Pemetro
Country: Brazil
Registered: July 18, 2021
Last post: September 20, 2021 at 2:40 PM
Posts: 89
1 2

SA - Gamelanders

posted 3 weeks ago

Unfortunatelly CR will shit on Gambit :(

posted 1 month ago

U know that they were playing with the coach, right?

posted 1 month ago

!

posted 1 month ago

Vivo Keyd > Envy
Havan Liberty > 100T

posted 1 month ago

You are totally right, imagine brazilians hyping brazilian teams, this is extremely ridiculous and embarrassing, we should be cheering for Na and Eu or even Kr, only 10y kids like Brazil and don't know what they are doing!

posted 1 month ago

Ezz tournament for Vivo Keyd and Havan Liberty

posted 1 month ago

About the brazilian teams: Vivo Keyd is on the airplane now and Havan Liberty only goes to Berlin in 2 days!

posted 1 month ago

Havan Liberty x 100Thieves / Easy win for Havan!!!

posted 1 month ago

True

posted 1 month ago

Liazzi - Havan Liberty's duelist

posted 1 month ago

I called u dumb because you can always use the translator lmao

posted 1 month ago

Bro, every single forum u are hating Brazil lol, why are you so frustated?

posted 1 month ago

Keep crying, LOL

posted 1 month ago

kkkkk esse cara ta viajando

posted 1 month ago

Hey Yay big fan here, your portuguese is actually nice, I'm excited for the game too and goodluck in the match but I'm brazilian so I hope u lose to VK in a close series!

posted 1 month ago

This must be a joke lol, Vivo Keyd is S tier

posted 1 month ago

Esse masters Berlim já ehh da Havan kk ninguém tira deles

posted 1 month ago

no

posted 1 month ago

BR-KR already played against each other - Sharks x Nuturn

posted 1 month ago

Keep crying

posted 1 month ago

?

posted 1 month ago

kkkkkkkkkkkkkk = lol

posted 1 month ago

Havan Liberty for sure

posted 1 month ago

I think VK will win Furia

posted 1 month ago

So I think u didn't read the comments below

posted 1 month ago

There are some many other players that are in their level but don't have many fans or recognition, these players that u said are all hyped by the community and are really good but there are other good players too

posted 1 month ago

I don't agree

posted 1 month ago

We already have that! Havan Liberty

posted 1 month ago

Tenta interpretar o que eu disse, apenas disse que a gente com a Havan tem grande chance em Berlim

posted 1 month ago

?

posted 1 month ago

I prefer that Vivo Keyd goes to Berlin, they are looking good rn

posted 1 month ago

Actually I think Havan can qualify easily for Champions even if furia goes to Berlin. Imo Havan can beat any team in Berlin and get a lot of points!

posted 1 month ago

Actually TR is so overrated, just SMB are good

posted 1 month ago

Bro I'm talking about Havan Liberty and Vikings was trolling against Liquid they even picked yoru twice in their game, lol

posted 1 month ago

Havan já ganhou de 2x0 deles, se for MD5 acho q fica 3x1

posted 1 month ago

Havan Liberty
SuperMassiveBlaze
Acend
Envy

posted 1 month ago

Actually the brazilians don't care much about this, I for instance want Havan Liberty and Stars Horizon go to Berlin

posted 1 month ago
1 2