0

Two Questions;

Comments:
Threaded Linear
#1
Zestwy
  1. Where does game 3 (TSM v AndBox) rank in the Valorant lifespan? Generally asking...

  2. Why has TSM not signed Levi? Surely you have seen enough from this trial period?

#2
TSMFTXFAN123
1
Frags
+

i genuinely think its in the top maybe 5 games that ive watched

i mean, his trial still isnt over but hes 100% gfetting signed after showing himself

#3
GetsystheGr8
0
Frags
+

It's not as good as the TSM vs SEN game 5 Faze Invitational in my eyes but I have bias cuz of TSM winning in a comeback from being 8-12 down but its still good

Levi is trialing if they make it far hes def getting picked up... what happens if TSM lose tomo?

#11
Zestwy
0
Frags
+

Even if, TSM loses tomorrow.... Levi has done more than his part to be included on the team?

#4
gweees
0
Frags
+

For the Levi thing they want to try him out and see if any better options come up

#5
GetsystheGr8
0
Frags
+

Better options... u stupid?

#10
gweees
0
Frags
+

Sinatraa. The shit on stream was bait but that could actually happen when his ban is up

#12
Zestwy
0
Frags
+

I understand, but is it not better to get a very good player in Levi, than hope on Sinatraa?

#15
gweees
0
Frags
+

Thats basically what they're doing but I don't think Levi has a contract yet

#7
hex_val
0
Frags
+

at first i thought BBG Critical was a better option because his aim is actually so cracked and hes a lot more mechanically gifted but Levi really showed out and has a real brain, he was consistent every map except the last but still got the kills he needed to, so im p sure he'll get signed

#17
gweees
0
Frags
+

If they can actually get Sinatraa tho

#20
Zestwy
0
Frags
+

Would Sinatraa want to go to TSM?

#22
gweees
0
Frags
+

probably they have so much money

#6
Asphyxia
0
Frags
+

I think it's top 10. Personally my favorite is F4Q vs VS when VS were dethroned.

Also he's prob getting signed. There were already reports of him being signed so they'll prob just hold off until the end of challengers to announce it. I mean I wouldn't be surprised if he was already signed but it wasn't announced.

#14
Zestwy
0
Frags
+

F4Q v VS was a banger game

#19
Asphyxia
1
Frags
+

It was history honestly. It kinda showed how complacent Vision Strikers were at the meta and how they had to adapt. F4Q were like the failed V1 of Korea. This was also one of their first losses which made it all the more memorable. VS had like a 120 winstreak lmao at the time.

#8
Fliksty
4
Frags
+

boring ass game.. nothing new, many mistakes, none of the teams adapted to each other which is why the map took so long.

#9
Aidan
0
Frags
+

Exactly, the icebox ot was painful to watch.

#13
ranker11
0
Frags
+

whiff > OT > repeat

#16
Zestwy
0
Frags
+

I guess I just saw that as pressure, since the loser of the game is out of the LCQ and done for the year.

#18
MontyPython75
0
Frags
+

if TSM quali, which is very likely I imagine so point in the near future he will get signed

#21
Swiftmal12
1
Frags
+

This was not good lol, i'd rather watch liquid shit on vikings than that again

  • Preview
  • Edit
› check that that your post follows the forum rules and guidelines or get formatting help
Sign up or log in to post a comment