BerZergg
Country: Bangladesh
Registered: April 26, 2021
Last post: October 13, 2021 at 1:44 AM
Posts: 73
1 2

they are talking 'bout marved bro 💀

posted 2 days ago

no shot....

posted 5 days ago

B- BBG
E - ENVY
R- Rise Nation
Z- ZeroDark
E- Equinox
R- Rajasthan Royals
G- Gen G
G- Gambit

posted 1 week ago

It's A Wonderful Life

posted 1 week ago

wtf does shahz know about 100t? stop taking everything shahz says like the fucking bible ffs

posted 2 weeks ago

Death note is the best starter. You'll fall in love with anime after you watch this just like me...

posted 2 weeks ago

Code Geass

posted 2 weeks ago

we like fortnite we like fortnite wel ike fornitew we like fortnite we like forntiute we like fornite

posted 3 weeks ago

I really envy wasn't that good...but oh boy they proved me wrong...hoping they win it all

posted 3 weeks ago

if hiko starts playing jett it's all over for these jett one tricks...

posted 3 weeks ago

TENZEDZOMBIE

posted 3 weeks ago

can't respect someone who doesn't respect others sorry.... :)

posted 3 weeks ago

TENZ BURNED HIS HAND. SHAHZAM LEFT HIS BRAIN AT THE HOTEL ROOM. ZOMBS WAS SLEEPING AND MANY MORE EXCUSES TO COME..

posted 4 weeks ago

the best valorant player currently............

posted 1 month ago

lol...imagine comparing the goat to tenz...hahahha

posted 1 month ago

on god...

posted 1 month ago

because most of sentinels' fans came after tenz joined and tenz fanboys are basically immature 10 y/o kids on the internet.....

posted 1 month ago

VS should comfortably win. But would be cool if the maps are close and PRX can win 1 map atleast..

posted 1 month ago

bunny was a joy to watch... the last kill to win bind was so good...

posted 1 month ago

this will be a great match regardless of who wins... hoping 100t wins it tho...

posted 1 month ago

goodness gracious me....

posted 1 month ago

LMAO.. now you'll call ACEND players racist cuz they beat SMB

posted 1 month ago

hot take: after sentinels gets knocked out in groups they kick tenz and sign skrossi and then win champions flawlessly

posted 1 month ago

drdisrespect...huh.. now I wish shroud and doc could costream together that would be fun honestly...

posted 1 month ago

same bro... literally nobody I know is interested in val esports.. :( I feel you

posted 1 month ago

Ssentinels and Indian fans are by far the most annoying. They'll always have to spam tenz and skrossi wherever they go. immature kids

posted 1 month ago

yea u r right man... but alsoo.

Aghhhhjj
Pls dont lose this

posted 1 month ago

if exceeli win this ill confess to my crush no capp

posted 1 month ago

i'd love to see that too...but sadly our teams aren't at that stage yet...maybe in the future.... South Asia FTW <3

posted 1 month ago

india pakistan rivalry in valorant too?? you love to see it... good to see some competition...would've been boring if it was vlt and ge again

posted 1 month ago

I want hiko to play jett this match ngl... XD

posted 2 months ago

fina-fucking-ly....lets goooooo....never stopped believing this roster.....and they delivered....time to berlin babyyyy..let's go 100t...........

posted 2 months ago

woah...is this another hiko should retire and sinatraa should join x team thread??

posted 2 months ago

and still psg still won't win shit...they can buy the whole fucking world and still they'll never win a champions league.. KEKW

posted 2 months ago

Breaking Bad is the best and others aren't even close...

posted 2 months ago

plz 100t win this...I feel like this will be the last chance for 100t to prove that they can win with this roster...If they fail to qualify to berlin im pretty sure a roster change will happen...so let's go 100T.............

posted 2 months ago

their run on iceland wasn't a fluke imo.... they deserved it... but people overhyped them and c9 way too much after only 1 good run..

posted 2 months ago

bola jayna vai... recently valo kheltese levi re anar por... =)

posted 2 months ago

t1 is actually a t1 team now...lesgooo..... time to shit on tsm too....

posted 2 months ago

pansy is by far the best caster in valorant rn....wish to see ddk casting more...sean gares was awesome too when he did a lot of casting...

posted 2 months ago

NO

posted 2 months ago

can't you read?? it literally says sub....

posted 2 months ago

feels like geng should win this but then again tsm always seems to find a way to beat geng somehow...Man am I confused af...

posted 2 months ago

T1 should be able to win this...if they can't idk what to say about them anymore honestly.... might be 2-1 tho....

posted 2 months ago

shanks is either really enterntaining or really annoying....

posted 2 months ago

I mean they aren't wrong...both ska and auti are better awpers than wardell...but wardell is a better oper than both for sure...

posted 2 months ago

80%............XDDDDDDDDDDDDDD I cannot stop laughing.... LMFAOOOO..... there was literally one thread and prolly 1-2 people said that they would be able to beat them if they had jasonr. literally everyone else surely knew they would get stomped by ez5..... at this point u r just making shits up to prove your narrative... KEKW

posted 2 months ago
1 2