0

tenz > cned and derke

Comments:
Threaded Linear
#1
Revlo

no diff

#2
bear14
-12
Frags
+

fax ong but aspas = tenz

#4
alitmanus
-20
Frags
+

aspas is the best player in the world

tenz is a bot
never compare aspas to this bot

thx

#5
bear14
-3
Frags
+

but tenz is on the best team but aspas isn't

#6
nutab1e
0
Frags
+

vro remembered his country again

#9
3cmtotal
0
Frags
+

asspas

#19
Qwertyy
3
Frags
+

aspas is the best player in the world

yay owns asspas 💀

#25
alitmanus
-7
Frags
+

don't compare aspas to a chamber abuser, NA fanboy💀

https://imgur.com/Q3pl3Qm
https://imgur.com/EdVnesB

#31
3cmtotal
4
Frags
+

now send the other 10 instances where yay fragged more than asspas 💀💀💀

#32
Mathias8008
0
Frags
+

https://www.vlr.gg/event/stats/1015/valorant-champions-2022

aspas is like the worst player in loud lmao, he is just a good duelist but had the best team itw, ik it hurts but it is the truth

#34
alitmanus
-3
Frags
+

lmao bro stfu please

🤦 🤦
you know nothing about loud, go back to overrate leviatan

#3
Verstepping33
8
Frags
+

cned>tenz and derke

#16
fatdaddy
1
Frags
+

like actually a hysterical comment. lol

#18
FightWasTaken
0
Frags
+

warra champions trophy for tenz, derke dont even have a a trophy

#22
eeeeeeeee
0
Frags
+

not like the original post though right?

#7
Next1
0
Frags
+

BatChest

#8
catmeister
0
Frags
+

LMAO

#10
aylez
0
Frags
+

copium

#11
soulstalker
-1
Frags
+

SKrossi > tonz anyday on bo1

#12
clocksky888
3
Frags
+

Revlon, if your statement is implying that there is no diff then there should be a symbol "=" ... and not ">" ... hence equation.

But there is no solution to your inequality in the way you presented it... which means it is incorrect or simply put - your statement is wrong, my kiddo!

You are dissmised or ख़ारिज or whatever now!

#13
Revlo
1
Frags
+

you have no idea what you are talking about bot.

#14
clocksky888
0
Frags
+

We both know precisely what I'm talking about... it's just that one of us refuses to admit it 😉 ... hmm... I wonder why is that.

#15
M0K1
0
Frags
+

he is not Indian

#21
clocksky888
0
Frags
+

Aye I suspected that too... I remember him with a Canadian flag... though he is puzzling now

#17
Revlo
0
Frags
+

when I say Tenz > cned and derke "no diff", the inference is that tenz clears them both no difficulty, should be a simple concept for your small brain.

#20
clocksky888
0
Frags
+

Ohh sheeesh... you're not fun at all, you know... Speaking of trying to help here and make your bait correct, yet you're still being thick headed like your common... :facepalm:

The term "diff" - difference (differs, differential etc,) ... If there is a difference, then there is always a remainder in subtracting TenZ from a sum of Derke and cNed... But you claim there is "no diff" meaning their sum (cNed and derke) is equal to TenZ. Hence, TenZ = cNed + derke... no remainder here = no diff ---> you contradict yourself.

Kiddo, all you had to do is to say that the diff is huge/massive, implying that both derke and cNed are no match to TenZ as the massive diff shows the gap in their skill compared to TenZ's, and that they're simply not up to the task vs. him. But instead you kept going down the forehead notches, reaching your -1Head score - extremely close estimation of your intellectual capacity.

Just give up already! You can't even bait properly...🤦‍♂️...

#23
DanielEVLR
-2
Frags
+

Nerdge moment but fax

#27
Revlo
0
Frags
+

"no diff" means no difficulty in the powerscaling community not "no difference" dumbass. you wrote all that just to be wrong lmfao.

#38
Vineyard
2
Frags
+

Bro what????? 💀

#39
nutab1e
2
Frags
+

he's saying his community of nerds (their weight powerscales to outer-universal) made an arbitrary definition for a made up phrase. Thereby owning clocksy

#40
Revlo
-1
Frags
+

clearly you know all about it if you know what outerversal is 💀.

#41
nutab1e
0
Frags
+

they shortened it to outerversal?! 💀 I gotta eat more burgers

#26
adilKhan
1
Frags
+

0/8
No way you think TenZ is still the best

#28
antikapasiki
3
Frags
+

cned and derke > all

#29
0d1nxD
-1
Frags
+

derke owns those frauds

#30
ezypoe
0
Frags
+

brainless ape

#33
SEN_FAN335
0
Frags
+

here before rickyindian says shaz>

#35
Ryuji
0
Frags
+

jamppi own these bots

#36
ItsMeDio
0
Frags
+

No, nAts own them

#42
Ryuji
0
Frags
+

nats is good no doubt but Jamppi is better

#37
ballsinyojaws
0
Frags
+

tenz is average, aspas, yay, cned, derke all better players than him

  • Preview
  • Edit
› check that that your post follows the forum rules and guidelines or get formatting help
Sign up or log in to post a comment