2

Sinatra’s gf releases statement

posted in Site Feedback
Comments:
Threaded Linear
#1
beb0p

https://mobile.twitter.com/emmyuh/status/1384407183228502022

thoughts?
(mb for typo in title)

#2
TestaTickles
-2
Frags
+

ur so fine beb0p

#3
Shep
2
Frags
+

free sinatra

#4
supernova
3
Frags
+

Unfortunately, some moderator deleted my comment on the official topic on which Sinatraa was suspended
I said there that we would have to wait for the investigations and that I wouldn't be surprised if his ex girlfriend was envious and would have said that just to jeopardize his career now that he was on the rise

Well...

#5
hekzy
-3
Frags
+

Yeah this doesn't prove he's not a rapist though. This just proves that she was a bad person, who he still raped. Just because she was a bully to her friends that's an excuse for sinatra to rape her? Yeah no, fuck off and I hope a moderator bans you again.

#6
ShiningTyGuy
7
Frags
+

What in the original statement made by Cleo proves he was a rapist? Just to be clear I'm not even a fan of Sianatraaa or Sentinels. She released an 8 second audio clip that cuts off. That audio clip doesn't prove that he didn't stop when asked or raped her. People jump to conclusions off he said she said bs and their own subjective feelings.

#15
hekzy
-8
Frags
+

He finished bruh. He finished inside her. He never even denied that. He's a toxic, insecurity-riddled little twinkie with a god complex. It wouldn't surprise me if he has done worse, I don't want him in eSports smearing his scum name on orgs that have real integrity.

#16
beb0p
3
Frags
+

proof?

#19
hekzy
-9
Frags
+

She literally said so and you can hear him saying "no, im almost done, im almost done"

Idek why people want him back, garbage personality, average player.

#21
ShiningTyGuy
0
Frags
+

I agree with you that hes toxic lil shit. I really do. I'm just saying there is no objective evidence that he raped her. It's all off her word. And just remember the public hasn't seen or heard the full audio/vedio clips. Riot and people investigating him has. So there conclusion is based off more evidence then the public has seen.

#23
hekzy
-5
Frags
+

Well, we'll have to see. But I'm 100% sure, that has done some very immoral shit, if not illegal.

#24
ShiningTyGuy
4
Frags
+

I wouldn't doubt it either and she prolly has too, honestly. But we have to remember people aren't convicted off subjective feelings. There is to be objective evidence. IMO it seems like it was a very young and extremely toxic relationship from both sides. There's lots of shit coming out about her showing her in a different light then she portrayed in her initial statement. And for real I love seeing sentinels lose I'm a 100T fan and haven't liked sinatraaa since the beginning. I'm just looking at everything objectively.

#11
ideekae
2
Frags
+

It’s true tho. This doesn’t exonerate sinatraa. I don’t think this is actually enough to make his case much better yet, it really just proves that the situation isn’t that clearly one sided (which was kinda obvious even before).

#7
NSG_Observer_2
-15
Frags
+

Sinatraa is a rapist im 95% certain there is an audio clip there is only one situation that he is not a rapist and it is very unlikely

#8
fitzval
12
Frags
+

ratio

#9
zerosh1ma
4
Frags
+

95% certain "trust me bro"

#13
NSG_Observer_2
-3
Frags
+

men smh

#14
zerosh1ma
4
Frags
+

how does saying 95% certain "trust me bro" mean i am a man? LOL, i was just reading your reply in my own words

#28
NSG_Observer_2
-3
Frags
+

So obvious a man who has never talked to another women in your life sad virgin

#22
Kumin04
-1
Frags
+

When you agree with NSG_Observer_2

#29
Swiftmal
2
Frags
+

That’s how you know your wrong

#30
hiyo
0
Frags
+

NSG obs 2 is a shithead but sometimes they have good opinions

#10
greedeetv
2
Frags
+

Are you downfragging your own comment?? XDD

#12
HQTSHQT
-3
Frags
+

imagine rape in a relationship she could have left him whenever she wanted but she decided to stay and nobody believes her she was scared of him or whatever

#17
HQTSHQT
5
Frags
+

some people are obv jealous of sinatraa from what i am reading here sheeeeesh

#18
beb0p
4
Frags
+

SHEEEEEEEEEEEESH!

#20
ogblazen
3
Frags
+

Feel like we dont have enough evidence to prove wether he raped her or not, we were gave her statement and a short audio clip witch gives us little information of what happened. I feel like we wont really know what happened until the case is closed and thats if Sinatra or Cleo even decide to open up and release a statement, in the end I believe this is between the two of them and speculating and taking sides is still very hard to do

#25
AdN-
2
Frags
+

AND HIS BACK PLAYING OMEGALUL

#26
SelectiveFucksGiven
-4
Frags
+

W H O . T H E . F U C K . C A R E S

Why all this bullshit speculation before an official report from professional investigators comes out?

#27
array
0
Frags
+

Seems like game developers and gaming org both having an interest to have sinatra stay are now the professional investigators lol

#31
GetsystheGr8
1
Frags
+

Idc what yall say but in America you innocent until proven guilty

#32
Kcrill
1
Frags
+

how do get my team setup on this site

  • Preview
  • Edit
› check that that your post follows the forum rules and guidelines or get formatting help
Sign up or log in to post a comment