OriGinalgamerSWEAT
Country: United States
Registered: September 11, 2021
Last post: September 14, 2022 at 8:46 PM
Posts: 672
1 2 3 4 •• 14

Nah bro, I still got hope in OpTic

posted 2 weeks ago

Its okay bro

posted 2 weeks ago

EU = Early UBER

posted 2 weeks ago

I am not blaming you, I am blaming the dumb idiots who make the Turkish fans look toxic, and it is true

posted 2 weeks ago

quick question, how do u cheat in chess?

posted 2 weeks ago

same I missed him too

posted 2 weeks ago

My friends in Istanbul went to the game and they were tellin me about some of the dudes making fun of BcJ. Apart from that, the booing and some of the toxic signs like "Fuck xset" and weird drawings of bcJ is fucked up

posted 2 weeks ago

L crowd, I am just disappointed with the disrespect. Asian crowd are so wholesome

posted 2 weeks ago

neva, I am 100T fan but I love xset coach bro

posted 2 weeks ago

Today was NA's day!

I am just shocked OpTic won the bind with how many rounds they threw but Yay happened. It would have been a EZ 2-0 for OpTic but they MADE A TON of mistakes. While for Liquid, they got comp diffed and skill diffed, it felt like OpTic knew what Liquid were doing every single round on attack.

I still got to analyze the XSET vs FNC game, I only watched 1 map but so far they got diffed hard, XSET played every round perfect on defense. The pistol round amazed me because XSET was playing it perfectly but they got aim diffed by derke.

posted 2 weeks ago

God dam, I am back from my certification exam (I passed :) ). My apologies for shit-talking XSET and saying stuff like "Lowkey I wish XSET didn't qualify for champions" They proved me wrong again...Amazing to see how this team can compete against the best of the best!

posted 2 weeks ago

No one had to :D

posted 2 weeks ago

"Floptic is would" ROFL

posted 2 weeks ago

So he hates 100T cuz they were better than sen.

posted 3 weeks ago

Back in 2021: Envy vs 100T

  • First map score was 13-5

  • Second map score was 13-7

  • Map 1 was Haven

  • Map 2 was Ascent

Now: 100T vs Fnatic

  • First map score was 13-5

  • Second map score was 13-7

  • Map 1 was Bind

  • Map 2 was Ascent

So 100T made it to two international events and both times their final map loss was Ascent.

posted 3 weeks ago

what did I do to your bro :(

posted 3 weeks ago

Is anyone else feeling depressed? I sure am, it sucks man I just hope 100T qualify for playoffs and the entire team performs

posted 3 weeks ago

Asuna will bang derrek and stellar, they are the best. Just wait and watch, 100T are going to 2-0 DRX in a stellar fashion

posted 3 weeks ago

keep this thread alive until the game is over

posted 3 weeks ago

but no asuna :( I don't see them hitting double digits

posted 3 weeks ago

:( lets cope together

posted 3 weeks ago

Hello everyone!
Very sad day for us 100T fans. DRX is just the better team :(

Buzz >>>>>>>>>> will
rb > Asuna
Derrek<<<<Stax
Mako>>>Bang
Zest >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Stellar

We got the covid nerf and no one will show up and we are going to get 13-0 on both maps :( 100T won't be qualifying first from their groups. Asuna will bang Derrek, you all might think that's Stellar but no if Derrek will bang Asuna then that would be stellar I see 100T hitting double digits if Derrek does it. Sorrowful day for us, 100T will not be 2-0 DRX and no one will perform because of covid :(

posted 3 weeks ago

Plz make the thread, we need it bro

posted 3 weeks ago

rofl, good game by fnc tho

posted 3 weeks ago

rofl

posted 3 weeks ago

gigachad! don't get affected by covid let ovid get effect by u

posted 4 weeks ago

100T and clutch players

posted 4 weeks ago

nah the teams gonna perform to win

posted 4 weeks ago

lol, covid does effect people differently ranging from fever to victor back in 2021 champions but I hope they beat fnc

posted 4 weeks ago

Trust in me

posted 4 weeks ago

its okay man, I predict prx to win Masters 1 of 2023

posted 4 weeks ago

ikr

posted 4 weeks ago

I honestly think 100T are going to lose against FNC because of the covid nerf, coaches and 4 players on the team have covid :(

posted 4 weeks ago

inside

posted 1 month ago

bump

posted 1 month ago

gl, but they are losing in my pickems

posted 1 month ago

ty brotha

posted 1 month ago

9-3 curse is real so we gotta believe in this one too

posted 1 month ago

I just saved ur pickems

posted 1 month ago

thanks

posted 1 month ago

100T put in the work and asuna did not stream at all during lcq and this I basically team break after 3-4 countless days of games

posted 1 month ago

how? My takes are reasonable unlike trembo

posted 1 month ago

NO! TenZ should be the last person 100T should go for if they want to win tournaments. People are looking at the TenZ fragging but no that will destroy the 100T valorant team. Reasons why they shouldn't go for TenZ unless they want to become a content team like sentinels:

  • Wills agent pool is much better because Will can play more than 1 agent.

  • If you are talking about consistency then Will is on a higher level than TenZ

  • TenZ gets sick a lot and one reason why is because he eats a lot of junk food, kyedae said on stream the reason why TenZ was sick was that he ate
    a lot of junk food. When someone is sick, they have to rest and that would negatively impact the team because how can they practice with 4 people-_-
    TenZ frequently gets sick so his ways of living would impact the team.

  • Will is much smarter than TenZ even though he doesn't frag the way TenZ does on chamber. TenZ literally does dumb plays and even if he won the round if I was the coach I would have said WTF were u doing? I get people make mistakes sometimes but he goes for some dumb plays for twitch clips. Will on the other hand looks to win the game and make sure not to go for hero dumb plays. Example: On one of 100T ascent games, they were in a 2v2 situation, Will got a kill with the op and he saw that the bomb was dropped but he had an op and no other weapon so he placed a tp and tp away because asuna wasn't there to trade for him. Teaming up they made it an actual 2v1 situation and not a 1v1 on site, they did win the round because Will picked up the gun after teleporting away and asuna was there to trade. If it was TenZ in that situation he would have never teleported away, he would have tried to use the op like a rifle and try a close up scope shot or no scope. Will plays chamber the way its suppose to be played, he plays chamber like a sentinel and he is doing a good job.

  • Will hypes up his team and it looks like the team is doing pretty good. If you compare stage 2 will to the lcq will, he def improved a lot and he will continue to improve under mike, ddk, and sean.

  • TenZ does not have the thirst to win the way will does, TenZ streams during the night for hrs and 100T schedule during BootCamp is insane, 100T are disciplined and have a time schedule they tend to follow. TenZ overslept and missed a lot of practices because of his stream schedule.

TenZ might have better aim than Will but Will plays agent the way its suppose to be played and its a team game. If TenZ joined this team, his impact wouldn't be that insane imo

posted 1 month ago

ikr

posted 1 month ago

Hey Matrix

posted 1 month ago

Hello Everyone!
You all might be thinking I am crazy but PRX is now cursed! I will explain my theory down below:

  • Fnatic got second place in Masters Iceland 2021

    • They couldn't make Berlin
  • Envy got second place in Master Berlin

    • They got grouped in 2021 Champions
  • Gambit got second place in Champions 2021

    • They haven't made a LAN this year
  • Loud got second place in Masters Iceland 2022

    • They got grouped.

Now this is hardcore evidence that the second place curse is real, it might be hard to believe but PRX might actually get grouped. They have ScreaM and EDward so there is a high chance.

posted 1 month ago

8/8

posted 1 month ago

Hello everyone,
First, I passed my certification exam 🥳! I watched all the 100T games today and OMG they played terrifically, they improved their strats legit I was analyzing them and even tho they made some mistakes, compared to the other teams their teamwork and playstyle improved a lot. As a 100T fan since first strike, I am happy 100T are finally attending a LAN. What are your thoughts on the FNC vs 100T game? Imo both are great teams and I love both of them, I do hope 100T win and fnc fuck drx and furia or fnc win, and 100T fuck drx and furia. I hope we can win this tournament. I only got the next 5hrs and I am back to school work so what are yall thoughts on this 100T and their comps?

posted 1 month ago

Yeah, it makes sense because if u analyze their games vs FaZe and NRG, they improved their strats. Even during the SEN game, 100T threw map one, it could have been an EZ 13-9 and even during haven it could have ended but they threw and gave zellsis the clutch. 100T did improve their strats for example, on ascent 100T bang would throw a smoke and teleport on site while the team prepared for flashes and since will is on an agent that cannot entry into site it was up to bang and Asuna. That left bang alone on site and supamen used his paranoia to stop him from creating pressure. In their next ascent game, this time Derrek learned the right corner and had a monster dog go towards the gate to make sure no one was to the left, bang immediately threw smoke and teleported when Derrek the dog cleared the right side, asuna threw the knife near cat giving Will info and Derrek immediately threw his reveal and asuna flashed at the same time with Stellar slowing heaven which created pressure from all sides. This is an example of how 100T improved their strat. I am not biased but the only reason why SEN made the games close is that TenZ was popping off and 100T made little mistakes and they got punished. If they didn't throw some of the rounds SEN would have never made double digits.

posted 1 month ago
1 2 3 4 •• 14