Noob_dart
Country: India
Registered: December 22, 2021
Last post: January 23, 2022 at 9:44 AM
Posts: 363
1 2 3 4 5 6 7

This tourney would tell if sa could do anything at apac playoffs or not

posted 8 months ago

https://www.vlr.gg/pickem/ccbcc259
Definitely not biased

posted 8 months ago

Re install your graphics driver

posted 8 months ago

Whats yours here is mine xD. https://www.vlr.gg/pickem/ccbcc259

posted 8 months ago

.

posted 8 months ago

Ligma galaxy 2-1

posted 8 months ago

Something like rampage in apex legends

posted 8 months ago

Mah life mah rules

posted 8 months ago

Rito its time to introduce a new weapon

posted 8 months ago

Maybe 6.9420 would be the perfect rating

posted 8 months ago

6.9

posted 8 months ago

No

posted 8 months ago

Lol see you in apac playoffs for sure sea had 1 year advantage and all but lets just leave that

posted 8 months ago

Why would i cry lmao

posted 8 months ago

Its so wierd even after i edited it doesnt shows edited btw onic forefitted

posted 8 months ago

Nah kingsman 13-0ed em coz they read all their strats in live broadcast ez pz

posted 8 months ago

Succ

posted 8 months ago

Gg ez for fs esports #indiapride

posted 8 months ago

Thats just sad

posted 8 months ago

Hypocrites are everywhere 😔

posted 8 months ago

✊💦😔

posted 8 months ago

Cant you guys talk under one thread, stop wasting site's resources ✊💦😔 (lol i remembered a thread saying something like this against ge so i did the same)

posted 8 months ago

Yeah sea is the real challenge

posted 8 months ago

Lmao fr i thought you guys were the same mb sorry

posted 8 months ago

Lol you guys so stupid if you dont care just STFU dont come to those threads which are out of your intrests

posted 8 months ago

Looking stronk, not because of excali but yb

posted 8 months ago

Well i wanna see my boi omen rule

posted 8 months ago

Well its not like the whole mana bar left unsued but comparitevily two small bars were remained out of 5 when i used this instead of 1 on regularly running. And if you press rightclick after 0.5 second of pressing e its save 3 bars but will take same time

posted 8 months ago

If you spam e and right click on neon it not only save a bar of mana but also makes you travel faster.

posted 8 months ago

Idk shit about sea but here we go
https://www.vlr.gg/pickem/599e4c77

posted 8 months ago

Make everything he does alot faster, ulti would also have panorama along with mini map turning out black plus the enemys cant hear any footsteps during and till 5 seconds after omen has teleported.

posted 8 months ago

Time to loose some stars bitch

posted 8 months ago

Team RH-0-E

posted 8 months ago

Ez for te

posted 8 months ago

Neon is good its just jetty is better. Btw i think kayo will be picked more in pro play now

posted 8 months ago

Its an open tournament

posted 8 months ago

Ez for excali

posted 8 months ago

Cypher has pictures of their childrens and he aint returning them 😔

posted 8 months ago

पुत्तर

posted 8 months ago

Omicron so idts

posted 8 months ago

I am not an average sea viewer but I think the competition in sea is extremely high, like some no namers defeating boom and onic (idts it was due to the tourney being in off season).

posted 8 months ago

😳 daddy? Have you got the milk?

posted 8 months ago

Wtf are they for? Spamming copypasta on yt and frogs on twitch?

posted 8 months ago

Its fine it also happened to me and if you are young you will survive just purchase paracetamol tablets and use them whenever you will get fever(it will fluctuate withinn day) and rest inside a quilt, tell someone to bring a thermometer and check your temp whenever you feel the fever has returned if its 103F rush to doctor, mine was fluctuating between 100F-101F. Most probably you will survive

posted 8 months ago

Lord forsaken 😳

posted 8 months ago
1 2 3 4 5 6 7