Hunt
Country: United States
Registered: July 4, 2021
Last post: September 12, 2021 at 7:34 PM
Posts: 232
1 2 3 4 5

No.

posted 1 month ago

Acend 2-1 SMB bruh put one of these teams in Envy's bracket

posted 1 month ago

Envy wins that shit ez
Also, Im hoping Acend beats SMB

posted 1 month ago

Underestimate Ace?

posted 1 month ago

Mans supporting SEN at Berlin so that TSM can win on LAN with a 100T flair?

posted 1 month ago

Actually really good takes
I'd put G2 in the same tier as 100T, NV, and VS but other than that it is perfect

posted 1 month ago

Netero's alt

posted 2 months ago

Big Fax

posted 2 months ago

even worse dude

posted 2 months ago

Vlr stars are based purely off of posts I think
He posted so much that he got half a star
I'm not completely sure about how the star system works though

posted 2 months ago

I can't think of a better example of why we need a report button on this site @devs

posted 2 months ago

yeah, I meant the delusional ones lol

posted 2 months ago

Sen 3-1 in Grand Finals Berlin

posted 2 months ago

How is this guy a Sen fan?
I thought they all were TenZ fanboys?

posted 2 months ago

Sentinels for me
I haven't seen much of Acend's tactical prowess or their counter-stratting during matches
To me it looks like they win mostly off of skill and don't rely as much on strategy as SEN
This is pure conjecture but since both teams are almost equally matched firepower-wise, Sen would probably edge them out with better strats
But idk really, this could be pure NA bias on my part

posted 2 months ago

Nah, the Shahzam one was better

posted 2 months ago

I'ma say ska because he's generally at the bottom of most T1 games
I know he can be insane on other agents but T1 kinda wasting his talent by putting him on agents he isn't as strong on

posted 2 months ago

respect

posted 2 months ago

Wait, they're disbanding or something?
Why?

posted 2 months ago

Ez5 are the team to beat for the semi-pro scene

posted 2 months ago

Lets hope for ACE vs SEN in Berlin finals:
#1 EMEA vs #1 NA
TenZ vs cNed for best Jett worldwide

posted 2 months ago

They reach Berlin fs

posted 2 months ago

Figures.. mummay was their weakest link

posted 2 months ago

Cool name ngl.. also he has the ping diff

posted 2 months ago

Na he was just predicting what NA teams could make it to Berlin

posted 2 months ago

Wdym flair checks out?
We don't claim him

posted 2 months ago

Actually LMAO don't even bother to respond bro I just read some of your other posts

posted 2 months ago

My dude.. this prediction was made b4 the qualifiers lol
If you had bothered to read the sentence beneath my comment before you went on your misguided rant, "posted one week ago", you could have saved yourself the trouble and the downfrags

posted 2 months ago

El Diablo better go to a top team

posted 2 months ago

no way Sen lose to them

posted 2 months ago

ok

posted 2 months ago

Man does his job

posted 2 months ago

They are really unpredictable ngl, it just depends on how they play- all of them are talented but erratic

posted 2 months ago

cNed is talented enough to shit on teams even at 70% of his full power

posted 2 months ago

Good list.. I'd switch G2 and FPX but that's just personal preference

posted 2 months ago
1 2 3 4 5