3

VLR ;(

Comments:
Threaded Linear
#2
downbad
8
Frags
+

It's literally just Netero being horny everyone else was chill

#3
sueYA
1
Frags
+

I didnt really understand what he meant? I didnt see many bad comments on the thread? or do I have to scroll down deep to find them?

#6
jjjjjjjjjjjjjjjjjj
0
Frags
+

netero

#4
Vineyard
0
Frags
+

Huh

#5
delusional_sentinels_fan1
7
Frags
+

LMFAO netero is literally the most degen mfer on the internet

#10
Netero
3
Frags
+

i didnt even say anything bad wtf

#17
number1_ScreaM_fan
12
Frags
+

If she has big titties, wears mini skirts and likes Lady Gaga be careful. Them bitches crazy bruv

#21
no1haterbutloveyou2
0
Frags
+

hahhahahhaha

#7
justboy
2
Frags
+

Who is this scuffed Joe Bastianich

#8
Crayzid
-1
Frags
+

he's right

#23
number1_ScreaM_fan
0
Frags
+

he over exaggerated it. Like there were only 2 comments and 1 of which was already downvoted to oblivion. However, this guy who was tryna gain attention ignored all the comments praising and congratulating him and focused on that 1 netero comment.

#9
Netero
17
Frags
+

bro i was just meming about an ex i wasnt shaming women like some incel shit wtf

#11
justboy
10
Frags
+

yeah, people on the internet just want to farm contents

#16
Fluffyy
5
Frags
+

LOL everybody knows you are either trolling or baiting people..

#22
number1_ScreaM_fan
6
Frags
+

unlucky really plus its a no name streamer anyway

#25
Supr3meGucci
0
Frags
+

Yeah who is this bald fraud?

#12
rishu004
4
Frags
+

https://imgur.com/ifkAgPq i mean cant really blame him lul

#13
ShadowisBAD
-3
Frags
+

ay dont slam sideshow
he was speaking facts

#14
sueYA
2
Frags
+

except the kpop girls comment I didnt find anything really offensive, even that comment was less offensive than the rest of the shit you find on the internet so I felt like the streamer was kinda exaggerating there

#15
ihsazal
0
Frags
+

LMAO

#18
ciro
4
Frags
+

FeelsBadMan, why does everyone outside always see the worst threads and generate an opinion on that

#19
yaiima0
1
Frags
+

LMAO yall givin us a bad name

#20
coguyy
0
Frags
+

tsm dont own bada, sorry 😭😭

#24
CalypsoGHC
-2
Frags
+

Netero being cringey as usual giving vlr a bad name

#26
BaDa
0
Frags
+

wait thats my thread lmao HAHAHA

#27
BaDa
0
Frags
+

ffs i didn't leave for a gf... that was just an update since so many ppl wanted to know the outcome. I left for my studies but i guess its too late now

#28
Omega_lul
0
Frags
+

One in josh’s chat said so like a 1000 George Geddes when sideshow was telling about the incel shit

  • Preview
  • Edit
› check that that your post follows the forum rules and guidelines or get formatting help
Sign up or log in to post a comment