Meghnad
Country: India
Registered: September 18, 2021
Last post: June 3, 2022 at 6:03 AM
Posts: 44

Who says that?

posted 3 months ago

Subroza, Hiko, s0m

posted 5 months ago

?

posted 6 months ago

Steel, FNS, Vanity

posted 6 months ago

"Remove Hiko"
-andrewamf, top 3 bronze BR

posted 6 months ago

Change your ISP

posted 6 months ago

Imagine comparing zombs to Hiko lmao

posted 6 months ago

.

posted 6 months ago

Subroza and Hiko, especially when Emil gets into Hiko's games some times lol

posted 6 months ago

The audacity to say that when we didn't have a single team in Champs (and most probably won't have this year either), while TS played respectably well is mind blowing LMAO

posted 6 months ago

Peeking together, I can understand. But no team rotates in such a situation lol.

posted 6 months ago

Why would a team rotate when it's 5v1 and they almost have the site?

posted 6 months ago

You never know when Hiko's gonna take the round from you lmao

posted 6 months ago

Wow, nice!

posted 7 months ago

Ooh nice!

posted 7 months ago

Well the series isn't finished yet, I'm at episode 1033. And u?

posted 7 months ago

They might have meant to say Mizo, not miz

posted 7 months ago

Damn, where did you learn Bengali from? I'm guessing you're from the Philippines?

posted 7 months ago

If you know Urdu, I don't think you will have any problems understanding Hindi since the spoken Hindi language borrows a lot of words from Urdu and the grammar is basically the same.

posted 7 months ago

Ooh close, you're 5 years off!

posted 7 months ago

Finally another detective conan fan out in the wild!

posted 7 months ago

Psych and Detective Conan

posted 7 months ago

I wasn't attacking his flair, only his intelligence. Guy doesn't even know who won champs lmao.

posted 7 months ago

Soniqs Iyen 100%

posted 7 months ago

NT, but it's Hiko for me

posted 7 months ago

Gambit did not win champs, Acend did. Did you stop watching the tournament after sen was destroyed by KRU? LMAO

posted 7 months ago

Soniqs, for vct 2

posted 7 months ago

Imagine being named Valorante without the V

posted 7 months ago

LOL

posted 7 months ago

Literally not even a single 100T fan mentioned Sen throughout this thread.

posted 7 months ago

And they're also doing good!

posted 7 months ago

Doesn't necessarily mean they want to look "smarter". They've probably done some thinking before hand lol, if it wouldn't have worked in practice then they wouldn't be playing them and risking losing just to look "smarter".

posted 7 months ago

Yeah, I've seen Steel and Hiko talk about what they liked that teams from other regions were doing (like vision strikers, Acend, Liquid, etc.) and why they thought they were good/bad. And then sometimes, 100T would play the new comps/strats and be very good at them too. 100T with steel was a very fun team to watch imo. I just hope the new roster is as good too.

posted 7 months ago

I'm not talking about form, I mean that they didn't try to get better after Iceland probably (I'm only speculating) because they played so well there and thought they didn't need any changes. And now every major team has adapted to them.

posted about a year ago

Hiko, is that you?

posted about a year ago

Tbh, Sen were exactly what they were in Iceland and that is why they lost.

posted about a year ago