Psion
Country: United States
Registered: January 29, 2021
Last post: January 27, 2023 at 3:21 PM
Posts: 400
1 2 3 4 •• 8

marved seems washed

posted 1 week ago

yeah but ludwig has done more than just that

posted 1 week ago

lud's def done philantrophic things jonas hasn't but I get what u mean

posted 1 week ago

I was literally a Loud fan last year...... pls stfu

posted 1 week ago

thats what u guys said abt Vikings at M2, & Liberty at M3(in 2021). Loud was a super team in 2022. There is no indication that Loud will still be the same. Their head coach is FROD for the love of god.

posted 1 week ago

fnatic lost to GEEKAY ESPORTS

posted 1 week ago

u are ommiting the fact that both subs are t1 EMEA players.... 100t vs franchised EU
(at redbull)
4-0 series
8-2 Maps

posted 1 week ago

Sacy and Pancada were a huge part of what made Loud good... there won't be this huge gap lmfao

posted 1 week ago

he was never igl....

posted 1 week ago

hentai is legal cp, gross industry

posted 1 month ago

T

posted 1 month ago

Hi dorke

posted 1 month ago

Relax lowlifes

posted 1 month ago

they are tier 1 lol, maybe not tier 1 in NA since NA has way more depth now but they def are in EU

posted 1 month ago

ur name is sentinelmain377 and ur saying I have no life. Your name eeks of generic NPC material

posted 1 month ago

FNS was like 1-6 vs EU last year, def not top IGL just because of that

posted 1 month ago

I was a loud fan last year (sacy fan) and Bang is better than Pancada

posted 1 month ago

they lost to KRU, possibly the worst team in the americas league. Liquid had no igl all of 2022 and made it to champs, you guys said you didn't need one, now all of the sudden you do? cut out with the crap

posted 1 month ago

how is this team fair? even with 2 tier 1 subs they couldn't beat KRU?

posted 1 month ago

it didn't matter, they would've lost to 100t either way. Liquid Lost to KRU.

posted 1 month ago

u lost all credibility when u called the 2 subs liquid had weak, both tier 1 players

posted 1 month ago

those 2 subs are both tier 1 players, its not like it was at reykjavik where the subs were a tier below with fnc

posted 1 month ago

100t dominated map 1, map 2 was very close, and 100t were in control (leading or tied every round except 1) on map 3, it wasn't that close.

posted 1 month ago

if bcj isn't a sub idk what EG is on

posted 1 month ago

they were tied or leading for every round except 1, they were in control

posted 1 month ago

cryo will be better than yay next patch

posted 1 month ago

almost beating 100t is getting destroyed map 1, very close map 2, and 100t being in control the whole game 3

posted 1 month ago

thats the point, neither did

posted 1 month ago

no lmao, NA won't ever have to face fokus

posted 1 month ago

thank you, someone with common sense

posted 1 month ago

dude, can you read. I said FRANCHISED EMEA, fokus isn't franchised

posted 1 month ago

pls enlighten me, 100t beat FUT, TL, and TH, and c9 beat vitality, that is 4 is it not?

posted 1 month ago

NA 4-0 Series
NA 8-2 maps
NA 112-72 Rounds
NA +50 rounds

posted 1 month ago

re-read what I said. I said map 1 was domination. not the whole series

posted 1 month ago

https://www.vlr.gg/151579/fnatic-vs-geekay-esports-superdome-group-stage-r2
placed 2nd out of a group with 0 franchised teams, lost 2 matches vs unfranchised teams, lost to GEEKAY ESPORTS.

posted 1 month ago

glad u realized u couldn't respond to what I said, so you only responded to this dumbass instead

posted 1 month ago

c9 usually gets embarrassed, its kinda their thing, get used to it, they are Na's worst or 2nd worst team in franchising

posted 1 month ago

I didn't ask, that doesn't matter. Winning an event clean with no other franchised teams in it is a pretty low bar, even for fnatic, and fnatic went under the bar by losing to geekay esports and not getting out of groups as the 1 seed.

posted 1 month ago

nearly lost???? 100t dominated map 1, map 2 was near even, 100t needed to win 1 crucial round to win it and map 3 was 11-3 or something, and had 13-11 written all over it regardless of who was playing

posted 1 month ago

we are neither in the same region nor are they franchised, so it doesn't really matter

posted 1 month ago

don't have to be when they are in the same region

posted 1 month ago

cryo had a better rating, and 100t won. How exactly did Jamppi own him?

posted 1 month ago

damn didn't know focus was in franchising, when did that happen?

posted 1 month ago

name better subs

posted 1 month ago

Asuna is going to remember gambit choking to him and 100t, gambit choked the hardest any team has ever choked that series and you are using it as evidence as to why 100t will lose

posted 1 month ago
1 2 3 4 •• 8