3

Why are loud fans celebrating Kru's loss?

Comments:
Threaded Linear
#1
SigmaMale

On twitter atleast

#2
KoreanOverlord
-14
Frags
+

Because KEZNIT RACISTE

#21
NG1nS
-8
Frags
+

heyyy fake flagger is here

#40
KoreanOverlord
-8
Frags
+

How did u know I was brazilian

#41
NG1nS
0
Frags
+

😉

#3
Terrain
-21
Frags
+

use your brain?

#14
Mortadelo
23
Frags
+

Use yours?

#22
NG1nS
24
Frags
+

don't pressure him, it might explode

#4
ConsistentCycles
-20
Frags
+

keznit called aspas a monkey

#5
SigmaMale
1
Frags
+

Real?

#9
Enzolp
49
Frags
+

no, they misunderstood when he said "primate", thats a word used in chilean poor zones to say he's a friend.

aspas and keznit know each other since csgo and are friends since then, they're just trying to make keznit look bad, like always.

#19
ReBarboZa
48
Frags
+

I'm brazilian and even I have to agree to this one. Keznit never called aspas monkey and nothing like that.
That being said, he did say racial slurs on others occasions and I don't like the guy. But no, that specifically never happened. Let's get that straight.

#25
NG1nS
7
Frags
+

W user

#35
elayaCL
4
Frags
+

Thanks for being this centered. You understand it.

#43
idkmate99
3
Frags
+

W BR user/explanation. I remember hearing that, but didn't know that one instance was false until now.

Not a fan of the guy since he has said racial slurs on other occassions

#111
ReBarboZa
0
Frags
+

Yeah, he has a history. Most people say that even back in CS he was not a very pleasant fella, but idk about that since I have never followed the cs pro scene.
Either way, I understand where the people cheering for KRU's fall are coming from. I only really dislike the one guy, so I would've liked to see KRU going further. But it is what it is.

#54
Numbx
-10
Frags
+

Cala boca enzo racista do krl, voce é um dos maiores retardados desse forum

#55
Enzolp
8
Frags
+

When I was racist? LOL then u guys expect to be taken serious when making this accusations.
Weren't you the one pming insulting me?? Then made a thread crying racism?
Edit: found it LOL https://www.vlr.gg/126880/this-forum-is-totally-racist

#56
Numbx
-1
Frags
+

Esse seu sarcasmo mascaro só engana troxa, voce é um nojento do krl mlk, eu ja cansei de descutir nesse forum porque são sempre as mesmas pessoas com mente podres defendendo umas as outras, voce e esses seus amiguinhos do LATAM podem ir todos pra pqp seu imundos
EDIT: ISSO corra atras das provas, va atras de print, perca sua vida nesse forum, porque voce só é alguem AQUI, na vida voce não é nada alem de um argentino fudido, lide com a realidade seu nojento

#57
Enzolp
0
Frags
+

I mean, I asked you where I was racist, what sarcasm are you talking about???
Just show me bro, show me I'm wrong or stop bullshitting and crying

edit: AHAHAHAHAHA THE GUY CRYING RACISM AND THEN NOT SHOWING WHERE I DID IT BECOMES XENOPHOBIC, A FORM OF DISCRIMINATION LMAOOO

#58
Numbx
-1
Frags
+

Já ouviu um ditado que diz "‘Se há dez pessoas numa mesa, um Racista chega e se senta, e nenhuma pessoa se levanta, então existem onze Racistas numa mesa”. Esse é você, tentando com unhas e dentes defender o Keznit e seus amiguinhos do LATAM nesse forum que voce tanto ama e da a vida.
Não preciso falar nada do seu sarcasmo pois basta ler qualquer frase sua por exemplo: "I mean, I asked you where I was racist, what sarcasm are you talking about???" Você sabe que voce é imundo Enzo, voce só engana esses retardados do forum
EDIT: Continue falando em ingles ENZO, voce é a maior putinha europeira/americana que eu ja vi, vai fazer algo de util da sua vida fracassado

#60
xd_mau5
0
Frags
+

This guy is so mad LMAO

#61
Enzolp
0
Frags
+

Nice, aspas racist confirmed because he is friends with keznit.

No, you're just insulting since you got in this forum, u keep insulting me and even you got to be xenophobic, then cried racism at every chance you get you cringy mf. The shitty person is you, not anyone else but you, if everyone says you're a shitty hypocritical person and you keep insisting that everyone but you is bad, i think you should do a little retrospection on yourself.

And speak english you dumb bitch or get the fuck off this site if ure unable to, why the fuck i have to respond to someone who can't even understand half of the forum post and then calls them all "retarded"

#62
Numbx
-2
Frags
+

Eu estou comentando em portugues porque estou falando com VOCE e não com o bando de americano e europeu que voce fica CHUPANDO as bolas, voce é uma puta Enzo, sua vida fora da internet deve ser TAO MERDA que voce tem medo de sair desse forum, mas é claro que vai ser merda, afinal de contas voce é mais um Argentino sonhando em ser europeu.
Fico feliz em saber que quando eu fechar a tela do PC eu nao vou nem lembrar mais da sua existencia, seu falho

#118
dejikke
0
Frags
+

???

#6
Igor-Q
8
Frags
+

they're friends since csgo, stop this mis misinformation

#7
Moi6969
4
Frags
+

keznit and brazil drama

#8
alitmanus
-9
Frags
+

Because they're dumb
KRU losing is bad for brazil it means we are 8-0 against a shit team thats why i always root for Kru against foreigners but they always disappoint
But KRU winning Loud was a fluke and tomorrow it'll be clear as water
Loud won optic on icebox they would never lose it to KRU in a normal day

#10
TopperMan
-3
Frags
+

it's because of keznit's history of racism actually

#11
Enzolp
9
Frags
+

cuz he owns their entire region

#12
alitmanus
-7
Frags
+

The only thing he owns is a fast travel back to home in every tournament

#13
Enzolp
11
Frags
+

and also ur region + fluke masters 1 2nd place

#17
alitmanus
-3
Frags
+

Tomorrow you'll disappear from this site

#18
Enzolp
6
Frags
+

no, there is lower bracket, onur already said that LOUD is a bad match up for them.

also it haves nothing to do with keznit owning ur entire region but ok

#24
alitmanus
-2
Frags
+

Of course, Loud taught valorant to leviatan

The student cant win the master

#27
Enzolp
0
Frags
+

LOL they can't teach aim, remember they are braindead only aim!

Also not the reasons he gave but sure u know better i guess.

#29
goofy_goober
-1
Frags
+

Leviatan record in champs: 2-0
LOUD record in champs: 2-1

stfu + onur spanks LOUD

#30
alitmanus
-4
Frags
+

Onur begged for loud players to scrim against his team

You guys are a joke tomorrow will get a reality check
Good luck on losers bracket tho

#37
Enzolp
2
Frags
+

no shit he would, at the time they were getting shit on by KRU.

Things change! Now they barely scrimmed against each other this champs.

#31
Enzolp
0
Frags
+

not only that but put loud in kru or lev groups and they get grouped.

they won 2 times against ZETA who is arguably the 2nd best team in JP after northeption who couldn't qualify

#34
alitmanus
0
Frags
+

Zeta won both team botquid and PRX
tomorrow ill be back here

I said leviatan group was the weakest group b4 the event started tomorrow itll be confirmed

#42
Enzolp
0
Frags
+

And then lost to northeption who also lost to edg.

damn, the cope is reaching his limits, you really want to make the point of ZETA> liquid and PRX only to say you literally didn't get the easiest group in this tourney LOL

#113
alitmanus
0
Frags
+

hey braindead

you forgot to mention Leviatan record in the two last international events

in both Copenhagen and Istanbul Got lower bracket after first match

onur spanks Loud? Seems legit. He can't even spank NIP let alone Loud which is 9-0 in maps against NIP.

now you stfu

#138
goofy_goober
0
Frags
+

bro i cant believe u actually remembered me, rent free LMAOO also yeah idk why lev threw icebox it mightve been different if they didnt throw

#139
alitmanus
0
Frags
+

ok braindead keep coping

#126
aTastyCook1e
0
Frags
+

And isn't that you disappeared from the site even while your LEV was massacred? KEKW

#128
Enzolp
0
Frags
+

massacred? they throwed a 12-6 lead on LOUD's map pick, how is that massacred?
Although im not going to lie, i really didn't understood your comment, but im here! I didin't dissapeared

#132
aTastyCook1e
0
Frags
+

Yes, massacred. Icebox is nowhere near our best map, while you have been humiliated on your best map, humiliated to the point that you Haven become permaban!

You just showed up now, hours after the match... At the time of the game when we would actually be making fun of each other you just stood quietly watching the bald coach getting depressed for having to train the little LEV when he could have been training the SUPER LOUD! KEKW

And I'm sad that it was 2x0... Because I wanted SUPER LOUD to expose LEV's weak ASCENT to end this discussion of who has the best ASCENT in the world once and for all...

Good luck on the lower, you'll need it! KEKW

#135
Enzolp
0
Frags
+

Stopped reading when you said haven is their best map and is a permaban. Never got banned and not even against DRX they won haven, LEV's ascent and bind are better LOL.

You're not worth my time

#26
NG1nS
1
Frags
+

but bro he really does own BR individually

#28
alitmanus
1
Frags
+

Got grouped three followed times in the same year but at least he owned brazil

Good achievement

Brazil is still positive against latam
Even with Kru hardcarrying 8-0 what a joke

#32
Enzolp
1
Frags
+

Bruh counting regionals games against teams with no economic support to get and edge lmaoooooooo, try again only with vct records.

#38
alitmanus
0
Frags
+

Tomorrow leviatan will be 3-1 against brazil

#46
Enzolp
2
Frags
+

leviatan is 0-0 in masters against brazil.
kru is 4-0 in masters against brazil.

and thats why he owns ur entire region.

#49
alitmanus
0
Frags
+

23:59 "winning the weakest region isnt an achievement"
00:00 "hur dur keznit owns your region"

Youre a fucking bot bro you didnt even expect lev to win prx while I was 100% sure about that just like im sure loud will win them tomorrow

#51
Enzolp
0
Frags
+

how is stating a fact make it an achievement LOL.

I said that LEV's results depended on how much they improved, because as we all know their capacity to improve is insane, i just thought it would be real close but PRX would win.
You just thought that PRX is bad because ????? you're just stupid and then you proceed to say ZETA > LIQUID and PRX to cope LOL

We are not the same, i have thoughtful thinking, you just try to cope

#112
alitmanus
0
Frags
+

yeah seems like Zeta >>>> liquid and PRX is just a fact

braindead

#119
dejikke
0
Frags
+

levi is 0-1 correction

#122
Enzolp
0
Frags
+

you can't really correct a comment made before it happened, but ok

#123
dejikke
0
Frags
+

but i just did

#33
Mkin11
4
Frags
+

Abandonaron el estadio, mas vergüenza que eso no hay.

#36
NG1nS
0
Frags
+

in LCQ he looked like he was smurfing

oh shit i forgot about LOUD, ok maybe not all of BR but he's really good at the same if not better level than the LOUS players

#15
elayaCL
5
Frags
+

Because the average of twitter users are like this

https://imgur.com/gUTdv5B

#59
NG1nS
1
Frags
+

lmfaoooo this guy

#16
nairolf1337
0
Frags
+

bc they know their team will never win anything so they have to find joy in the downfall of KRU

#20
Peteer
2
Frags
+

Fnatic kkkkkkkkk

#23
dvnWOTW
10
Frags
+

are you talking about fnatic or brazil?

#39
BonoVox
0
Frags
+

BYE BYE KRUUUUU

#45
andrewdamf
1
Frags
+

cuz of keznit, apparently he was racist in the past + is just a weirdo in general, some time ago in ranked he played with less in the team and he was screaming, trolling and trying to talk portuguese

#48
loloscum
-1
Frags
+

Keznit was famous before he was famous ( if that even makes sense ), random people were always reporting him saying "Theres a toxic chilean dude called keznit, he always talks shit to brs" and then to top it off he made monkey sounds against a brazillian ( i think pava iirc ).

#50
dapada
0
Frags
+

8-0

#52
BielzinBalaTensa
-3
Frags
+

keznit is racist and kru can only beat brazillian teams and br hate them for those 2 reasons

#69
DrCamus
4
Frags
+

Pode postar os links dos casos de racismo aqui? Até agora eu vi as pessoas falando de 3 situações. Uma dessas situações foi de fato uma injúria racial, que foi quando ele comparou o Dgzin com o CJ do GTA de forma depreciativa. Lembrando que injúria racial é diferente de racismo, ambos são crimes no Brasil, porém Racismo é uma conduta discriminatória dirigida a um determinado grupo ou coletividade, um crime mais amplo.
As outras duas situações que vi gente chamando ele de racista foram:
2- O dia que chamou o Aspas de Primate, mas aí é uma giria chilena com um significado completamente diferente, e, portanto, não foi injúria racial e nem racismo
3- O vídeo que o Pava fala que ele tá imitando um macaco. Só que pra quem já viu o clipe todo (já mandaram várias vezes) dá pra ver que é ele tentando imitar o som daquele meme do cachorro e da criança dançando enquanto ele fala "Cachorro brasileiro".

Se tiverem outro caso aí podem mandar aqui.

#53
kowa
-1
Frags
+

because

#68
sank3tsu
0
Frags
+

cuz they are braidead around of content creators that influence this shit . Just wait till Leviatan beat the shit of Loud , and u will see how quiet they will be

#70
sank3tsu
4
Frags
+

I mean they dont even respect their own region , hpw do expect them to respect latam?? , even after Kru (Mazino and Onur defended us on Last Champions) 3 months later they were talking bulshit about them + big streamers that probally dont even speak spanish were condemning keznit racist even after everything was explained and this ended up feeding their hatred for Kru. And the worst part is that none on the brazilian community tried to clarify all the situation , they are only watching or putting more hate on this messed up situation.

#73
sank3tsu
0
Frags
+

.

#92
Shidoh
0
Frags
+

because, even if you want to ignore all keznit racism allegations, he's still a piece of shit. and he doesn't seem to be improving, since his fans will support him no matter what

#100
csbetter
-2
Frags
+

just like the shithead dgzin, an idol who insult random people in twitter.

#104
sank3tsu
-1
Frags
+

Just like pava and mch lol

#96
RipDeLaRip
0
Frags
+

Cause KRU sucks LOL. love to see it. get grouped again kru boys WOOO! keeping with tradition

#106
cioccolat
0
Frags
+

Cause KRU is our "Carrasco" which is basically a team that almost never wins against other regions but always wins against ours. its kind of a curse thing

#109
Nickmilk_
4
Frags
+

I don't, I'm rooting for South America

-by Google translation

#116
eszett
0
Frags
+

i just don't like keznit, the others i like and cheer for them (specially klaus)

#121
dejikke
0
Frags
+

brazil x kru rivalry

#141
acy
0
Frags
+

I have no Idea

  • Preview
  • Edit
› check that that your post follows the forum rules and guidelines or get formatting help
Sign up or log in to post a comment