0

ultimate f1 driver tierlist

posted in Off Topic
Comments:
Threaded Linear
#1
number1_ScreaM_fan
  1. Geoger russel has shit car compared to ferrari and redbull and is good
  2. max verstoppen only here cuz he has fast car
  3. lewis hamilton THE GOAT will win! max verstoppen engine change x8 lewis will win
  4. legreg inconsistent driver ngl pretty overrated only in good car
  5. daniel riccardo he has bad car otherwise wdc contender

everyone else is irrelevant cuz no one knows more than 5 f1 drivers

#2
Verstepping33
5
Frags
+

1.Max verstappen is just too good, no explanation needed

  1. George Russell-Much more serious this year,coherent, and can adapt

3.Leclerc- Ferrari,nothing else to say

4.Albon-Some May disagree but he has been superb this year

  1. Lando Norris- Fun personality and provides adequate results
#3
number1_ScreaM_fan
0
Frags
+

ngl albon should just stick to williams he only good there

#37
Mooony
0
Frags
+

Hamilton may not have had a good season, but I don't think it's fair to not put him up there in the top 5

#4
Shownu
-5
Frags
+

Lewis Hamilton is the GOAT.

Carstappen needs Michael Masi to violate rules to win.

#5
Verstepping33
6
Frags
+

Flag....

#7
Shownu
-3
Frags
+

Even if I was Dutch I wouldn't support a Human Error Champion.

#9
Verstepping33
2
Frags
+

Hating for no reason + Verstappen has accomplished so much being 24 y/o

#11
Shownu
-2
Frags
+

He also started early. I'm not hating, he won 2021 undeservedly and you know that and I know that.

#12
Verstepping33
5
Frags
+

He had multiple hapless moments where it was not his fault. Baku,Silverstone, Hungary. Max Verstappen had the pace to win these races. He has shown consistency as well throughout the whole of 2021. Guess Hamilton fans still can't accept what happened.

#13
Shownu
-3
Frags
+

Got a free win in Spa, crashed in Monza and Silverstone he turned into Lewis don't get it twisted.

#19
kbkdark
3
Frags
+

Lewis Carmilton... If he wasn't at mercedes in last 5y he wouldn't win all championships FOR SURE

#25
Shownu
0
Frags
+

Verstappen is on a rocketship this season but no comments?

#27
kbkdark
3
Frags
+

since he's winning instead of the overrated Carmilton, sounds good to me

#42
Blazieboy
1
Frags
+

Regardless Ferrari's car is way better than Verstappen's and yet he is winning. The engine change in the summer break has given him some much needed pace during this second half.

#29
SilentNight
2
Frags
+

CONSIDER 2021 RESULTS, MAX GOATSTAPPEN IS MUCH MORE BETTER IN FINISHES AND PODIUMS COMPARED TO HAMILCAR (FASTEST CAR BTW). REMEMBER SILVERSTONE? YOUR IDOL HAMMICKY PURPOSEFULLY CRASHED INTO MAX CAUSE HE THINKS HE'S A HINDRANCE FOR HIS 8TH. GOT KARMA AT THE END BY MY GOAT MASI. ALSO REMEMBER BRAZIL 2008? TIMO GLOCK IS SLOWING DOWN FOR HAMMICKY AND MASSA IS ROBBED

#35
Shownu
-3
Frags
+

Typing bullshit in caps won't win you the argument lil bro

#36
SilentNight
3
Frags
+

IM NOT TRYING TO WIN THE ARGUMENT BUT TO SPEAK OUT MY OPINION BROTHER
THIS IS NOT TWITTER

#21
SilentNight
1
Frags
+

HAHAHAAHHA pewis pamilton cant even beat peorge pussell

#32
thorking1234567899
0
Frags
+

Yes, you're absolutely right my guy shownu, we are now friends coz we both love LEWIS HAMILTON THE GOAT 🐐

#6
wellinever
-4
Frags
+

who cares F1 is dogshit!

#18
YeaUrMum
2
Frags
+

You're F1 then

#41
wellinever
-1
Frags
+

Anything that can be decided on the difference in tyres is dogshit. Would be like a footballer not being able to play without a pair of nikes. The "sport" which F1 isnt is a joke!

#8
Subreezy
-1
Frags
+

do people actually care about f1? genuine question cause no american ever talks about it

#10
number1_ScreaM_fan
5
Frags
+

cuz america is ass at racing

#39
Subreezy
0
Frags
+

fair
i guess in the us we only care about nascar

#14
kbkdark
1
Frags
+

lewis hamilton THE GOAT

KEKW

#15
number1_ScreaM_fan
-4
Frags
+

who else is a 7 time world champion and not disabled

#16
Verstepping33
5
Frags
+

Bro don't disrespect Schumi like that...

#22
SilentNight
1
Frags
+

Disrespecting cocksucking scream fan?

#38
thorking1234567899
-1
Frags
+

Bro ngl you're the bloody most cringe guy I have ever seen on this site dude, like even the racist Singaporeans are okay at one point, but youre so cringe that I can't even handle man, and there maybe hundreds dealing with the same problem - which is you

#40
SilentNight
0
Frags
+

BRO FUCKING check #15
Stop your arousal for Sir Lewis and see how he made fun of Schumi. Even if he didnt mention it he's the close one that he's mocking.
Also i don't give a shit to your opinion my guy, you have your own thing? do it.

#17
Faraday
0
Frags
+

I know nothing about f1, does everyone use the same model car or is having a better car part of the race? Is the skill of driving being able to be closer to the optimal 'line'?

#23
kbkdark
0
Frags
+

car parts are same, but every team builds their own engine (that's the biggest difference among all of them)

#34
username_
0
Frags
+

Teams design the cars according to a set of rules and regulations, some teams design their own engine, others buy from these engine suppliers.

#20
Pumsyslayer
0
Frags
+

People still watch F1 ? Last time i watched was when Kimi Raikkonen, Fernando Alonso, Jenson button were in it.

#24
KoreanOverlord
4
Frags
+

Literally more popular than nascar atm amongst younger people

#28
Pumsyslayer
0
Frags
+

Looks like i should start watching f1 again.

#44
Cayub
0
Frags
+

Alonso is back. Try watching Drive to Survive, this season RBR is dominating so much, but the last couple of seasons were great

#26
SilentNight
3
Frags
+

"daniel riccardo he has bad car otherwise wdc contender" FINISHED DRIVER KEKW CANT BEAT LANDO, GIVEN THE CHANCE AT REDBULL BUT HE BOTTLED IT
"max verstoppen only here cuz he has fast car" SAY THE SAME TO HAMILCAR'S 6 WDC TITLES
"lewis hamilton THE GOAT will win! max verstoppen engine change x8 lewis will win" SCHUMACHER AND SENNA IS MY GOAT NOT THIS FRAUD THAT ONLY WON 6 WDCs WITH THE FASTEST CAR AND BOTTLED THE TWO OTHER CAUSE OF GOATSTAPPEN AND ROSBERG
"legreg inconsistent driver ngl pretty overrated only in good car" OK I GET IT YOU DON'T KNOW A SHIT ABOUT F1, HIS ERRORS ARE PRETTY MUCH THE TEAM'S FAULT (CLOWNNOTTO) AND THEIR SHIT STRATS
"Geoger russel has shit car compared to ferrari and redbull and is good" I AGREE HE'S BODYING PEWIS PAMILTON AND PAMILTON FANS DOESN'T LIKE IT

#30
kbkdark
2
Frags
+

Most lucid comment i've seen in vlr history... specially:

SCHUMACHER AND SENNA IS MY GOAT NOT THIS FRAUD

#31
PigeX
1
Frags
+

Alonso best

#33
SilentNight
0
Frags
+

YEAH AGREE ALONSO IS MY GOAT, TEAM LH/PEWIS FANS GOT MAD CAUSE HE SPOKE A HARD TRUTH AGAINST PEWIS

#43
chapati
0
Frags
+

Max great pace checo ok pace
mercedes great strategy consistent
ferrari L italianos
williams albono great pair latifi also good driver(some fastest sectors in FP and quali)
Alfa romeo unlucky
Mclaren norris ok did ricciardo bad
Haas chad kmag
Alpine clout team

#45
Cayub
0
Frags
+

Hamilton should retire and let the new generation shine

  • Preview
  • Edit
› check that that your post follows the forum rules and guidelines or get formatting help
Sign up or log in to post a comment