DELUSIONAL_SCOURGE_FAN
Country: United States
Registered: February 7, 2022
Last post: September 11, 2022 at 3:15 PM
Posts: 973
1 2 3 4 •• 19

do u have a source

posted 2 months ago

no pro uses that, they uses 3rd party mouse accel

posted 2 months ago

thats not even allowed bbro

posted 2 months ago

the title says best attitude, there are way more people that have better attitude than ardiis.

posted 2 months ago

Snuck in ardiis

posted 2 months ago

Valorantle #46 3/8

⬛ ⬛⬛ 🟨⬛⬛ 🟩
⬛ 🟩⬛ 🟨⬛⬛ 🟩
🟩 🟩🟩 🟩🟩🟩 🟩

https://valorantle.melro5e.com

posted 2 months ago

Liquid literally played better than FNatic

posted 2 months ago

NA is gonna lose lil bro

posted 2 months ago

only optic I think are most consistent

posted 2 months ago

whats ur real rank

posted 2 months ago

not sure about fnatic lower run, I think TL will do it instead

posted 2 months ago

you do realize u didnt even send the link right?

posted 2 months ago

bro is playing with fire

posted 2 months ago

nvm

posted 2 months ago

the boo at the end of the match, but yea it made xset happy to prove them wrong so idc

posted 2 months ago

liquid ON THE BOOKS

posted 2 months ago

how did u know WTF

posted 2 months ago

makes NA happier tho to see it hit hard

posted 2 months ago

def the best in his team bro

posted 2 months ago

Derke doing good tho

posted 2 months ago

LOL

posted 2 months ago

THE BOO'S LOL

posted 2 months ago

who is chrissy?

posted 2 months ago

who is that?

posted 2 months ago

guru

posted 2 months ago

I cant decide who is better, usually one pops off when the other doesnt

posted 2 months ago

cant wait for BR and LAtam to join with NA we will be unstoppable

posted 2 months ago

maybe curse

posted 2 months ago

doesnt EU always win vs NA in fracture. I may be wrong

posted 2 months ago

i meant to say it like a benefit of fpx so i dont sound toxic but idk i word it wrong

posted 2 months ago

I meant like they even have better plrs in their own team not better chambers, better chamber would be derke for example

posted 2 months ago

not ardiis, FPX have better players in their own team

posted 2 months ago

everyone uses chamber, NA just uses it better

posted 2 months ago

he redeemed himself this map

posted 2 months ago

what does this even mean

posted 2 months ago

we alr established this last masters

posted 2 months ago

im pretty sure he said something that some people were complaining about but i dont remember

posted 2 months ago

true i dont know what to expect

posted 2 months ago

Team Liquid looked way better than Fnatic. What happen to them. Maybe just pearl map is weird but TL looked 10x stronger

posted 2 months ago

Idk why people care about the entrys for players introductions, but the crowd should be shouting throughout the match and making it more entertaining and vivid like CS Lans. But if EU is losing they barely shout or chant

posted 2 months ago

No way right, hes not doing that bad for igl but until 2025 is crazy

posted 2 months ago

Fr and they scream when alfa gets a basic kill

posted 2 months ago

The crowd is just boring. They should atleast cheer when some sick play happens like ecoed or smth. I get they wanna cheer EU but they should make it more entertaining at least

posted 2 months ago

All they need to do is just make lans in some other place. Why emea for every LAN?

posted 2 months ago

thx for being so open minded

posted 2 months ago

Tbh I think they wouldnt get too many cheers cause there are barely any xset fans. However, I think NA would boo Fnatic cause na things.

posted 2 months ago

Sykko got boo's lil bro

posted 2 months ago

They need a lan thats not in EU eventually

posted 2 months ago

cryo = 3, recently
zekken = 4

posted 2 months ago
1 2 3 4 •• 19