Marshal_D_Teach
Country: Brazil
Registered: December 7, 2021
Last post: October 3, 2022 at 9:37 PM
Posts: 731
1 2 3 4 •• 15

np

posted 2 days ago

There is a massive thing going on in Brazilian scene: Noyn just reported LOUD is in conversations with their players (told something like they are breaking apart and focus on saadhak/sacy/pancada core) and the scene is going nuts thinking LOUD is doomed.

I'm just joking with it

posted 2 days ago

He would never

posted 2 days ago

LOUD WILL BUY BOTH

ARDIS - JETT
YAY - CHAMBER
PANCADA - SMOKE
SACY - INITIATOR
SAADHAK - FLEX

EZ MAJOR

posted 2 days ago

Thx for info, bro
I didn't expected something this serious. That's why Sen probably will change everyone in the team, right?

posted 2 days ago

nice edit

posted 3 days ago

I really don't know what he did to be so hated here. Can someone summarize?

posted 3 days ago

kkkkkkk manjo nada de instagram

posted 3 days ago

#10

posted 3 days ago

Pelo que eu entendi ele tá indo da Flórida pra Califórnia, não?

posted 3 days ago

Actually you care from posting here

posted 5 days ago

such a clown smh

posted 5 days ago

plz riot fix this

posted 5 days ago

srsly does this eeiu guy has a face at least?

posted 6 days ago

Eeiwho?

posted 6 days ago

If EG/SEN picks LOUD line isn't that a good thing for our scene?
EG/SEN - 5 BR players
LOUD - 5 BR players
Furia - 5 BR players
MIBR - 5 BR players

More BR players in franchise.

posted 6 days ago

thx
btw, they used in round 19 too

posted 6 days ago

Which round?

posted 6 days ago

Mano, só quem pegou a era de ouro da HLTV vai manjar esse título.

Eu tô rindo pra kct kkkkkkkk

posted 6 days ago

He has alt accounts

posted 6 days ago

Gênio em que, exatamente? Em afobação e desespero?

posted 6 days ago

Kralho, MCA. Para de ser emocionado.
Provável que não existirão mudanças na line além da saída do BZKA. O Onur deve entrar de coach e esse é o máximo que vai mudar.

posted 6 days ago

Bcz Aspas is like a little brother/son to him. It's cool when your shy brother/friend finally gets a girl.

posted 6 days ago

Sacy is the 2nd Caller. Saad is the IGL

posted 6 days ago

I think they have this advantage, but winning everything is quite dramatic

posted 6 days ago

Bcz players here are happy being superstars inside our country and don't give a single fuck about internationals. Basically they are lazy rich mfs branding themselves and fuck the fans.

I don't watch this shit game, tho. Just got the insight from my friends who loves LoL

posted 6 days ago

Lightningfast is good aswell

posted 1 week ago

Croatia reached twice?

I just remember 2018

posted 1 week ago

They would have pretty good national teams, but Czechoslovakia actually reached finals twice (in football)

posted 1 week ago

Depois desses kra da India torcendo pra time NA eu não duvido de mais nada

posted 1 week ago

kkkkkkkkkkkkk olha o fakeflagger anti-cs puto

posted 1 week ago

So basically is forbidden for players who won the best tournament in another game to change to valorant?

posted 1 week ago

Optic and FPX were full of CS players.
Wdym

posted 1 week ago

Worst move in football's history smh

posted 1 week ago

clip?

posted 1 week ago

O REVOLTA KKKKKKKKKKKKKKKKK

posted 1 week ago

He lying, bro

posted 1 week ago

Bo9
pearl - optc
ascent - louid
bind - optc
haven - loud
breeze - loud
fracture - optc
icebox - loud
split - optic
final map is the range escalation

posted 1 week ago

Brax said he can play any agent + igl/second caller. I think Stew is Duelist/Initiator

posted 1 week ago

Do Stewie and Brax have some space in this list?

posted 1 week ago

+1 I thought they were working on improve their roster. I mean Skrossi and LF are good, but I was expecting them to get tesseract and tehbotol.

posted 1 week ago

Massive L for Global Esports. I was hoping to see Tesseract in Franchise next year.

posted 1 week ago

low chance, unfortunately

posted 1 week ago

#48

posted 1 week ago

Sobre o Chamber nerfado: Duvido que isso mate o boneco. Até aparecer outro boneco que consegue ser um awper âncora, o Chamber estará no meta.

Sobre o dgzin não gostar de chamber: Ele mesmo disse que começou a gostar do boneco esses dias. Infelizmente não vou ter como fornecer o link/clipe pq eu teria que ir catar nas vods da live dele e não lembro o dia específico, mas tbm não tem pq eu mentir sobre isso.

Sobre o IGL: Mazin. Ele sempre foi o second caller desde que o Xand saiu do time.

Sobre o Carlão: Eu acho que tá na hora dele sair do time. Eu iria de Gatti ou Fluyr no lugar dele.

posted 1 week ago

Eu consigo ver ele de duelista na Furia

Mazin - Iniciador
QCK - Flex
Khalil - Controlador
Mwzera - Duelista
Dgzin - Chamber

posted 1 week ago

Actually Xccurate would be a nice fit since he is a really good awper.
But idk about replacing jingg.

posted 1 week ago

I kinda agree with you, but I would add Gramado in architecture + nature and São Paulo if you like multicultural city.

Gramado (and Canela) is an amazing place to visit with your girl. Kinda romantic

posted 1 week ago

Sorry i just read the tilte.

posted 1 week ago
1 2 3 4 •• 15