0

the battle of the duos

Comments:
Threaded Linear
#1
Abydaby

Zekken n cryo vs alfa and derke.

most people will assume derke and alfa will shit on them but honestly cant sleep on cryo's op and zekkens raze

#2
eSBee
3
Frags
+

Yay n Victor vs Jamppi n Scream

#13
PrTsty
2
Frags
+

Victor is mid jn comparison to marved

Tbf its not marveds tournament this time, but im sure he will wake up for playoffs

#21
eSBee
0
Frags
+

Its not about players its about the type of agents they play, chamber n duelist

#30
number_1_bjor_fan
0
Frags
+

Wait did prTsty get banned 😭

#17
AdS
0
Frags
+

juanpi y juantap

#3
babysasuke
-14
Frags
+

not a battle

zekken and cryo literally own those dogs

#4
soraol
-3
Frags
+

TRUE

#5
Quagmire
-7
Frags
+

alfa and derke bout to shit on those clowns today

#8
Deadpoool
-3
Frags
+

one good rematch against 100T and now they are better than zekken and cryo lmaao

#11
Abydaby
0
Frags
+

well 100t are known as the "emea killers". but tbf optic may break their curse too

#23
soraol
7
Frags
+

LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL clown

#26
Blazieboy
0
Frags
+

LOL.

#9
WinterZ
3
Frags
+

Cryo > Derke
Alfajer = zekken

Its gonna be a close matchup for sure imo

EDIT: Just to clarify, the Derke vs Cryo comparison is in terms of chamber gameplay, not other agents

#10
Abydaby
0
Frags
+

cryo over derke? id honestly say = but cryo is a better chamber

#14
NANNE
1
Frags
+

Derke much more flexible than Cryo but I think Cryo is better mechanically.

#15
WinterZ
1
Frags
+

Agreed.

#16
babysasuke
3
Frags
+

zekken makes botfajer look look a diamond player

zekken makes a case for best player in NA (which overall is stronger than EMEA as far as individual player skill)

#19
CrimsonPride
-3
Frags
+

bro actually said Cryo > derke lmfaoo.

bro derke will eat the shit out of cryo any fking day. derkes worst is better than cryos peak now sit tf down

well in terms of chamber i guess i'll say they are close as derke's strong point isn't chamber

#20
AdS
2
Frags
+

Ok but who hurt u

#22
CrimsonPride
0
Frags
+

nobody but i seem to hurt u

#24
BrotherMan
6
Frags
+

nice prediction dumbass

#27
CrimsonPride
-1
Frags
+

watch the match and see who played better braindead cunt

#28
Oakval
1
Frags
+

I wonder who easily MVPed

#29
CrimsonPride
0
Frags
+

i wonder who diffed overall

#12
chloeburbank
0
Frags
+

true

#18
ezypoe
-1
Frags
+

stray dog barking kekw

#25
soraol
1
Frags
+

BIG W babysasuke

#6
xD1LL4N
0
Frags
+

BCJ vs Mistic.

#7
Abydaby
4
Frags
+

this tournament its hard to say, both bcj and mistic have massive improvements but id have to say it slightly leans toward bcj

  • Preview
  • Edit
› check that that your post follows the forum rules and guidelines or get formatting help
Sign up or log in to post a comment