ItsMeDio
Country: International
Registered: September 13, 2021
Last post: July 6, 2022 at 1:34 PM
Posts: 5839
1 2 3 4 5 6 •• 113

it's split bro
let's be honest

posted 6 days ago

His videos are so great

link

posted 6 days ago

i'm not joking
it's great for growth val in india

posted 6 days ago

yes
enlighten him, pls

posted 6 days ago

agree
mid anime doesn't deserve to be watched by the best valorant player

posted 6 days ago

man
why so many vlr user underestimate him

posted 6 days ago

how do you know? because no one comments?

posted 6 days ago

if u don't include f0rsaken & jinggg in there
mine:

  1. SEN Tenz
  2. VK Mwzera
  3. OPTC yay
  4. PRX F0rsakeN
  5. DRX Mako
  6. PRX Jinggg
  7. LLL aspas
  8. FNC Derke
  9. XSET Cryo
  10. FNC Alfajer

totally valid.

posted 6 days ago

They should host Master in India so all russian player can join

posted 6 days ago

oh. lol

posted 6 days ago

who

posted 6 days ago

Optic should below PRX

posted 6 days ago

Incoming Styling911

posted 6 days ago

Lmao
Cryo is the only world class player on the team (can compete with top 10 player in the world)

Sorry, the rest is emmmm...maybe top 30 or 40

posted 1 week ago

their law restricted them to make high prizepool
esport still considered as gambling there

posted 1 week ago

Onur is coach version of Vanity. Both these coach & igl, the first of bring 2 different team to 2 international LAN

posted 1 week ago

become top player in long time is hard,
so, imo they (jinggg & forsaken) should go to EU/NA as soon as possible

posted 1 week ago

My consideration is same
Thanks for sharing your consideration!

posted 1 week ago

Nah
They said the already got the visa

posted 1 week ago

PEAK, not peek

posted 1 week ago

it's gotta be tenz or mwzera

posted 1 week ago

PLS WATCH ANIME "HINAMATSURI"

it's short, 10/10 anime, it's so fuckin good trust me

posted 1 week ago

damn
this bri'ish fnatic fan is getting cocky lately

posted 1 week ago

got banned because teabagging his opponent

posted 1 week ago

we have mwzera's stat
we also have tenz's stat

where's cned's stat? we need it

posted 1 week ago

WHY MWZERA ON THE THIRD PLACE 😠
ughhh.. i'm so angry rn😤

haven't you seen the stats?

posted 1 week ago

EU flag
G2 flair
Delusional ...

posted 1 week ago

it's not just because they are underdogs
if u watch them playing, u will see how fun their gameplay actually is

posted 1 week ago

don't play sage.
defensive agent is pretty bad if you want to rank up fast

also
it will take about 15-30 hours to unlock an agent depending on how many XP points you earn per game.

posted 1 week ago

viper, astra, and cypher are pretty dependent on ur duelist
i think statistically, it's easier to rank up if u played a duelist agent, or the aggresive one (like skye or chamber)

posted 1 week ago

kayo has a very low winrate in ranked (don't pick him)

reyna, chamber, skye, raze are pretty good choice

posted 1 week ago

i need the next chapter for the last one

posted 1 week ago

but, i don't think it's bait
https://twitter.com/RipleyLawless/status/1541502111065772033

that account actually make some sense

the origin history of tea-bag actually are some sexual related things

posted 1 week ago

optic won't pass group stage

posted 1 week ago

.

posted 1 week ago

respect to that man

posted 1 week ago

very sad

posted 1 week ago

lol
at least we have something to talk about on vlr

posted 1 week ago

i like that one, but i prefer this one

posted 1 week ago

because flashy gameplay

posted 1 week ago

OPTIX
Northxeption
FNATIX

posted 1 week ago

emea comeback stronger than ever
also PRX, LOUD, & DRX improve a lot

optic won't go far in Master Copenhagen for sure

posted 1 week ago
1 2 3 4 5 6 •• 113