29

Indonesian come

Comments:
Threaded Linear
#1
jwise

Welcome to international stage my Indonesian brothers, happy for you guys

#2
simurgh
22
Frags
+

LFGGGGGGGGGGGGGG

#3
Astar
22
Frags
+

thankyou <3
hopefully us bringing more chaos in champs!!

#4
fracra
11
Frags
+

thank you <3

#5
luckypleb
1
Frags
+

<3 <3 <3 <3

#6
seankukux
-15
Frags
+

yall saying thanks like you're in the team :skull: can't wait for NAVI to win LCQ and win Champions

#12
jwise
27
Frags
+

man said navi this isnt csgo buddy

#23
SigmaMale
-17
Frags
+

Navi owns Lerxia

#7
Razhl
0
Frags
+

<3 LOVE

#8
senxawa
2
Frags
+

tim indo ke champions bang gg

#9
ItsaMe
0
Frags
+

FInally after 2 years

#10
SigmaMale
-26
Frags
+

All that effort to get beaten to a pulp by EMEA

#24
jwise
25
Frags
+

can't let us having our fun, this is why your region are being hated

#34
SigmaMale
-1
Frags
+

Sorry

#45
wakwikk
0
Frags
+

Wow, you're so wise, like ur name

#50
zen-o
0
Frags
+

Words of Wisdom Mr. jwise

#11
Stratos
9
Frags
+

Greatest early National Independence Day Present of all time

#13
virtz
0
Frags
+

Gg indonesia >> mysg and thailand at last.

#18
jwise
4
Frags
+

as a region yes, but mysg best team beats indonesian best team 24/7 ahaha

#22
virtz
6
Frags
+

Mysg can't possibly do it without 2 indonesian players.

#27
jwise
7
Frags
+

but technically its still a mysg team tho

#44
deadSQUAD
1
Frags
+

who cares, we're still qualified to champions and we will enjoy this moment.

#14
mallis
17
Frags
+

Congrats bro Indonesians and goblok anjing

#20
jwise
4
Frags
+

goblok anjing goes to world stage letsgo

#29
definitioNvlrt
0
Frags
+

hahahaha

#35
riftxd
3
Frags
+

Yeah bro, ngentot kontol

#15
Skyss
1
Frags
+

Happy indo fams!

#16
delusional_TH
2
Frags
+

Congratulation indo brother you guys finally did it!!

#17
deluision
0
Frags
+

gratz INDOS

#19
Beyonder
0
Frags
+

<3 <3 <3 <3

#21
raphva
0
Frags
+

Finally 😭

#25
hystorez
0
Frags
+

LFG FINALLY

#26
vuraa
0
Frags
+

im so happy lfggg

#28
aldo
0
Frags
+

LFG INDONESIAA

#30
regnoz
0
Frags
+

thanks mate <3

#31
FlyingDoggoWoweeClap2
0
Frags
+

thank you <333

#32
Marcusgeez
0
Frags
+

Thank you mannn <3

#33
ziii
0
Frags
+

letssss fuckinnn gooo!

#36
Seinaru
0
Frags
+

LFG!!!!

#37
damsi121
0
Frags
+

APAC together

#38
chunchun
1
Frags
+

congrats but dont hate towards anyone who would beat us.

#39
appleju1ce
1
Frags
+

Congrats Indo people you deserve this 👏

#40
SleepyBear
0
Frags
+

LFGGG boys🔥bring the 👑 for APAC

#41
JiangLi
2
Frags
+

Guys i really want the monkey in Champions . Someone go bribe BOOM pls.

#42
Rebellion2408
0
Frags
+

They deserved the spot considering how both teams played. Welcome to Lan Lads

#46
pally
0
Frags
+

inb4 some indo gonna pick on you for being an indian

#47
Rebellion2408
0
Frags
+

I know but just came to give them credits so I don't think they would take that seriously lol

#49
PeterGriffin
0
Frags
+

ALL LOVE FOR YOU BRO. hope someday will be yours

#51
Rebellion2408
0
Frags
+

If the Indian teams improve then we can come strong but who cares about those teams now
Good luck for Istanbul you guys deserved it for the talent that the region possesses

#52
PeterGriffin
0
Frags
+

Yeah i can see some problem with your region. Ur big teams stuck with old players and doesnt want to change roster with fresh talent. and i dont know why i think there is no Indian stream for LCQ. its hard to grow if you dont watch others.
Yeah hope Indo team can play well for Instanbul. they definitely deserved that spot

#55
Rebellion2408
0
Frags
+

I am actually happy there isn't an indian stream otherwise most of these cringe dudes will chat some bs there which would be annoying. But yeah as you said they need to bring in new talent so that they can get exposure. I hope every APAC team does really well in Champs because they have proved that they aren't any slouches against NA and EMEA. And Indo has awesome mechanical players. So should do well in LAN :)

#43
Jaox-101
0
Frags
+

i think boom is better banger

#48
Klause
2
Frags
+

Boys out of mumbai for champs... Lesgoooo

#53
lilbhosduu
0
Frags
+

BOOM SHAKA LAKA

#54
childishrex
0
Frags
+

WWWWWWW

  • Preview
  • Edit
› check that that your post follows the forum rules and guidelines or get formatting help
Sign up or log in to post a comment