Zsaber
Country: Vietnam
Registered: January 30, 2022
Last post: December 4, 2022 at 10:28 PM
Posts: 313
1 2 3 4 5 6

I love drx

posted 2 months ago

Happy for drx fans

posted 2 months ago

Omg drx broken the curse. Im never putting drx flair on until they possibly go to grand finals.

posted 2 months ago

Its my fault for putting drx flair for the last few tourneys drx played their matches

posted 2 months ago

Ai auto pilot mode Idk what else to say

posted 2 months ago

Lemme guess people say drop him

posted 2 months ago

ggswp another team I support and another flair I will put on

posted 2 months ago

yea I think they play haven as decider map

posted 2 months ago

gl to you in uppers. nah fuck just go grand final already I'll put the loud flair on real soon.

posted 2 months ago

I have already been depressed enough this tourney because prx bombed out. I don't want to be disappointed anymore pls.

posted 2 months ago

I will cheer for loud if they can beat optic

posted 2 months ago

bro wth

posted 2 months ago

might be fake comeback. man fuck shit man

posted 2 months ago

Look man you make Brazilians hate us more

posted 2 months ago

Looks like history repeats itself😔

posted 2 months ago

#Buzzlightyear

posted 2 months ago

Classic Jett shorts yt channel clickbait :)

posted 2 months ago

yes drx will choke tomorrow unfortunate :(

posted 2 months ago

yay and victor

posted 2 months ago

LMAO Ardiis

posted 2 months ago

Scream no kill got knifed by Victor
Derke did go kill but on map 2 fracture mostly

Thats it

posted 2 months ago

Let us see tomorrow then and also I do hope Fpx win. They are the only team I see winning and then powering through lowers just like last masters.

posted 2 months ago

At least 1 EU team wins tomorrow

posted 2 months ago

He looks anxious 😬

posted 2 months ago

Ok yeah I remember no. But its nice to see them shut up and focus on getting better

posted 2 months ago

Health condition no?

posted 2 months ago

Is that not obvious after yesterday?

posted 2 months ago

Shit looks worse than ascent
But I like watching the map

posted 2 months ago

Oh mb forgot that was last masters

posted 2 months ago

Didn’t he say he was top controller of na along with marved?

posted 2 months ago

Little too soon

posted 2 months ago

Na can lose 1 series I believe :)

posted 2 months ago

Mf crowd switch teams when optic was winning like 8 rounds in a row💀💀

posted 2 months ago

ngl I expect the fans to talk shit or call the NA teams stupid nicknames.like when some fan started cussing when optic was playing against fpx back in copenhagen

posted 2 months ago

Previously Prx fan until they got eliminated now. So I put Drx flair because I've been cheering Drx from the side along with Prx. I knew from the start that both these teams can represent the best of Asia. Also again their mental is strong and this match today proved it.

posted 2 months ago

baiting

posted 2 months ago

NO FUCKING QUESTIONS ASKED AND STAX MOUSE KISS LMAOOO

posted 2 months ago

Global Esports💀💀

posted 2 months ago

Dats crazyyy lil bro

posted 2 months ago

Not me

posted 2 months ago

ggs

posted 2 months ago

EU was respectful when Na won but Na just trash talks

posted 2 months ago

ggs fnatic won

posted 2 months ago

Damn Fnatic is winning then ggs

posted 2 months ago

Derke drops 30 bomb on 2 maps straight ggs

posted 2 months ago

EU bouta go crazy when Fnatic wins

posted 2 months ago

Want Kru but Fpx would likely win unfortunately

posted 2 months ago

I still support Prx but Im Drx fan cuz Stax(Onur)

posted 2 months ago

Honestly Fnatic look really bad against 100t and Furia. So I say fuck it and go with Fnatic because they have prep this time

posted 2 months ago
1 2 3 4 5 6