0

Massive money opportunity tmr

Comments:
Threaded Linear
#1
KoreanOverlord

tomorrow the games are

PRX - SMB
G2 - SEN
KRU - KS

I won so much money this tournament that im starting to be paranoid to bet, but for people who like risks I recommend the following

mid on PRX

I think asia is a very underrated region and EU is the opposite, so this could be a total reverse stomp for PRX

all in on SEN

bruh 1.20 return on SEN is disrespectful, free money here

mid on KRU

similar to PRX vs SMB, I think Brazil is hella overrated while Latam are not bad, so I have KRU winning

Very good odds for us bettors tmr, what do you guys think

#2
sidrical
0
Frags
+

what app do you use to bet

#3
KoreanOverlord
0
Frags
+

I use betway thunderpick and bet365

#79
LodaLassan
5
Frags
+

this did not age beautifully

#4
curree
15
Frags
+

hopefully u get ur money from the sen game cuz u aint getting it from the other 2

#5
KoreanOverlord
3
Frags
+

yes I heard that one before

#74
hekzy
5
Frags
+

Lmfao. 0/3 today?

#107
curree
0
Frags
+

im not the one losing money

#33
hiimnsk
3
Frags
+

Betting big on SEN to only make a small profit is dumb though, especially when g2 took the map off them last time

#49
joaoblancard
0
Frags
+

.

#51
curree
0
Frags
+

?

#6
SETSUZA
1
Frags
+

odds are so easy to profit in valorant it’s crazy. reminds me of early 2013-14 csgo

i only bet for fun and to make watching more exciting and im up ~1.5 just this event

#9
KoreanOverlord
0
Frags
+

Youre up 150% or 1.5g?

#11
SETSUZA
0
Frags
+

g lmaoo mostly off 100t gambit and vs ace

#14
KoreanOverlord
1
Frags
+

Nice, wtf I would never bet 100T gambit thats way too risky

#15
SETSUZA
0
Frags
+

ngl i closed the stream after icebox first half thinking it was fucked lol

trusted the lan experience to kick in and gambit to choke

#22
blinkedr159
0
Frags
+

Did you bet when Kabum/LG/VK appeared in the scene around 2015? I didnt bet, only watched, but i remember odds of 1% for LG and they going all the way to semi finals/finals.

There were some people in HLTV bragging a lot about their money after those matches haha

#25
KoreanOverlord
0
Frags
+

I followed the scene but lost a lot of money back then, I feel like csgo had a lot of rigged matches

#28
SETSUZA
0
Frags
+

i won a couple of 1%ers, think i was too scared to bet on kabum at the time but one specifically i remember was torqued vs some no name team iirc

if you wanna know something funny, i bet a shit ton on Netcodeguides vs IBP lmao... never got that money back...

#29
KoreanOverlord
0
Frags
+

LMFAO ME TOO

rigged ass trash scene

#7
xqcL
-10
Frags
+

I would maybe understand low on Paper rex but mid? Are you out of your mind? How did you all forget SMB’s run to the EMEA Grand Final just because they lost to Acend and and Gambit????

#8
KoreanOverlord
5
Frags
+

Still waiting on you to admit you were wrong abt VS btw

#12
xqcL
-3
Frags
+

Yes I was wrong about them and I already admitted and said “VS and 100T are best teams rn” multiple times…
Also asia isnt underrated, only kr is underrated.

#10
thanatos111
0
Frags
+

Lmao KRU will most likely lose this, Heat has a LAN buff rn and is probably the most impactful player at the tournament.

Also wouldn’t better on PRX beating supermassive can’t count them out because of 1 Acend loss

#13
KoreanOverlord
6
Frags
+

Lmao SMB will most likely lose this, Forsaken has a LAN buff rn and is probably the most impactful player at the tournament

#38
thanatos111
0
Frags
+

You also forget that supermassive are a top team, kru arent

#16
yaiima0
0
Frags
+

How much have you made on this so far if you don’t mind me asking.

#17
KoreanOverlord
1
Frags
+

Abt 33 awp asiimovs

Limits are a bitch

#18
KoreanOverlord
2
Frags
+

Alert, downgrade to mid on sentinels, shah posted on insta that theyre having a day off today, while g2 warmed up vs f4q

Not good news

#19
Rhyspal
0
Frags
+

out of interest, if you could get 6.00 on g2 would you of taken it (even before that shahz post)

#20
KoreanOverlord
-1
Frags
+

Might as well throw your money in a pond

#21
Sprouts
0
Frags
+

The KRU bet is honestly riskier then the PRX one imo
Vivo Keyd have been popping recently and have showed more convincing results against Zeta and Envy

#40
thanatos111
-1
Frags
+

Yet you tried to be sarcastic when I said kru would lose!

#23
blinkedr159
1
Frags
+

Im going to be completely honest, i didnt watch a single game of PRX yet.

But, depending on the odds for KRU, without being sentimental about my team and country, i think it makes sense. KRU is a team that usually scrims with the brazillian teams, so they are used to play them, probably know several of their strats (Heat go kill).

If the odds are too high for KRU i would bet on them myself, but if it is remotely close, i think that heat is playing great since brazillian VCT playoffs and i wouldnt bet against him in a 50/50 match.

#24
KoreanOverlord
2
Frags
+

I agree, odds are so bad though it would be crazy not to bet on KRU

#26
blicey
-1
Frags
+

bruh kru got dogged by envy while vivo kept in close with envy on both maps, and prx is a little more likely but no way smb lose gl with that money loss

#27
vibradorultimategalaxy
1
Frags
+

I already bet on prx, the odd is too high for a tiny difference between the two teams.

#30
ranker11
0
Frags
+

I have trust in this guy but no moni

#31
KoreanOverlord
1
Frags
+

dont do these unless you have backup :( high risk high reward plays

if I have a bet with good inside info I will share

#32
Fire737
0
Frags
+

How much money in dollars have you made in masters 3?

#34
Asphyxia
0
Frags
+

I was so confused on PRX vs SMB why you would be on PRX. But it said for people who like to take risks. Ehhh I would still just bet low though. I mean like SMB still just have huge firepower. If all the players just get attuned to the LAN stage. All of them are just monsters. But I guess it can be a flip of the coin here.

#35
mdz
0
Frags
+

All 3 of these are risky bets. Sen will most likely beat G2 but we don't know for sure since it's a seeding match and they might not play their all. PRX upset makes some sense based on these Berlin matches, but SMB are still the second EMEA seed, and by far the stronger team. VK and Kru could go either way, too unpredictable.

#36
delby3434
2
Frags
+

already bet 100$ on prx please win this is my first bet on valorant

#114
rbvwolf1
0
Frags
+

Sadge xd

#37
tezz1
1
Frags
+

free money for prx win going in with 150€

#39
mynameisEARL
0
Frags
+

How many percent did you get to promote the gambling site? Lol

#41
predator_20
-3
Frags
+

There is not a possibility that is SMB loses to PRX.

SMB 2-0 PRX

VivoKeyd seemed better than KRÜ. It is not related to be overrrated or underrated. Probably both teams are gonna win a map that is picked by themselves.

VK 2-1 KRÜ

SEN underestimated G2 in the first game thats why G2 got a map from SEN. This time SEN crushes G2.

SEN 2-0 G2.

#43
KoreanOverlord
-1
Frags
+

Youre right, there is 0 chance SMB loses to PRX :)

#50
Louie
0
Frags
+

This didn't age well, PRX just took a map of SMB and it's a map that SMB picked

#42
shyftnot
-2
Frags
+

don't gamble kids.

#44
KoreanOverlord
0
Frags
+

Looking good until now

#45
vibradorultimategalaxy
0
Frags
+

The 7x freest I've ever gotten in my life go PRX guarantee me that millionaire trifle

#46
KoreanOverlord
0
Frags
+

dont jinx it, dont gamble with emotions

I already shed some profits, left half up for hopium

#47
vibradorultimategalaxy
0
Frags
+

I made two bets on PRX's 7x and I cashed out on one, guaranteeing the triple that I bet on one of the 7x, I'm already making good profit.

#48
KoreanOverlord
1
Frags
+

good shit

#52
KoreanOverlord
1
Frags
+

Looks like PRX are about to lose this

made very small profits from cashing out after game 1, Im satisfied

Next is SEN vs G2 I think Im gonna sit this one out

#53
qnomon
3
Frags
+

KoreanOverlord is covered in a cold sweat right now

#54
blicey
8
Frags
+

Bro is going to go 0 for 3 LMAOOO

#58
Toshimuya
4
Frags
+

He guessed all of it right (in the parallel universe)

#61
sundaymondaytuesday
0
Frags
+

lmao

#55
RarDoxx
5
Frags
+

man's sweating, its aight risks happen

#56
HasosP
1
Frags
+

Anneni sikeyim battım

#57
Toshimuya
1
Frags
+

KoreanOverlord I hope you sleep well

#59
Cree
18
Frags
+

1-800-273-8255
https://www.opencounseling.com/suicide-hotlines

#60
RarDoxx
0
Frags
+

BRUH u did him dirty LOL

#62
qnomon
2
Frags
+

"free money here" LUL

#63
TinglyPiano
1
Frags
+

hope u wuss out and didn't all in SEN in the end. Or else everything u gained from this tourney just went back to 0 lol

#64
hiimnsk
1
Frags
+

This not ageing well huh?

#65
Rhyspal
0
Frags
+

rofl don't worry m8 1.20 on sentinels was a great bet LMFAO

#66
werZy
1
Frags
+

damn this didnt age well

#67
Fate_
3
Frags
+

if you knew the other teams how much you know about brazilian teams you would be rich

#68
Mortadelo
1
Frags
+

Are you okay?

#69
Bansgus
1
Frags
+

ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 살아있어요?

#84
KoreanOverlord
0
Frags
+

다잃었어요....

라고할뻔~ ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

#85
Bansgus
0
Frags
+

oh.. Good luck

#87
KoreanOverlord
0
Frags
+

진짜 비젼 말고 못믿겠다 북미개새끼들

#70
Fire737
1
Frags
+

Stop crying :(

#71
joaoblancard
4
Frags
+

Its okay man, living under a bridge for a few weeks isnt as bad as it sounds

#72
gorilao_do_narga
1
Frags
+

like fine wine

#73
roaree
1
Frags
+

are you ok? do you need help. your wont be homeless forevere you can come back from this i believe

#75
fisherman
3
Frags
+

Wtf i did the opposite of what this guy recommended and i'm up 500 dollars

#76
Daniveus
1
Frags
+

about to lose everything :)

#77
nohorror27
0
Frags
+

LMFAOOO

#78
Mevler
0
Frags
+

"all in on SEN"

"free money here"

OMEGALUL KoreanBOTlord

#80
juraf
0
Frags
+

speedrunning 0-3 mens ;(

#81
FightWasTaken
0
Frags
+

KoreanOverlord I love u bro but all in on Sen?

#82
KoreanOverlord
-2
Frags
+

Nah dw but I did lose alot :(

Lost about 1/2 of my profits

#83
KoreanOverlord
-2
Frags
+

Lol I was work checking score and almost got a heartattack

#86
AdS
0
Frags
+

GL bro. Maybe u bet some more on another match and get more money.

#88
KoreanOverlord
-1
Frags
+

Shed profits here, gl for those who go game 2

#89
Gokyuzu26
0
Frags
+

So how much did you lost :D

#90
KoreanOverlord
-1
Frags
+

If KRU wins, Ill be positive from today :D

#99
Gokyuzu26
0
Frags
+

its okey then i dont think BR can win

#91
Toshimuya
-1
Frags
+

I'll pray that KRU wins lmaoo

#92
Abdul
1
Frags
+

Reminder Kids Don't Bet, Also when the fun stops STOP

#94
KoreanOverlord
-1
Frags
+

Lol, bets dont ever end, Ive lost over 10k on apple puts this is childs game

#96
Abdul
0
Frags
+

Dw if you put a lot of money on KRU. You are good because Keznit is taking flight

#93
tRONGOD
0
Frags
+

You Jinxed em all kekW except of Kru until now xD

#100
KoreanOverlord
-2
Frags
+

I didnt jinx shit, odd for PRX SMB was 4:1, made profit after game 1

SEN I already said in thread I downgrade from all in to mid so I lost big here

People need to learn how to shed profits and cash out to minimize your downside, dont be a ape, be a smart ape

#101
anniemal
1
Frags
+

Do you by any chance thought for a bit that Valorant have lots fans that that have never bet in their life and may not comprehend the risks of it especially that you made everything sounds like they can win a lot easily since you have presented yourself like such a experienced gambler?
Of course you cannot be responsible for other people actions but you should know better and since apparently have experiences of the it's devastating downsides that some people may see the post and follow our advice without thinking and bet on the same teams... but now you are trying to make it seem like they should know better when you literally promoted it in the first place to almost manipulate their perception into thinking the opposite and that they can trust you.
I am so glad karma came back to you straight away for that.

#106
KoreanOverlord
0
Frags
+

i hope you realize Im trying to talk to fellow gamblers not kids

I already said you shouldnt bet what u cant afford to lose, if a kid goes on reddit WSB and decides to invest his life savings on gamestop thats the kids fault not the redditor

#95
remehdise1
0
Frags
+

aaaaaaaahhhhhhhahahahaaahaaahhhhhh

#97
Blinded
1
Frags
+

biggest clown on vlr rn

#98
ait8k
4
Frags
+

next time i see i post like this imma go all in in the opposite ones

#102
Mortadelo
1
Frags
+

Congrats, you got the last one

#103
KoreanOverlord
0
Frags
+

the odds were 4:1

I only needed one dub to be in the positive lol

#104
idkwhoshouldisupport
0
Frags
+

so how much were you able to make?

#105
KoreanOverlord
-1
Frags
+

basically dead even. I made 27 dollars today

cant believe sen fucked my strategy up like that

#108
xqcL
0
Frags
+

Because all in an SEN on 1.20 was worst idea, first SEN g2 match was literally close lmao you just suck at betting, pls dont advice betting ideas anymore so people wont be poor with u.

#110
KoreanOverlord
0
Frags
+

https://www.vlr.gg/38509/massive-money-opportunity-tmr/#18

maybe you should read what I write instead

#112
xqcL
0
Frags
+

Had a day off COPIUM

#109
xqcL
0
Frags
+

Also ez for SMB

#111
xqcL
0
Frags
+

But NGL KRU was literally favourite against VK imo, Idk why they were seen as the underdog this much…

#113
Adaboost
1
Frags
+

kekw

  • Preview
  • Edit
› check that that your post follows the forum rules and guidelines or get formatting help
Sign up or log in to post a comment