Merc2
Country: Albania
Registered: September 10, 2021
Last post: October 29, 2021 at 12:21 AM
Posts: 1081
1 2 3 4 •• 20

comment yours below!

posted 1 month ago

faze master 1 run was prob most luckiest easy shit ever felt like no other team were trying

posted 1 month ago

HES OBv not the problem to just build chos9 dont drop him bruh he doing his job

posted 1 month ago

I said before too I think xset geng way better than c9

posted 1 month ago

every team should disband so valo just die how about that

posted 1 month ago

wym and why cant he go india? isn't pak and ind close

posted 1 month ago

no i just other team are bEtter its my opinion again rlly doesnt matter

posted 1 month ago

rlly dont watch sa matches but have seen him dominating he's a underrated solid player I think he should join some t1 Indian team

posted 1 month ago

100t doesn't look that good and will end up choking

posted 1 month ago

.. dude ppl just troll i knew csgo gonna get a lot of views its really big in br and cis + valo is obv reason why views are high too cuz valo vs cs shit

posted 1 month ago

just like yay

thought he said overrated mb

not calling yay overrated was tryna piss envy fan off

yay used to be underrated he's probs still is he deserve more fans for sure just like tenz

posted 1 month ago

ya this game should have 20k views? its obv major after 3 years and cs is popular in br/cis. i expect easy 1 million

posted 1 month ago

delete some okay posts but cant delete cs posts? is this csgo site? i hope you guys know hltv mods deletes valo threads

posted 1 month ago

😔
no tf yall cringe im 16 just sayin days goin so quick in no time ill be 20

posted 1 month ago

worst g2 prob dont know tf that stand for you
best prob sentinels

posted 1 month ago

just think u talking to someone on vlrgg

posted 1 month ago

successful ratio

posted 1 month ago

I love how he shittalk valo every time like he was the best player in it

posted 1 month ago

i think he talking about me

posted 1 month ago

I think they prob gonna do this same nerf after the champion, messed up and put in this patch my mistake prob

posted 1 month ago

yay in prime rn but tenz has been on top since game came out both player are great but i still think tenz better

posted 1 month ago

these teams can 13-0 tsm for sure

posted 1 month ago

streaming knight vs random instead of andbox vs col nice
nvm its governor team

posted 1 month ago

he played like 20-25 games with c9 they expect him to just get better in 1 day its gonna take time

posted 1 month ago

d3 1.1 400 only reason i use high is cuz I'm right-handed but i play with left hand cuz I'm used to using arrow keys

posted 1 month ago

weird sadge

posted 1 month ago

I dont understand why ppl tilt in high rank, not like they wanna go pro. I just play with a positive mindset and know sometimes u take L sometimes W.
im d3 rn

posted 1 month ago

PTC from fe (has impact on cypher solid player)
shootR from te (i dont watch Sa much but he's pretty good)
d4v41 from pr

posted 1 month ago

I had a cheater 2 weeks ago I got 3k thru smoke all headshots and the ban screen came thought I got banned

banned first round btw

posted 1 month ago

tsm lost to rise in most important match not even 1-2 straight 0-2 no thx

mb it was 1-2 but 2 maps were not even close 13-6 and 13-5

posted 1 month ago

well if they workin hard i dont think my jinx can stop them from winning

posted 1 month ago

clickbait title but remember when most people used to say br is the best region in valo and they gonna win Iceland

no hate to br them improving we will see them win the trophy for sure

posted 1 month ago

ok dont be clown congrats to liquid happy for them but that doesn't mean people cant say their opinion

posted 1 month ago

expected from senfanboy, most teams use cypher he's decent. and if its working why not use it

posted 1 month ago

A is a free site on ecos y go b ;-;

viper wall and dash in

posted 1 month ago

get bonked

posted 1 month ago

viper is sentinel mostly

posted 1 month ago

remember u said furia gonna win lcq and ppl really downfragged u

posted 1 month ago

pros r childish for saying remove right click obv its good for them for viewers its gonna be boring as fuck legit classic right-clicks give us some fun eco rounds. That's fun to me 1 free gun can change the round. i dont wanna see the team just rushing the site and winning 2nd round in 2 second.

posted 1 month ago

It not players liquid throws in every game

posted 1 month ago

if scream doesn't peek and stayed backsite ez 2v5 there

posted 1 month ago

gambit laughing after throwing 4v1 to marshall no team cant do that

positive mindset

posted 1 month ago

0/100 expected from tsm fan

posted 1 month ago

HE HAS ULT YET BOTH PLAYER peekin for fight LMFAO

posted 1 month ago

putting upcoming star player in the academy.. if he perform he should just leave and join another team

posted 1 month ago

team liquid just throwing and guild playing way better

posted 1 month ago

dumbass u dont watch team liquid match simply he was the next scream in other events 1 tap most of the time. he having bad tournament

posted 1 month ago

u mean soulcas? hes off this event

posted 1 month ago
1 2 3 4 •• 20