonna

posted 8 months ago

I mean yeah but he should've never responded imo, this is just more fuel for them

posted 8 months ago

true, there's too many baiters/ attention seekers in the site. Really hard to find some serious threads and discussions sadly.

posted 8 months ago
1 2 3 4 •• 21